Ruisrock profiloi ihmisiä jo ennen porttia ulkonäön ja olemuksen perusteella
https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009700157.html
Todella suvaitsevaista, eikä yhtään mielivaltaisesti erottelevaa tai syrjivää.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
No, eikö sitä tarkkailua ja silmällä pitoa uutisoitu olleen jo provinssirokissakin.
Mitä se sinua liikuttaa, sinä et paikan päällä ole.
Ihmisten perusoikeudet ei kiinnosta jos ei satu omalle kohdalle? Varsinainen vasuriälykkö näköjään paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos joku porukka aiheuttaa jo Via Dolorosalla harmia, ovat he portille päästyään menneet jo monen pisteen läpi ja jääneet kiikariin."
Ei ulkonäkö vaan käytös...
Sekä että.
No ei, pösilö.
Vierailija kirjoitti:
Oon saanut viinapullon píllussa turvatarkastuksen läpi :-)
4 vai 75 cl pullo?
Vierailija kirjoitti:
Se on oikein. Ei mitään hampuuseja tartte päästää.
Aivan, hampuusin tunnistaa esimerkiksi ruskettuneista kasvoista. On sen merkki, että on viettänyt aikaa puistoissa ja pusikoissa koko kesän viinaksia tai niiden korvikkeita ryypäten. Arveluttavia pultsareita. Saattavat aiheuttaa häiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin uskaltavat antaa Renazille porttikieltoa, mutta Juhalle voi antaa.
Tuskin Renaz tuleekaan. Turvaton tila.
Provinssin toimarihn oli entinen vasemmistoliiton kuntavaaliehdokas. Onko Ruississakin joku vasemmistolainen järjestäjä joka haluaa kieltää pääsyn jos on eroavat poliittiset mielipiteet?
Onhan uutisoitu siitä, että tietyt porukat ahdistelivat naisia konsertin tungoksessa.
Tungos, meteli, piiritys, kukaan ei huomaa, kun kaikki katsovat artistia.
Yök, sanon minä. Sama risteilyillä.
Tarkkana saa nykyisin olla, kun ei ymmärretä, ettei seura kelpaa. Siinä on järjestäjälläkin vastuu, että kaikilla on kivaa, myös hennoilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 vai 75 cl pullo?
Suomilutcien pilluun uppoaa vaikka 3 litran hanapakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 vai 75 cl pullo?
1 desin pullo menee vielä helposti sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eikö sitä tarkkailua ja silmällä pitoa uutisoitu olleen jo provinssirokissakin.
Ihmisten perusoikeudet ei kiinnosta jos ei satu omalle kohdalle? Varsinainen vasuriälykkö näköjään paikalla.
Yleisön turvallisuuden takia on keinot käytössä ja sillä pyritään takaamaan perusoikeudet niille, jotka eivät aiheuta häiriötä. He, jotka aiheuttavat, luopuvat ihan itse osasta oikeuksistaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisön turvallisuuden takia on keinot käytössä ja sillä pyritään takaamaan perusoikeudet niille, jotka eivät aiheuta häiriötä. He, jotka aiheuttavat, luopuvat ihan itse osasta oikeuksistaan .
Eli tuomitaan jo pärstän perusteella etukäteen koska "olisi se kuitenkin jotain rikoksia tehnyt". Hienoja ihmisiä nää vasurit kun vähän pintaa raaputtaa :D
Hihhih, muistan, kun kävelytaipaleella nuoret sällit teippaili flindaa reiteen, kaikki näki tuon toimituksen, ja takanani kävelevät tytöt kommentoivat: "rumat kalsarit". Ja olihan ne kauheat.
Kroppa hyvä.
Hyvä!