Käly varasti
mökiltä mun Arabian mukin. Asui meidän mökillä viikon ja hänen lähdettyä huomasin, että yksi mukeista puuttuu.
Mitä teen? Pikkasen ottaa päähän koska mukeilla on tunnearvoa.
Muutenkin röyhkeä ihminen.
Kommentit (50)
Se on varsin tavallista, lopettaa kun pidät vähän etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käly oli ihan yksin siellä möksällä?
En oo kuullut että kesämökkiä sanotaan tuolla nimellä
Sitten sun sanavarastossa on iso aukko. No tulipahan täytettyä sitä.
Yks arabia ja hirvee haloo. Ymmätäisin, jos ois vaikka V&B:n jotain kalliimpaa sarjaa.
Ei se tuohon yhteen kertaan jää, jos ette laita kuriin. Eihän tuollaista varasta uskalla/viitsi kotiinsa päästää.
No kuulkaa tämä. Tuttavani kysyi ihan tosissaan, että olenko pöllinyt hänen lattiamopista sen irrotettavan lankahässäkän.
Juu-u, mitä hemmettiä minä tekisin jonkun vanhalla haisevalla bakteeripesällä?
Ei ollut kaikki silläkään kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Tälläkertaa käly on mieheni sisko. En ole miehelleni vielä sanonut mitään, koska en aina viitsisi kitistä hänen siskonsa käyttäytymisestä ( ei mitään käytöstapoja) mutta sanon mukin puuttumisesta ensi kerralla kun mennään mökille.
Ap
Eihän se sitten ole käly. Se on nato.
Ja syyllinen on (automaattisesti) käly, eikä laisinkaan oma sukulaisesi?
Aiemman avioliittoni myötä sain samanlaisen naton ja myös langon, jotka ratkaisivat asiat olemalla vain hiljaa. Suorat ja selkeät kysymykset, asiallisesti kosvokkain kysyen tai viestinä, eivät saaneet mitään reaktiota aikaiseksi.
Jotkut ihmiset yksinkertaisesti vain elävät ihan ikiomien sääntöjensä mukaisesti ja pärjäävät hyvin, koska kukaan ei kehtaa vaatia heiltä enempää. Siksi ap vois antaa asian olla. Ei se mieskään jaksa aina selvitellä ja tuntee varmasti siskonsa tosi hyvin.
Jotenkin musta tuntuu, että se on sun miehes ( tai teidän lapsi, jos sellainen on) jolta meni muki rikki. Ei uskalla kertoa sulle, koska pelkää, että muki on tärkeämpi kuin hän. Ehkä on jopa jutellut siskonsa kanssa, ja tämä on lupautunut näyttelemään syyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Yks arabia ja hirvee haloo. Ymmätäisin, jos ois vaikka V&B:n jotain kalliimpaa sarjaa.
Yhdestä Arabian muumimukista jotku on valmiita maksamaan jopa tuhansiakin euroja.
Vierailija kirjoitti:
Käly = sisaruksen vaimo tai puolison sisko tai puolison veljen vaimo
Muuten oikein, mutta aviomiehen sisko on nato.
Kysy perään ja jos on mennyt rikki niin pyydät korvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lainaatte mökkiä kälylle?
Taitaa olla ap:n miehen ja siskonsa omistama mökki...
Onko käly munaton vai munallinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi epäillä ensin varkautta, eikä rikkoutumista? Mulla oli muutossa eräs muuttomies (oli mieheni tuttu) juonut mukista, joka ei ollut tarkoitettu käyttöön. Ei se sen arvoa tiennyt ja hyvinkin olisi voinut rikkoa siinä touhutessa.
Kyllä mukit on tarkoitettu käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on tuota samaa sarjaa olevat mukit ja muistan hänen sanoneen muutama vuosi sitten, että yksi hänen mukeista on mennyt rikki. Ja että mistäköhän hän saisi uuden tilalle.
Ap
Nyt paljastui provoksi
Vierailija kirjoitti:
Miksi epäillä ensin varkautta, eikä rikkoutumista? Mulla oli muutossa eräs muuttomies (oli mieheni tuttu) juonut mukista, joka ei ollut tarkoitettu käyttöön. Ei se sen arvoa tiennyt ja hyvinkin olisi voinut rikkoa siinä touhutessa.
Mitä tehdään mukilla joka ei ole tarkoitettu käyttöön? Rumempia esineitä tuskin on kuin jotkut mukit. Mulla ei ole ainoatakaan.
Keljuahan tuo on. Mutta kälysi nyt on sellainen kuin on, ei hän siitä muutu.