Julkisin seksihetkenne
Mikä, missä ja milloin on ollut julkisin yleinen seksihetkenne. Kenen kanssa ja millainen oli yleisö. Näkikö muut, vai olitteko jemmassa ? Itselläni Tanskalaisella hiekkarannalla tyttöystävän kanssa. Porukkaa lampsi ohi n 50 m päästä mutta eivät olleet kauhean kiinnostuneita
Kommentit (23)
Nuoruudessa sattuu ja tapahtuu.
Olin saanut ajokortin ja iskän auto lainassa.
Sitä aikaa kun oli vielä liftareita .
Sainkin pari liftaria kyytiin,ja oli muuten ihan laillisen ikäisiä.
Oli jo aika ilta ja syksy pimeät,ajattelin syödä jotain ja oikoa jäseniä.
Toinen niistä tytöistä oli aika raju suustaan ,ja niinhän se meni siihen että sain ottaa häneltä pikkuhousut pois.
Tutustuin aika perusteellisesti millainen on pillu..Oli eka kerta muuten mulle maistella mille pillu maistuu.
Kuulimme kuinka autoja pysähtyi,ja kävihän siinä auton vierellä ihmisiä.
Se takapenkin neito sanoi kasvot punaisena nauraen että toi mies kusee melkein auton kylkeen.
Runkkaili kuulemma hetken ja jatkoi matkaa.
Eniten mua kiihoitti kun katsojina oli kolme nuorta naista,ilmeisesti näkivät että autossa oli täys touhu päällä.
Vaikka oli ikkunat huurussa oli sen verran näkyvyyttä ,koska mielenkiintoa löytyi katseluun.
Pakko sanoa että minua kiihoitti.
Ei osannut siihen ujoutta ottaa unohtui kiimaan.
Vaimon kanssa tulimme joskus 15 v sitten eräistä iltajuhlista perjantain syysiltana jo reilusti ennen puolta yötä kotiin. Matkaa oli metsäistä tietä pitkin liki puoli tuntia. Alkoi tehdä mieli seksiä siinä ajellessa ja kotona oli murkkuikäisiä valvoen aina myöhään eli ei olisi ollut mahdollisuutta kuin joskus myöhään yöllä ehkä rakastella. Ehdotin, että mennään luulemalleni "rauhalliselle" sivutielle vähän matkaa ja sitten farmariauton takaosaan penkit alas ja siellä tehdään. Vaimo oli heti valmis ja niin mentiin ja päästiin lähärissä ihan hyvin alkuun alapäät vain paljaina. Vauhtimme kiihtyi jo kunnolla, vaimo voihki allani aika lujaa. No tietenkin sitä tietä juuri silloin tuli auto menosuunnasta melko vauhtia, hiljensi tietenkin kohdalla ja siellä monta ihmistä katseli valoissa kun olimme juuri päällekkäin alapäät paljaana eikä jäänyt taatusti epäselväksi mitä teemme. Olimme vain siinä ja peitimme kasvomme ja he menivät pois. Oltiin niin kiihottuneita, että sitten vaan mentiin loppuun asti ja lauettiin kumpikin . Olemme nauraneet sille monet kerrat jälkeen päin.
Nuolin tyttöystävääni takaa/altapäin hänen seistessä jalat harallaan ja nojatessa alastomana rinnat painautuneena 3krs. hotellin isoa ikkunaa vasten. Kadulle kertyi loppua kohden varmaan parinkymmenen hengen yleisö katsomaan. Tyttöystäväni saadessa orgasmin (mikä varmasti näkyi kehon liikkeistä ja kasvoilta), yleisö taputti. Tyttöystäväni lähetti heille lentosuukon. Hän oli muutenkin todella exhibitionisti luonteeltaan, ja ei häpeillyt esim. kun hame heilahti ylös niin, että pikkarit ja pakarat vilahti. Ei sen puoleen, hän oli kaikin puolin, kirjaimellisesti, erittäin mukavaa katseltavaa.