Tuli vähän outo fiilis. Olin erään miehen luona yön ja aamulla kertoi, että toinen nainen tulee kylään.
Ei kai tästä pitäisi mitään ihmeempiä miettiä mutta jostain syystä tuli vähän loukattu olo.
Emme seurustele emmekä edes tapaile.
Hän pyysi luokseen illalla ja menin. Jäin yöksi.
Suutelimme useasti, harrastimme seksiä, nukuimme yhdessä.
Aamulla vielä halusin läheisyyttä ja olin kainalossa.
Sitten kertoi, että kohta tulee "Anna" eli kaveri kylään.
Sanoin vaan ok ja olin vähän hämmentynyt, laitoin tavarani kokoon ja vei kotiin.
En tiedä miksi minulla tuli vähän huono fiilis, johtuu ehkä vain siitä ajatuksesta millaisen olen luonut päässäni hänestä. On mukava tyyppi jne.
Nyt en tiedäkään miten suhtautua, haluanko enää tavata.
Kommentit (48)
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Nämä asiat tulisi selvittää selvästi ennen petipuuhia.
Jos pyörittää useampaa naista, naisella on sitten vielä mahdollisuus sanoa kiinnostaako vai ei.
Kaikilla miehillä ei riitä kantti näköjään. Seksi on mukavaa, mutta ei niin mukavaa, että loukkaa muita söhimisellään.
Eli miehen pitäisi kysyä, että onko naisella muita, koska hän nyt tässä pohtii, että kannattaako kanssasi mennä sänkyyn?
Terve kanssakäyminen tehdään niin, että molemmat saavat pitää vallan päättää ihan omista valinnoistaan, ei niin, että jompi kumpi ryöstää toiselta vallan päättää hänen omista asioistaan ja arvoistaan.
Eikös tuo tapahtunut hyvässä yhteisymmärryksessä ilman sen tiukempia sopimuksia. Irtoseksiä.
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Jos pyörittää useampaa naista, naisella on sitten vielä mahdollisuus sanoa kiinnostaako vai ei.
Kaikilla miehillä ei riitä kantti näköjään. Seksi on mukavaa, mutta ei niin mukavaa, että loukkaa muita söhimisellään.
Eli miehen pitäisi kysyä, että onko naisella muita, koska hän nyt tässä pohtii, että kannattaako kanssasi mennä sänkyyn?
Terve kanssakäyminen tehdään niin, että molemmat saavat pitää vallan päättää ihan omista valinnoistaan, ei niin, että jompi kumpi ryöstää toiselta vallan päättää hänen omista asioistaan ja arvoistaan.
Mikä tässä meni pieleen? Kumpikin valitsi irtoseksin ja toiselle tuli tämän jälkeen ystävä kylään?
Ihan tosissaanko tämä mies teki jotain väärin? Mikä on ap:n vastuu kuviossa?
Ja tuo auton rikkominen... hohhoijaa. Täytyy aika sairas olla päästään, että tuollaista edea keksii esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
:D hyvä vitsi senkin seksistinen kaksinaismoralisti!
Näköjään jotkut psykot yläpeukuttaa.
Kaksinaismoralisti?
1) kuten esimerkiksi?
2) kerro lisää
Miehen auto paskaksi, vaikka hän ei ole tehnyt yhtään mitään väärää? Naisen osuudesta et puhu mitään.
Joo, oot paljastanut itsestäsi tarpeeksi.
Emme voi päättää toisen elämästä. Vain omasta. Elämme omilla säännöillä, kommunikoimme niistä, ja kaikki ihmiset toimivat vain niin hyvin kuin osaavat, ja jos osaisivat toimia paremmin, he toimisivat paremmin. Vain omat reaktiot ovat 100% sinun ja se mitä toinen ihminen on, juuri sitä häneltä saat.
Jos minä olisin kaverin luona kylässä ja hän häätäisi minut toisen kaverin tullessa, niin olisin kyllä vähän loukkaantunut. Siis ihan ilman mitään suhdekuvioitakin. Tietysti jos tämä on ollut tiedossa jo edellisenä iltana, niin sitten oma päätökseni jäädä.
Ehkäpä sun vaan pitää hyväksyä se, että nykyinen kertakäyttökulttuuri satunnaissekseineen kenen milloinkin kanssa ei vain ole sinun arvo- ja ajatusmaailmallesi sopiva elämäntapa? Tuo sun reaktio oli ihan normaali eikä sitä olankohautuksella pidä ohittaa.
Ja tuo useammassakin viestissä ehdotettu, että olisit tokaissut takasin "öhö-öhö pekkapa tuleekin mun luo lälläslää" on vaan niin lapsellista, että oikeastaan hirvittää kuinka näin henkisesti kehittymättömät on kuitenkin paperilla jo ihan aikuisia (naisia).
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin kaverin luona kylässä ja hän häätäisi minut toisen kaverin tullessa, niin olisin kyllä vähän loukkaantunut. Siis ihan ilman mitään suhdekuvioitakin. Tietysti jos tämä on ollut tiedossa jo edellisenä iltana, niin sitten oma päätökseni jäädä.
On niillä kavereillakin eroa. Siis hyviä kavereita ja vähemmän hyviä.
Miehen auto paskaksi, vaikka hän ei ole tehnyt yhtään mitään väärää? Naisen osuudesta et puhu mitään.
Joo, oot paljastanut itsestäsi tarpeeksi.