Tuli vähän outo fiilis. Olin erään miehen luona yön ja aamulla kertoi, että toinen nainen tulee kylään.
Ei kai tästä pitäisi mitään ihmeempiä miettiä mutta jostain syystä tuli vähän loukattu olo.
Emme seurustele emmekä edes tapaile.
Hän pyysi luokseen illalla ja menin. Jäin yöksi.
Suutelimme useasti, harrastimme seksiä, nukuimme yhdessä.
Aamulla vielä halusin läheisyyttä ja olin kainalossa.
Sitten kertoi, että kohta tulee "Anna" eli kaveri kylään.
Sanoin vaan ok ja olin vähän hämmentynyt, laitoin tavarani kokoon ja vei kotiin.
En tiedä miksi minulla tuli vähän huono fiilis, johtuu ehkä vain siitä ajatuksesta millaisen olen luonut päässäni hänestä. On mukava tyyppi jne.
Nyt en tiedäkään miten suhtautua, haluanko enää tavata.
Kommentit (48)
Dracula kirjoitti:
Nämä asiat tulisi selvittää selvästi ennen petipuuhia.
Jos pyörittää useampaa naista, naisella on sitten vielä mahdollisuus sanoa kiinnostaako vai ei.
Kaikilla miehillä ei riitä kantti näköjään. Seksi on mukavaa, mutta ei niin mukavaa, että loukkaa muita söhimisellään.
Eli miehen pitäisi kysyä, että onko naisella muita, koska hän nyt tässä pohtii, että kannattaako kanssasi mennä sänkyyn?
Tämä on hyvä esimerkki siitä, että irtoseksi ei ole meille hyväksi. Ei seksin ole tarkoitus olla ilman tunteita.
Pohdit haluatko tavata?
Miksi luulet että hän haluaisi tavata sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimies.
Ei yhtään ole vaikuttanut pelimieheltä. Olemme kavereita ja olen tuntenut hänet tai niin luulin.
En minä välitä siitä vaikka tapailee ihmisiä, ihan sama minulle mutta se, että olemme juuri viettäneet yhteisen yön ja minä poistun seuraavan tieltä :DTai voihan sekin olla, että ovat oikeasti vain kavereita ilman mitään seksiä. Oli kyllä vähän vaisu kun kysyin nimeä, "Ai kuka kaveri sinulle tulee tänne?" kertoi varovasti. Sitten nousin kainalosta pois, keräsin kamppeet ja vei himaan.
Vähän jäi outo fiilis. Vaikka ei edes pitäisi. Kai tilanne oli niin yllättävä.
Miksei pitäisi? Kyllä tuollaisesta saa tulla outo fiilis eikä kannata ottaa tosissaan noita vastaajia jotka muuta väittää.
Minä käytin yleensä sitä, että vanhemmat on tulossa kohta kylään. Yleensä naisilla tuli kiire lähteä. Sitten vaan avasin telkkarin ja aloin pelaamaan pleikkaa.
Ei tuo mitään hyvää pelisilmää osoita, jos nainen kainalossa puhuu toisesta naisesta. Herrasmies vaikenisi, vaikka pnisi joka suuntaan ketä tahansa. MUTTA; ehkä sen tässä tilanteessa oli pakko jotain sanoa, jos sinne oli vieras tulossa ja eihän se hyvä tilanne olisi ollut sekään, että ap olisi ollut paikalla tämän toisen tullessa. Mitä Ap:n myöhemmästä viestistä ymmärsin, niin mieshän yritti vaan sanoa, että kaveri tulossa ja vasta ap:n kysyttyä tarkemmin paljasti, että nainen kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo mitään hyvää pelisilmää osoita, jos nainen kainalossa puhuu toisesta naisesta. Herrasmies vaikenisi, vaikka pnisi joka suuntaan ketä tahansa. MUTTA; ehkä sen tässä tilanteessa oli pakko jotain sanoa, jos sinne oli vieras tulossa ja eihän se hyvä tilanne olisi ollut sekään, että ap olisi ollut paikalla tämän toisen tullessa. Mitä Ap:n myöhemmästä viestistä ymmärsin, niin mieshän yritti vaan sanoa, että kaveri tulossa ja vasta ap:n kysyttyä tarkemmin paljasti, että nainen kyseessä.
Täysin samaa mieltä, että hyviin käytöstapoihin ei kuulu mainita toisia kumppaneita, vaikka kuinka satunnainen suhde olisi kyseessä. Siinä hetkessä kuuluu olla vain yksi ja ainoa, olkoonkin että yhden yön kumppani, mutta muista ei pidä puhua silloin. Mies teki tyhmästi. Jos ap oli pakko saada "alta pois", herrasmies olisi kertonut jonkin valkoisen valheen menoistaan.
Miehen ei kannattaisi puhella tuollaisia. Kun Anna tulisi paikalle, hän esittelisi naiset toisilleen ja kysyisi ap:lta, että pitikö sun lähteä vai oliko tarkoitus jäädä.
Omapa on tyhmyytesi. kaipaatko sääliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimies.
Ei yhtään ole vaikuttanut pelimieheltä. Olemme kavereita ja olen tuntenut hänet tai niin luulin.
En minä välitä siitä vaikka tapailee ihmisiä, ihan sama minulle mutta se, että olemme juuri viettäneet yhteisen yön ja minä poistun seuraavan tieltä :DTai voihan sekin olla, että ovat oikeasti vain kavereita ilman mitään seksiä. Oli kyllä vähän vaisu kun kysyin nimeä, "Ai kuka kaveri sinulle tulee tänne?" kertoi varovasti. Sitten nousin kainalosta pois, keräsin kamppeet ja vei himaan.
Miksei pitäisi? Kyllä tuollaisesta saa tulla outo fiilis eikä kannata ottaa tosissaan noita vastaajia jotka muuta väittää.
Jep. Ennakoiva kommunikointi on a ja o.
Kaikilla on omia sääntöjä, joita ei voi tietää loukkaavansa ellei kerro niistä säännöistä.
Arpapeliksi jää, onko käytös ABC ok, jollei kommunikoi ennakkoon.
Siksi pitää kommunikoida tarpeistaan ja säännöistään selvästi, muuten voi käydä niin, että miehen autonrenkaat ovat tyhjät, maalipinta naarmuilla, lasit säpäleinä...
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Jos pyörittää useampaa naista, naisella on sitten vielä mahdollisuus sanoa kiinnostaako vai ei.
Kaikilla miehillä ei riitä kantti näköjään. Seksi on mukavaa, mutta ei niin mukavaa, että loukkaa muita söhimisellään.
Eli miehen pitäisi kysyä, että onko naisella muita, koska hän nyt tässä pohtii, että kannattaako kanssasi mennä sänkyyn?
Terve kanssakäyminen tehdään niin, että molemmat saavat pitää vallan päättää ihan omista valinnoistaan, ei niin, että jompi kumpi ryöstää toiselta vallan päättää hänen omista asioistaan ja arvoistaan.
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimies.
Kaikilla on omia sääntöjä, joita ei voi tietää loukkaavansa ellei kerro niistä säännöistä.
Siksi pitää kommunikoida tarpeistaan ja säännöistään selvästi, muuten voi käydä niin, että miehen autonrenkaat ovat tyhjät, maalipinta naarmuilla, lasit säpäleinä...
Jeps, olipa ylläri, että tämäkin on vain miehen vastuulla ja miehen vika. Naisen ei tarvitse tietenkään tehdä samaa selontekoa ja huomioida miehen tunteita. Mitäs luulee ja olettaa.
Mutta mies! Miehen on käytävä ennakoivat keskustelut ja varoa ja ajatella kaikkea mahdollista, antaa huomiota, paapoa ja palvoa... Muuten käy omaisuudelle huonosti.
Pliis.
Dracula kirjoitti:
:D hyvä vitsi senkin seksistinen kaksinaismoralisti!
Näköjään jotkut psykot yläpeukuttaa.
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Terve kanssakäyminen tehdään niin, että molemmat saavat pitää vallan päättää ihan omista valinnoistaan, ei niin, että jompi kumpi ryöstää toiselta vallan päättää hänen omista asioistaan ja arvoistaan.
Kuka tässä ryösti ja mitä?!
Miehellä on kaveri, joka tulee kylään. Miten hänen olisi tullut toimia?
Entä ap? Kertoiko jokaisesta ystävästään miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimies.
Jeps, olipa ylläri, että tämäkin on vain miehen vastuulla ja miehen vika. Naisen ei tarvitse tietenkään tehdä samaa selontekoa ja huomioida miehen tunteita. Mitäs luulee ja olettaa.
Mutta mies! Miehen on käytävä ennakoivat keskustelut ja varoa ja ajatella kaikkea mahdollista, antaa huomiota, paapoa ja palvoa... Muuten käy omaisuudelle huonosti.
Pliis.
Mitä enemmän keskityt omaan vastuunkantoon, sitä onnellisempia ovat ihmissuhteesi. Kiellä jos huvittaa. Et voi auttaa ketään muuta kuin itseäsi, ja voit vastata vain omasta käytöksestäsi. Se on ainoa mitä sinulle annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
:D hyvä vitsi senkin seksistinen kaksinaismoralisti!
Näköjään jotkut psykot yläpeukuttaa.
Kaksinaismoralisti?
1) kuten esimerkiksi?
2) kerro lisää
Vierailija kirjoitti:
Pohdit haluatko tavata?
Miksi luulet että hän haluaisi tavata sinut?
Uutta panoa varten sillon kun on kuiva kausi muihin naisiin tai ylimääräistä aikaa.
Ne jotka ei lrttoile ympäriinsä.