Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teistä paljastuisi vastaavanlaisia kohukuvia kuin Lindtmanista niin kuinka paljon häpeäisitte palata töihin kesäloman jälkeen?

Vierailija
07.07.2023 |

Lindtman on nyt kesälomalla niin kuinkahan paljon sitä hävettää palata eduskuntasaliin lomien jälkeen muiden 199 edustajan ympärille kun siitä paljastui heilahduskuvia, alastonkuvia, kännikuvia, misogyniaa? Osaakohan edes hävetä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadat ovat jo *ussineetkin tosi TV:ssä joku 22v takainen nakukuva ole mitään siihen verrattuna.

Nussiminen on normaalia toimintaa verrattuna aseen näköinen esinen kädessään alasti oleminen ja naama mustana. Tuossahan jo tulee monta kiinnostavaa yksityiskohtaa jotka nykyaikana herättäisivät viranomaisten huolen ja kkiinostuksen henkilöä kohtaan.

Viranomaisen olisi nykyaikanakin myös otettava huomioon se mihin kuvan julkaisija julkaisullaan syyllistyy!

Mitähän kaikkea sitä suljettujen ovien takana tapahtuu. Olisi poliisiparalla runsaasti huolen aiheita, kun kaikenlaisilla asetta muistuttavilla, ihmisen vahinoittamiseen sopivilla esineillä, huidotaan ja osoitellaan... suljetuissa yksityistiloissa....

KYLLÄ ON KOVA HINKU NYT JOLLAKULLA! ASIA ON JO SELVITETTY, MIKÄ VIELÄ RIIPOO!

Vierailija
42/44 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin en ymmärrä lainkaan tarvetta ikuistaa kännibileitä. Elävässä elämässä en ole tähän ilmiöön törmännyt, mikä taitaa kertoa siitä,, että olen liikkunut toisenlaisessa piireissä.

Käypä katsomassa sellainen instatili kuin @irc-galleria. Tilille on kerätty kuvia 1990-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa suositulta Irc-Galleria-nettisivustolta. Suurin osa kuvista on juuri aloituksessa mainitun kuvan kaltaisia typeriä kännikuvia. Näiden kuvien räpsiminen oli tuohon aikaan todella yleistä ihan kaikissa piireissä, myös esimerkiksi korkeakouluopiskelijoiden bileissä.

Itse olen vanhempaa sukupolvea ja yliopistobileissä eivät kamerat räpsyneet. Nykyisin on helpompaa, kun on kuvausväline jatkuvasti taskussa, eikä tarvitse kuvia viedä kehitettäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadat ovat jo *ussineetkin tosi TV:ssä joku 22v takainen nakukuva ole mitään siihen verrattuna.

Nussiminen on normaalia toimintaa verrattuna aseen näköinen esinen kädessään alasti oleminen ja naama mustana. Tuossahan jo tulee monta kiinnostavaa yksityiskohtaa jotka nykyaikana herättäisivät viranomaisten huolen ja kkiinostuksen henkilöä kohtaan.

Viranomaisen olisi nykyaikanakin myös otettava huomioon se mihin kuvan julkaisija julkaisullaan syyllistyy!

Mitähän kaikkea sitä suljettujen ovien takana tapahtuu. Olisi poliisiparalla runsaasti huolen aiheita, kun kaikenlaisilla asetta muistuttavilla, ihmisen vahinoittamiseen sopivilla esineillä, huidotaan ja osoitellaan... suljetuissa yksityistiloissa....

KYLLÄ ON KOVA HINKU NYT JOLLAKULLA! ASIA ON JO SELVITETTY, MIKÄ VIELÄ RIIPOO!

Muistatko mitä tapahtui kun se eräs nuori mies laittoi sosiaaliseen mediaan kuvia jossa ammuskeli luvallisella aseellaan vain kurpitsaa tai melonihan se taisi olla?

Aseen näköisen esineen kanssa hillumiseen tulee suhtautua aina vakavasti.

Vierailija
44/44 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisin nykyisille työkavereille vannomaan, että minä se siinä olen 20v pystyrintoineni ja 47kg painavana. Nykyään 102kg ja rinnat roikkuu navan alla. Eli ylpeästi menisin töihin,

Yksi siinä natsitervehdystä tekevä olisi, juuri kuuntelin haastatteluaan ylen valtakunnallisesta radiosta, viran puolesta oli antamassa asiantuntijalausuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan