¤¤¤ELOKUUMEILIJOIDEN TIISTAI-TURINAT¤¤¤
...Pykäänpä taas pinoa pystyyn, kun ei vielä näyttänyt sellaista olevan. esikoisen kanssa herätty kuuden paikkeilla, joten hyvin tässä jo ehtii koneelle...
Pulu kp 21/29-31....pitkiä päiviä...plääh.
Kommentit (16)
itsellä menossa kp 19/26-28 eli n.viikko pitäis jaksaa vielä odottaa testaamista. viime kierrolla mulla oli monta oiretta ja olin ihan varma että raskaana ollaan. esim. rinnat tosi kipeät ja nipistelyä ja kuvotusta mut ei :( tätihän se sieltä tuli ja kovaa!
nyt ei ole ollut mitään oireita mut toiveikas mieli silti ;) nyt menossa vasta toinen " kiertoyritys" ..
plussaonnea myös muille!
että minulla oli paljon enemmän oireita noissa ei-tärpänneissä kierroissa, nyt sitten ei mitään ;)
Paljon kärsivällisyyttä piinailijoille, itseltäni ei sitä juurikaan löytynyt :)
Onnea plussasta Miksuliinu! Oletteko pistäneet merkille, että elokuumeilijoissa on aika paljon plussannut m-kirjaimella alkaneet nicit...hm... jotain taikaa on.
Itsellä ei mitään vasta tuli täyteen 20/28... Oraakkelilta piti käydä jo voimia kyselemässä. Kyllä se lupailu plussatestiä...:)
hyvää joulunodotusta
-vauvaksi-
Eli onnitteluni plussasta! +++ =)
Tänne ei mitään uutta. Aconit tuli postissa, nakkasin ne tonne kaapin perälle mahollisimman kauas, etten turhaan nyt vielä rupea testaamaan, vaikka ai että mieleni tekisi.. Jotenkin sitä vaan haluaa päästä tästä piinasta eroon , joko suuntaan tai sitten toiseen. Taidanpa muutes tilata noita lisää koska tässä nyt ollaan päätetty niin pitkään yrittää että tulosta syntyy!
Kuka on joskus testannut aikaisin ja saanut haamun tai plussan?Siis ennen menkkojen alkamis päivää tarkoitan. =) Mulla on nyt kp 24/28, mutta on se kyllä turhan aikaista vielä..
Ilma ottaa päähän, kun ei se talvi meinaa niinku tulla ollenkaan, saadaankohan sitä edes jouluksi kunnolla lunta?
Mutta kuullaan myöhemmin!!
SHANIA kp 24/28 ja yk 1
Moikkis. Tänne sitä taas palattiin vauvakuume-puolelle keskenmenon vuoksi. Kivahan tänne oli tulla katsomaan vanhoja tuttuja, mutta silti km otti tosi kovalle.
Koko viikonloppu meni itkiessä kun lauantai aamun alkoi vuoto, mutta eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa. Hirveetä vaan kun pitää odottaa yhdet kuukautiset ennen kuin voi alkaa yrittämään, eli mulla varmaan menee väistämättä ainakin lokakuun puolelle tuon seuraavan lapsen mahdollinen la. Tulin nyt kuitenkin tänne kun tuota lokakuisten pinoa ei ole vielä tietenkään aloitettu. On muuten älyttömän ihanaa kun tää palsta on että voi kysellä kaikesta ja on todellakin kohtalotovereita. Me ei kerrottu kenellekään tuosta raskaudesta joka meni kesken. Joutu yksin itkemään itkut ja kenellekään (muille kuin teille) voinut puhua.
Saa nyt nähdä joutuuko mennä kaavintaan tms. Ainakaan vielä ei ole ollut kipuja. Kuukautismaista vuotoa joten saa nähdä miten tässä käy. Neuvolasta sanoivat että ei tarvi ultraan tai lääkärille mennä jos ei kipuja tule tai vuoto runsastu. Kauanko teillä muilla on km vuoto kestänyt? Maltoitteko odottaa yhdet menkat ennen kuin yritys jatkui?
Menipäs nyt omaan napaan tämä jutskailu, mutta plussaonnea jne..
testasin eilen aconilla plussan...toivottavasti kaikki menee hyvin...kolmatta odotan ja laskettu olisi 13.9
Suuronnittelut plussista!!!
Itselläni on piinaviikko alkamassa kun kp tänään 21. Tosi olen ajatellut, että ellei tätiä näy niin testaisin sitten jouluaattona, sinne onkin jo vähän kauemmin aikaa.
Toivottavasti meistä loppukuun kuumeilijoista vielä mahdollisimman moni plussaisi...
Äiti1972 kp21/~28 yk1
P.S. talvi_80: kotiloissa kirjoittelevat kolmatta lastaan odottavat kanssasisaret.
Täällä ei mitään ihmeellistä, täti tekee tuloaan, ainakin sille tuntuu:/
Kp 24/26-28, mutta en vielä menetä toivoani, voihan se olla että täti kääntyy pois matkanavarrelta:D
Onnittelut plussasta Miksuliinu, talvi_80 ja Mariannax!!! Onnellista raskausaikaa!
Perästä koetetaan tulla :)
Tosin omassa navassa ei kummempaa. Ei ole nippailuja, vihlontoja eikä muitakaan positiivisia oireita.
PLUSSATUULIA ~~~~
S kp22/27-28 dpo8
ihanaa plussia sataa:)
Onnea mielettömästi.
toivottavasti täälläkin tulis plussa.
Oraakkelilta kyselin mäki;) moneen erilailla muotoiltuun kysymykseen sain saman kyllä vastauksen.Toivottavasti pitää paikkansa.
Oireet lisääntyny vähä.Valkovuoto lisääntyny ja ne vihlonnat jatkuu.Ku nousen istumasta ylös vihlasee.Mutta väin vähän.
2 edellisessä raskaudessa tuo vihlova kipu istumasta noustessa on kertonut 100% varmuudella että olen raskaana ennen testin tekoa.Mutta mielstäni se kipu on ollu sillo kovempaa-Josko tää vielä tästä vahvistuis.Pitää nytkin toivoo että pitäis paikkansa.
mä olen ajatellu jos nyt plussaan ni tekisin testin yksin ja jos sieltä plussa tulee laitan sen miehen joulupakettiin;)
Hän kovasti toivoo uutta vauvaa ja olis ihan täydellinen joululahja.Mutta ongelmana on se,että jos tänä viikonloppuna testaan ja jso sieltä se plussa tulee niin miten ihmeessä pystyn pitää niin iloisen uutisen salassa?!??
mites muut? testaatteko yksin vai yhdessä?
Kertokaa " tyhmälle" mitä nuo merkinnät nimimerkkien perässä on yk ja dpo?
kp29/30-32(?)
Vastailisin seuraavaan:
[/quote]
Kertokaa " tyhmälle" mitä nuo merkinnät nimimerkkien perässä on yk ja dpo?
kp29/30-32(?)
[/quote]
yk tarkoittaa yrityskierrosta, eli kuinka monta kiertoa on tullut yriteltyä. Ja dpo tarkoittaa suoraan Englannin kielestä " days past ovulation" eli kuinka monta päivää on ovulaatiosta aikaa...
Omaa napaa... En uskalla tikuttaa vielä. Testailen jos ja kun menkat on myöhässä...
Shania kp 24/28
Onnea plussanneille kovasti!
Nyt vasta ehdin tässä kirjotteleen koneelle, kun ei tässä ole mitään kerrottavaakaan ollu.
Edelleenkään ei tätiä näy eikä kuulu ja lauantaina viimeksi testasin (tosin en aamupissasta), mutta negaahan se näytti.
Tänään soitinki jo sitten neuvolaan että mitäs nyt , ni sanovat vaan että testaile viikon välein ja soittele tammikuussa sitten uudelleen jos ei oo menkat vielä tullee.
No joo, sitä aikaa odotellessa.
Ois ees oireita, suuntaan mihin vaan, tää epävarmuus tekee hulluksi..
Miten sitä lasta yrittää, kun ei oo ees menkkoja???
Joku kaamos-masennus kai tässä jo on iskeny, kun saattaa itkeä tuhruttaa asiasta mistä vaa..Tänääki esim. Tulostin pojan ja meidän entisen koiran kuvan, jotta sain sen kehyksiin, ni piti sitten märistä sitä koiraaki. Ja sitä kuinka sen haluaa takaisin, vaikka se ei ole mahdollistakaan.
No kylläpä se tästä...Onneksi on tuo joulu hössötykset, ei ajattele koko ajan nuita menkkojakaan. Siitä ei ole ainakaan kyse että ajattelisin raskautta, kyllä se nyt on nää joulu hommat jotka ajan vie.
Ja esikoisen potalle opettelu.. =)
Plussa tuulia kovasti!!!!
Minä se täällä elokuumeilijoihin ainakin vielä kuulun.=)
Buam kp 44/28
Hiukka sitten se täti jätättää....???
Tästä päivästä vielä, oli kiva yllätys ko tultiin kotiin kauppareissulta...mä olin unneuttanu kännykän kotia ja kappas, koira oli purru sen tuhannen...sanonko miksi...Nii että silleen.
Mutta nyt töihin matka vie, ei auta...
Minä poistun syyskuisiin, täti kaahasi tänään paikalle, päivän etuajassa...
Nippara kp 1/30,33,29 yk5 alkaa...
tein aamulla testin ja kaks selvää ja vahvaa punasta viivaa tuli =)
menin herättämään miehen, että tulis kattomaan testiä =)
on niin epätodellinen olo..ja tietysti vielä pelko hiipii siitä että jos kaikki ei menekkään hyvin.eli nyt siis vk 6 ja laskettuaika olis 15.8
Tämä täti testasi plussan sunnuntaina! Olen tavallisesti vain taustailija, mutta nyt tekee mieli kertoa jollekin, kun oikeasti asia pitää pitää vielä salaisuutena :) Testasin sunnuntai-iltana (en malttanut odottaa aamuun tai edes venyttää vessassa käyntiä) vahvan plussan Apteekin testillä kp 30/28-30. Oireita ei ole ollut mitään normaalista poikkeavaa korkeita lämpöjä lukuunottamatta, flunssan helpotettua lämmöt eivät laskeneetkaan (melkein asteen enemmän kuin normaalisti). Parina päivänä oli satunnaisia menkkajomotuksia kuten tavallisestikin, mutta nekin ovat loppuneet. Nyt ei vihlo, kolota, jomota, turvota tai mitään muutakaan ;) Tämä kannustukseksi muille oireettomille. Hormonikierukka minulta poistettiin elokuun lopussa, ensimmäinen kierto oli ihan sekaisin, toinen melkein normaali (tosi runsas ovis-vuoto, jota minulla ei ole koskaan muulloin ollut) ja nyt kolmannesta (tai toisesta oikeasta yrityksestä) tärppäsi. Esikoinen tärppäsi aikoinaan ekasta ja toinen toisesta kierrosta. Nyt vain täytyy odottaa ja toivoa, että kaikki menee hyvin sinne noin 17.8. asti.
Oikein paljon onnea muillekin plussanneille elokuisille ja suuret pahoittelut pudonneille!