Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolasin itseni

Vierailija
07.07.2023 |

Punastuin treffeillä miehen nähden, siis aivan kirkuvan punaiseksi, voi sa.a.ta.nan sa.a.tan.a. Mies ihmetteli, miksi olin niin punainen. En osannut vastata - olin kai hermostunut ja lisäksi punastelen esim. nauraessani.

Nyt tuntuu, etten kehtaa poistua kotoani. Vihaan tätä he.l.ve.tin epäloogista punastelua yli kaiken!

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee siitä numeroa. Sillä se menee ohi. Mitä enemmän murehdit ja jännität sitä, sitä helpommin punastut.

Vierailija
22/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin punastua helposti, mutta minä olen kyllä usein saanut kuulla sen olevan söpöä tai ihanaa. Viestiihän se toiselle jopa kiinnostuksesta, jännityksestä ja jne.

Mie punastua siis ihan huolella treffeillä, jos on aihetta. Enkä suostu sitä häpeämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaile vaatimattomampia henkilöitä. Se auttaa jännitykseen!

Vierailija
24/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin punastua helposti, mutta minä olen kyllä usein saanut kuulla sen olevan söpöä tai ihanaa. Viestiihän se toiselle jopa kiinnostuksesta, jännityksestä ja jne.

Mie punastua siis ihan huolella treffeillä, jos on aihetta. Enkä suostu sitä häpeämään.

Olet ilmeisesti kaunis nainen. Minä olen sen verran epämiellyttävän näköinen, että punastus vain rumentaa minua. Punastuessani näytän siltä kuin olisin saamassa jonkin kohtauksen.

- ap

Vierailija
25/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies oli nolo, kun kyseli tuollaista eli halusi nolata lisää.

Vierailija
26/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestät miehen kanssa saunaillan. Löylyissä punastelu on normaalia.

Vierailija
27/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista onko sulla couperosa- iho.

Itsellä on ja naama lehahtaa todella äkkiä punaiseksi.

Käytän iholla peitevoidetta (vain siinä kohdassa missä punoittaa eniten).

Vierailija
28/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista onko sulla couperosa- iho.

Itsellä on ja naama lehahtaa todella äkkiä punaiseksi.

Käytän iholla peitevoidetta (vain siinä kohdassa missä punoittaa eniten).

On minulla tämä. Lisäksi nuorena oli akne (enää onneksi ei).

Olen siis aivan kammottavan suohirviön näköinen. Punaiseksi lehahtaminen vain korostaa kammottavaa rumuutta! En pysty tekemään mitään samoja asioita kuin muut, kun punastun aina, joku huomauttaa/nauraa ja sitten on päivä pilalla.

- ap

Vierailija
29/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti kaunis nainen. Minä olen sen verran epämiellyttävän näköinen, että punastus vain rumentaa minua. Punastuessani näytän siltä kuin olisin saamassa jonkin kohtauksen.

- ap

Höpsis. Ei minusta kaunista saa ja ei punaisuus sitä ainakaan lisää, mutta se on ominaisuuteni, enkä häpeile sitä. Itse asiassa heitän kyllä siitä välillä huumoria. Varsinkin silloin kun esiinnyn. Olen ottanut vain asenteen, etten häpeile sitä.

Kaiken lisäksi siitä on hyötyä. Minulla on hyvä verenkierto pinnalla. Niin kuin sinullakin. Epäpuhtauksia minulle tulee harvoin!

Vierailija
30/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Höpsis. Ei minusta kaunista saa ja ei punaisuus sitä ainakaan lisää, mutta se on ominaisuuteni, enkä häpeile sitä. Itse asiassa heitän kyllä siitä välillä huumoria. Varsinkin silloin kun esiinnyn. Olen ottanut vain asenteen, etten häpeile sitä.

Kaiken lisäksi siitä on hyötyä. Minulla on hyvä verenkierto pinnalla. Niin kuin sinullakin. Epäpuhtauksia minulle tulee harvoin!

Korjaan vielä, että aikuisena.

Minullakin on cuperoosaan taipuva iho.

Ihmeellisen kummallisiin ihmisiin olet törmännyt, kun ne asialle nauraa tai pilkkaa.

Vierailija
31/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä punastunut, siis jotenkin ihoni ei vain punastu vaikka olisin kuinka nolona tai ahdistunut. Enkä ymmärrä myöskään sitä miksi se on jonkun mielestä noloa jos punastuu. Ei se ole, ei ollenkaan.

Vierailija
32/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Korjaan vielä, että aikuisena.

Minullakin on cuperoosaan taipuva iho.

Ihmeellisen kummallisiin ihmisiin olet törmännyt, kun ne asialle nauraa tai pilkkaa.

Teininä minua haukuttiin vaikka miksi rumilukseksi, ja voimakas punastuminen lisäsi haukkumista. Omalla kohdallani yhdistän punaisuuden kasvojen menetykseen, rumuuteen ja häpeään. Tunnen syyllisyyttä siitä, etten ole pystynyt lopettamaan punastelua.

Muiden huomauttelut tuntuvat edelleen todella pahalta ja menevät jonnekin minuuden ytimeen. Treffeillä mies nolasi minut ja teki minut naurunalaiseksi. Sama kuin olisi haukkunut rumaksi.

- ap

Vierailija
33/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä mitään noloa ole, mutta ei kyllä söpöäkään.

Vierailija
34/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat asian olla. Ei se ole niin vakavaa vaikka välillä punastuu. Olet tehnyt itse itsellesi siitä ongelman ja häpeäpilkun. Aivan turhaan häpeilet.

Vierailija
35/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat asian olla. Ei se ole niin vakavaa vaikka välillä punastuu. Olet tehnyt itse itsellesi siitä ongelman ja häpeäpilkun. Aivan turhaan häpeilet.

Jos siinä ei muka ole mitään noloa, miksi minua kiusattiin siitä nuorena? En todellakaan ole ainoa joka on kokenut tuon.

Jos siinä ei ole mitään noloa, miksi aikuisetkin suhtautuvat minun punaisuuteeni kauhistellen, ihmetellen ja pilkaten?

- ap

Vierailija
36/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "aww miten söpöä" on ihan yhtä lailla pilkkaamista kuin kaikki muukin huomauttelu ja nälviminen. Se on alentavaa ja vähättelevää.

Vierailija
37/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lopeta deittailua.

Jos annat pelolle vallan niin eristäydyt täysin.

Seuraavat treffit voi mennä hyvin ja jännittäminen on normaalia.

Mies suhtautui tuomitsevasti.

- ap

Jos näin oli, että suhtautui sinuun tuomitsevasti, se oli yksinomaan hänen häpeänsä. Punastelussa ei ole mitään tuomittavaa. Eikä ole myöskään hävettävää. 

Muista, että SINÄ ansaitset parempaa! Vielä sellainen jostakin löytyy, joka on sinun arvoisesi. 

Vierailija
38/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että punastuminen hävettää, mutta minusta se on söpöä. Olisin otettu jos toinen niin kovasti jännittäisi treffejä kanssani. Ja ajattelisin, että todennäköisesti herkkä ja empaattinen ihminen.

Vierailija
39/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että punastuminen hävettää, mutta minusta se on söpöä. Olisin otettu jos toinen niin kovasti jännittäisi treffejä kanssani. Ja ajattelisin, että todennäköisesti herkkä ja empaattinen ihminen.

Ja sitten nolaat treffeikumppanisi huomauttamalla asiasta, niinkö?

Vierailija
40/65 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä ei muka ole mitään noloa, miksi minua kiusattiin siitä nuorena? En todellakaan ole ainoa joka on kokenut tuon.

Jos siinä ei ole mitään noloa, miksi aikuisetkin suhtautuvat minun punaisuuteeni kauhistellen, ihmetellen ja pilkaten?

- ap

Sinä olet kohdannut useita ymmärtämättömiä, ilkeitä ihmisiä, jotka ovat antaneet itselleen oikeuden kohdella sinua huonosti. 

Todennäköisesti punastumisesi liittyy sellaisiin sosiaalisiin tilanteisiin, jotka aiheuttavat jännitystä ja epävarmuutta. Jos näin on, punastuminen vähenee iän, kokemuksen ja itsevarmuuden karttuessa. Näin on käynyt myös minulle. 

Älä anna muiden ihmisten huonon käytöksen määritellä itseäsi. heidän ilkeät puheensa ja muu huono käytös kertovat enemmän heistä itsestään kuin sinusta, muista se! 

Sinä olet hyvä ja kelpaava ihminen juuri sellaisena kuin olet. <3

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi