Pyyhittekö vauvan puhdistuspyyhkeillä muutakin kuin vaippa-aluetta?
Pyyhin tuossa vauvan kasvoja ja tulin ajatelleeksi, että onko niitä sellaiseen tarkoitettu vai onko liikaa kemikaaleja kasvojen kestettäväksi. Pakkauksessa ei ohjeita.
Kommentit (12)
Ihan vauvan naamaan en ole viitsinyt käyttää kuin hätätilanteessa.
juuri kuten edelläkin joskus käsiä " pessyt" pesumahdollisuuden puuttuessa. Mökillä olen joskus kasvojakin sutaissut. Todellla harvoin.
EN muista merkkiä, se vihreä paketti, siinä mielestäni lukee että pyyhkii kätevästi kädet ja kasvoistakin jotain... oon pyyhkinyt molempia puhdistuspyyhkeillä, tosin en nyt mitenkään aktiivisesti. 1-vuotiaalta pyyhittiin aina ruoan jälkeen puhdistuspyyhkeellä naama.
ilmoitti haastattelussa, että pyyhkii aina meikkinsä pois niillä.
Lapsen ollessa vauva käytin reissussa tai mökillä pyllyn pesuun vain usemmiten, mutta meillä ainakaan hyvin kuivaihoisen pyllykään ei kestänyt pelkkää vesipesua, välillä oli pakko käyttää kausittain puhdistuspyyhkeitä.
Valitsen aina täysin hajusteettomia, väriaineettomia ja ehdottomasti parabeenittömiä puhdistuspyyhkeitä. Todella monissa puhdistuspyyhkeissä on parabeenejä, niitä en todellakaan käyttäisi jatkuvasti.
Tuoksuttomilla ja allergiatestatuilla olen pyyhkinyt vanulappujen tavoin pienen vauvan silmät ja kasvot. Taaperolta pyyhitään taas monta kertaa päivässä kädet, erityisesti sormien välit. On todella käteviä käyttää.
niitähän epäillään vakavasti esim. miesten siemennesteen siittiöpitoisuuden rajun laskun aiheuttajaksi.
pyyhkeillä ennen " SITÄ" . Ei tartteta enää kortsuja.
... tarkoitettu yli 12 kk:n ikäiselle ja voi käyttää myös kasvojen pyyhintään. Yhden tuollaisen ostin, mutta heitin just eieln paketin roskiin. Sitä käytin nenän niistämiseen, mukavampi vaihtoehto pitkittyneessä nuhassa kuin kuiva vaihtoehto.
Tosin en ihan vauvoilla, mutta tuosta 1-vuotiaasta eteenpäin. Ja mökillä helpoin keino pestä kädet.
Ne on hyviä siivoukseen, pesen potat aina niillä, samaten sain nahkaisesta (valkoisesta) tuolista kuulakärkikynän jäljet pois. Siis täyden piirroksen, ei yhtä viivaa.
Kaupungilla liikkuessa olen kädet saattanut pyyhkäistä jos ei pesulle olla päästy.