Kesäloma ja eroajatukset nousevat pintaan
Olen lapsen kanssa suuren osan lomasta kahdestaan, kun mies ei malta jättää töitään. Perheen yhteistä lomaa luvassa noin 1,5 viikkoa koko kesänä.
Jotenkin alkaa vaan taas kristallisoitua, että hän ajattelee aina vain ensisijaisesti itseään ja omia tekemisiään. Minä, minä, minä.
Luulen, että miesten itsekkyys ja osallistumattomuus on suurin syy, miksi pienten lasten vanhemmat eroavat.
Muita samoissa fiiliksissä?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Sulle kuitenkin kelpaa kotiin virtaavat tulot.
No itse asiassa minulla on meistä kahdesta paremmat tulot.
Ap
Harva niin paljon työtään rakastaa, ettei millään niitä malta jättää loman ajaksi. Olisiko kuitenkin pakko tehdä töitä? Onko mies yrittäjä? Sesonki nyt kesällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa minulla on meistä kahdesta paremmat tulot.
Ap
Ja muistat tuoda sen esille, jolloin toinen tuntee painetta kaventaa tuloeroa. Bitch.
Hanki itsellesi työtä vieroksuva mamumies niin ongelma
on ratkaistu.
Meillä oli myös noin, mutta yrittäjänä mies ei voinut oikeastikaan olla paljon lomalla. Neuvoisin kuitenkin ajattelemaan asian positiivistakin puolta, eli huomaisit miehesi ahkeruuden. Huonompi olisi varmasti sinunkin mielestäsi sellainen mies, joka vieroksuu töitä ja sinä joutuisit elättämään koko perheen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli myös noin, mutta yrittäjänä mies ei voinut oikeastikaan olla paljon lomalla. Neuvoisin kuitenkin ajattelemaan asian positiivistakin puolta, eli huomaisit miehesi ahkeruuden. Huonompi olisi varmasti sinunkin mielestäsi sellainen mies, joka vieroksuu töitä ja sinä joutuisit elättämään koko perheen.
No en tiedä pitääkö mennä äärilaidasta toiseen. Voisi olla mies, joka käy töissä mutta viettää mielellään myös lomaa (ja aikaa) perheen kanssa.
Ylipäätään tuntuu, että mies pakenee töihin lapsiperhearkea, jota ei näytä kestävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä pitääkö mennä äärilaidasta toiseen. Voisi olla mies, joka käy töissä mutta viettää mielellään myös lomaa (ja aikaa) perheen kanssa.
Ylipäätään tuntuu, että mies pakenee töihin lapsiperhearkea, jota ei näytä kestävän.
Ap:lta siis tämä edellinen.