Lue keskustelun säännöt.
*~*~* Enskat tiistaihin *~*~*
12.12.2006 |
Maanantain jutut:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9051519&p=&mpage=1&tmode=…
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kylläpä osaaki olla kurjan tuntunen viikko. Mikään ei huvita ja häntäluu on edelleen yhtä kipee kun 2 viikkoa sitte. En oikeen usko että se kerkee paranemaan synnytykseen mennessä.
Hennalle. Mulla kuvattiin vkolla 30+3 rintakehä ja kaularanka kun jouduin auto onnettomuuteen. Masu peitettiin kauheella lyijyliivi kerroksella. Lanneranka olisi varmaan kanssa pitäny kuvata, mutta sitä eivät tehneet koska pystyin kuitenkin jotenkuten kävelemään. mutta uskoisin että häntäluu on ainaki murtunu koska se on niiiiin kipee. Mutta sillehän ei muutenkaan mitään pystyis tekemään. Muuten en yleisesti tiedä miten raskausaikana otetaan röntgen kuvia. Kannattais ehkä kysyä neuvolasta. Toivotaan että paranet pian.
Hanille. Mulla on kanssa yöunet aika heikossa hapessa. Kokoajan pitäis ravata vessassa ja kääntää kylkeä ja sitten ei kuitenkaan tuu uni silmään. Poju jyskyttää pienillä jaloillaan yö kaudet mun kylkiluita. Aina ei jaksais. Oon vaan tosi huono nukkumaan päiväunia. Sitten vaeltelen päivisin kotona unisena ja vihasena. Mutta en kanssa vaihtais kuitenkaan tätä pojuani mihinkään. On se jo nyt niin älyttömän rakas.
Just kun päätin tulla sinne tamperelaisten tapaamiseen huomasin että mulla sillon klo 15.15 toinen synnytysvalmennus kerta. En kerkiäis kun vaan kääntymään siellä tapaamisessa. Tyhmää. No joku toinen toinen kerta.
Hyvää päivän jatkoa kaikille.
Hermione ja poju rv 32+5