Julkisin seksihetkenne
Mikä, missä ja milloin on ollut julkisin yleinen seksihetkenne. Kenen kanssa ja millainen oli yleisö. Näkikö muut, vai olitteko jemmassa ? Itselläni Tanskalaisella hiekkarannalla tyttöystävän kanssa. Porukkaa lampsi ohi n 50 m päästä mutta eivät olleet kauhean kiinnostuneita
Kommentit (23)
Exän kanssa parinvaihtokokeilussa. Sain omaa ja toisen parin miestä toisten katsellessa. Toinen kokemus oli seksi vieraan miehen kanssa nojatessani auton konepeltiin levähdyspaikalla autojen ajellessa ohi. Lopulta otin exältä suihin vieraan rynnistellessä samalla loppukiriään takaapäin. Kaksi autoa kuulemna soitti torvea ohi ajaessaan. Niin keskittynyt olin omiin tuntemuksiin, että en kuullut enkä välittänyt. Ensimmäinen kokemus ei säväyttänyt. Toinen säväytti sitäkin enemmän. Vanhemmalta vieraalta löytyi kokoa ja staminaa. N27
N27, toi jälkimmäinen oli vähän kuin sitä doggingia sitten. Reipas tyttö ! ;)
Kotibileissä yksi nainen halusi katsoa, pitävätkö huhut paikkansa kalustani. Suostuin vain sillä ehdolla, että menemme makuuhuoneeseen ja muut saavat katsoa. Näin sovittiin ja ensin näytin ja sitten hän runkkasi sen juhlakuntoon ja minä sormetin häntä samalla. Sitten kokeiltiin kaikissa hänen haluamissaan asennoissa. Kondomin takia laukeamiseni kesti kauan, joten nainen ehti saada monesti. Onneksi tämä oli ennen kuin kännyköissä oli hyviä videokameroita. Mutta hämärässä otetut suttuiset kuvat kyllä levisivät laajalti. Kaikkea se viina teettää.
Oltiin seurusteluaikana tyttöystävän vanhempien mökillä kaksistaan, alasti saunarannassa, kun huomasin sadan metrin päässä ruohikon reunassa onkimiehen. Hän nosti välillä jotain silmilleen, ja tajusin, että hän kiikaroi meitä.
Se jotenkin säväytti, ja aloin miettiä vastausta, että vähän pyörittäisimme. Niinpä aloin lähennellä tyttöystävääni, ja niin että hän ei onkijaa huomaisi. Ja niinhän siinä tilanne kuumeni. Saunalla oli ilmapatja, asetimme sen puiden varjoon ja naimme. En tiedä mitä siitä näkyi, mutta kiikari oli silmillä, vielä silloinkin kun kahlasimme veteen huuhtelemaan lemmenhetken limat.
Vaimon kanssa tai ollut vaimo vielä tuolloin.
Bankokissa käytiin baarikierroksella gogo - baareissa. Katseltiin esityksiä ja pidettiin hauskaa, suudeltiin hyväiltiin. Todella kiihottavaa oli katsella alastomia thaityttöjä ja vaimo hieroi samalla shortsien päältä.
Asiat etenivät ja katsomon takarivissä sormi kävi kesämekon alla ja kulli oli ulkona hierottavana. Pöytä peitti näkymän eteepäin mutta sivuilta näkyi varmasti mitä tapahtui. Asiakkaat pääasissa miehiä, joista osa sai samaan aikaa henkilökunnalta vähän reidenhierontaa ja sylitanssia.
Varmaan paikka ja ilmapiiri ja kiima teki sen, että päätettiin vaan antaa mennä. Kulli kovana shortseista ulkona ja vaimo nousi syliin, kesämekon suojissa upposi märkään pilluun. Muistan, että oli niin jännä paikka, että meinasin tulla heti.Pientä ratsastusta ehdittiin ennenkuin henkilökunta oli paikalla get a room lapun kanssa, hymyillen toki tämä.
Taisi jäädä ainutkertaiseksi, ei uskallus enää riittäisi.
Tampereella keskustan terassilla tyttöystävä otti suihin keskellä päivää. Tapahtui toukokuussa kisojen aikana.
Vain seksibileissä. Harmi ku ei vaihdettu. Ollaan monesti oltu pikkukylällä ulkona ja jopa meidän pihassa pikaisesti mutta ikinä ei oo yllätetty vaikka lähellä ollu monesti.
Varmaan nuoruudessa, kun olin niin rakastunut samanikäiseen poikaan. Myöhään iltapäivällä oli jo hämärää vanhan koulurakennuksen tontilla. Kerhojen jälkeen menimme käsikättä vanhan puuvajan taakse, jonka takana puolestaan oli tiheää metsää. Suudeltiin ensin vaikka kuinka kauan tauotta niin, että nojasin selkääni siihen vajaan. Tunsin miten kovana poika oli hänen painuessaan minua vasten monta kertaa aika voimakkaasti ja olin saada orgasmin jo siinä. Se tuntui niin sairaan hyvältä! Otin toisen jalkani vapaaksi tiukoista farkuistani samalla, kun poika hätäili omiaan auki ja vapautti pystyn peniksensä. Yritin levitellä jalkojani minkä kykenin ja hän työntyi minuun ensin koukkupolvin seisoviltaan muutaman kerran. Luovutimme ja laskeuduimme tosi kiihkeään lähetyssaarnaajaan maahan. Pälyilimme ja panikoimme vähäsen siinä pyyhkiessämme ja pukiessamme. Ketään ei kuitenkaan näkynyt missään ja syvien suukkojen kera lähdimme pois.
webcam saiteilla se nykyään tehdään. kaikki muut tyylitpervoillajulkisesti niin eilistäpäivää mennyttäaikaa, ettei tosikaa! (HerätkääPAHVIT..!!)
Vierailija kirjoitti:
Exän kanssa parinvaihtokokeilussa. Sain omaa ja toisen parin miestä toisten katsellessa. Toinen kokemus oli seksi vieraan miehen kanssa nojatessani auton konepeltiin levähdyspaikalla autojen ajellessa ohi. Lopulta otin exältä suihin vieraan rynnistellessä samalla loppukiriään takaapäin. Kaksi autoa kuulemna soitti torvea ohi ajaessaan. Niin keskittynyt olin omiin tuntemuksiin, että en kuullut enkä välittänyt. Ensimmäinen kokemus ei säväyttänyt. Toinen säväytti sitäkin enemmän. Vanhemmalta vieraalta löytyi kokoa ja staminaa. N27
Mun mielestä on jotenkin äärimmäisen moukkamaista panna niin, että sivulliset joutuu sitä tahtomattaan todistamaan. Se, että joku tykkää ja soittaa torvea ei muuta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen tapasin tämän toisen kokemuksen vieraan miehen ja ruokatunti päättyi työpaikan yleisessä WC:ssä ratsasteluun ja miehen kaulassa roikkumiseen. Ovi oli kiinni ja onnistuin hillitsemään äänenkäyttöäni, joten ihan julkiseksi ei seksi tällä kerralla mennyt. Poistuessamme WC:stä ovella oli joku isä pikkupojan kanssa tulossa sisään. Isä tuijotti pitkään nähdessään minut livahtamassa miesten WC:stä käytävään. Tuijotus sai aikaan pienen jälkikiihottumisen, katsoin takaisin miestä silmiin ja hymyilin. N27
Olin silloisen poikkinsen kanssa auto ajelulla. Pysäköimme auton järven rannan tuntumaan. Aloimme suutelemaan ja ajauduimme naimaan. Poikkikseni avasi auton ovet ja auton ympärille oli kokoontunut joukko miehiä. Siinä minä makasin etupenkillä lettu levällään ja nämä miehet runkkasivat minua katsellen.
N44
Kyllä se on ollut riparilla muhun superkuumana käyvän pojan kanssa majoituspaikan lähellä vanhan lopetetun koulun takapihalla pajupuskien suojassa. Makasin alla heinikossa ja nautin hänen kiimastaan. Tuota edelsi mm. ryhmäytymisleikeissä mun viereen hakeutumiset, sanallinen pieni kiusoittelu, suudelmat ja niiden yritykset, mun hiuksien räpeltäminen kun olisi pitänyt keskittyä opiskelemaan katekismusta. Olin niin kiihottunut hänen sitkeydestään ja halustaan, vaikka yritin ulospäin pysyä coolina. Oli mun eka kertani ja ihanaa salaseksiä.
Riparilla myös. Tyttöystäväni oli nuolemassa minua sängyssä, kun naispuolinen riparipappi koputti oveen. Äkkiä peitto päälle kun pappi tuli kertomaan jostain jotain mikä meni täysin ohi. Tyttöystäväni nimittäin jatkoi pilluni nuolemista peiton alla samaan aikaan. Laukesin vain hetkeä myöhemmin kun pappi oli poistunut huoneesta, ja vetänyt oven kiinni perässään. Ei se siis julkinen hetki ollut, mutta ei myöskään niin kaukana, että siitä olisi tullut sellainen. Ehkä tämä pappi kuitenkin tajusi mitä oli todistamassa, mutta suhtautui asiaan ihan ok.
Luulen että nuo papit ja isoset näkee ja on osallisina aika pal enemmän kuin kansa uskoo
Oltiin silloisen poikaystävän kanssa mökin pihassa. Mökki on hiukan syrjässä eikä siellä ollut ketään muuta. Alettiin siinä rakastella auton konepeltiä vasten. Nojasin käsillä konepeltiin ja poikaystävä työnteli takaapäin. Oltiin niin keskittyneitä toisiimme, ettei yhtään huomattu, miten pihaan oli kävellyt joku kaupustelija. Ulkomaalainen meidän ikäinen mies myymässä jotain tekemiään piirroksia.
Yritin saada poikaystävää lopettamaan touhun, mutta hän ei kyennyt, painoi mut vaan takaisin konepeltiä vasten ja jatkoi. Ja se toinen tyyppi alkoi pokkana esittelemään jotain sipuleista piirtämiåän asetelmia. Oli totaalisen absurdi tilanne. Vasta, kun kolmannen kerran sanoin, että oikeesti, huono hetki, ei nyt osteta piirrustuksia, se taiteilija alkoi kysellä, missä muualla olisi ihmisiä paikalla ja lähti lopulta pois.
Jos taiteilija ois voinuu ikuistaa teijät siinä hetkessä ?
Taitaa olla Maspalomaksen dyyneillä vaimon kanssa. En laskenut kuinka monta siinä oli katsomassa mutta ihan tarpeeksi katselioita
No tokihan, seksiklubeilla.
- Yleisöä kiinnosti juuri sen verran kuin paikalle sattuneita voyeristeja sattui kiinnostamaan.
Kimpassa, toisen pariskunnan kanssa.