Juuri nyt: Jussi Halla-aho presidentiksi!
Jussi Halla-aho: Olen käytettävissä presidenttiehdokkaaksi Kaiken päätöksenteon perustana kansallinen kokonaisetu
Kommentit (455)
Entä jos Jussi ja Pekka vastakkain? Jetä homofoopikot äänestää?
Tasavallan presidentti Jussi Halla-Aho? Hmm... ehkä jossain toisessa todellisuudessa?
Entä jos vastakkain Jussi ja Pekka? Pekka ja Tuppi
Noniin vasemmistolaiset mitäs te nyt keksitte tästä? Odotan innolla ja otin popcorit esiin. Antaa tulla vaan.
Minun ääneni menee Harkimolle.
Kirkkaasti paras tämänhetkisistä ehdokkaista.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Jee! Hyvä että on tulossa todella erilaisia ehdokkaita.
Anteeksi, mutta myös uskovaisena en voi ymmärtää että kirjoitat Jee! siitä että antisemitisti/rikollinen
Ilmoittauttuu presidenttiehdokkaaksi. Ihmettelen suuresti.
En ole koskaan kuullut enkä lukenut Halla-ahon sanovan mitään antisemitististä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Miettikää Breivikin idoli Suomen presidenttinä. 🤔
Hyvä että on ehdokkaita mutta Haavistoa parempaa ei ole
Vierailija kirjoitti:
Entä jos Jussi ja Pekka vastakkain? Jetä homofoopikot äänestää?
jussi kuuluu näissä kisoissa "ynnä muut" osastelle yhdessä S.Huhtasaaren kanssa
Varmistaa Haaviston valinnan, jos pääsisi toiselle kierrokselle (mitä en sinänsä usko). Joku neutraalimpi tyyliin Rehn on oikeiston ainoa mahdollisuus Haavistoa vastaan.
Jussi jauhottais Venäjän presidentinkin puhelinsoitollaan
Halla-aholla on mahdollisuus. Ei siksi että olisi itse hyvä ehdokas, vaan koska oikeiston ja keskustan äänet jakautuvat niin monen ehdokkaan kesken.
Haavisto on varma toiselle kierrokselle ja siellä häviää Jussille seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.
Ottaisiko myös jalkavaimon mukaan valtionvierailulle?
Joo voi apua. Hyvin voi käydä niin, että passiiviset äänestäjät aktivoituvat ja Halla-ahosta tulee pressa. Yhdessä kok-perus-kd-hallituksen kanssa tulee pian ilmapiiri, että alkaa kulttuurisakki lähteä maasta pois. Onneksi omat lapseni ovat sen ikäisiä, että voivat hakea ulkomaille opiskelemaan ja jäädä sille tielleen. Vielä kun itselleen keksii jonkun pakoreitin.
Vierailija kirjoitti:
Kirkkaasti paras tämänhetkisistä ehdokkaista.
Minä äänestän Väyrystä. Aika saada pätevä ja jämpti presidentti.
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Jee! Hyvä että on tulossa todella erilaisia ehdokkaita.
Anteeksi, mutta myös uskovaisena en voi ymmärtää että kirjoitat Jee! siitä että antisemitisti/rikollinen
Ilmoittauttuu presidenttiehdokkaaksi. Ihmettelen suuresti.En ole koskaan kuullut enkä lukenut Halla-ahon sanovan mitään antisemitististä.
Oho. Kehotan Sinua tutustumaan asiaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkkaasti paras tämänhetkisistä ehdokkaista.Minä äänestän Väyrystä. Aika saada pätevä ja jämpti presidentti.
YYA:ta haikaileva voi poistua tästä maasta
Vierailija kirjoitti:
Halla-aholla on mahdollisuus. Ei siksi että olisi itse hyvä ehdokas, vaan koska oikeiston ja keskustan äänet jakautuvat niin monen ehdokkaan kesken.
Haavisto on varma toiselle kierrokselle ja siellä häviää Jussille seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.
Tässä on totuuden siemen. Vähintään 70 prosenttia suomalaisista vihaa homoseksuaaleja enemmän kuin mitään muuta kirjoitetun historian aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on totuuden siemen. Vähintään 70 prosenttia suomalaisista vihaa homoseksuaaleja enemmän kuin mitään muuta kirjoitetun historian aikana.
Miksi Sebua sitten kannatetaan?
Ilmoittauttuu presidenttiehdokkaaksi. Ihmettelen suuresti.