Mitä mieltä 32v naisesta jolla on ollut vain yksi mies elämänsä aikana?
Kommentit (44)
Itse olen samanikäinen eikä kukaan poika tai mies ole tehnyt tarpeitaan minuun.
Mitä mieltä 58v naisesta jolla ei ole ollut yhtään miestä eikä naista elämänsä aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Livvy Dunne on yhä neitsyt (23- vuotiaana JA MILJONÄÄRI!)
Väitetysti. Mut tietkö, jenkeissä on tärkeämpää vaikuttaa joltain, kuin olla jotain.
Yhtä neitsyt kuin Britney Spears nuorena.
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 18-vuotiaasta ja nyt olen 34. Kotona on niin hyvä mies etten ole kaivannut muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitetysti. Mut tietkö, jenkeissä on tärkeämpää vaikuttaa joltain, kuin olla jotain.
Kehtaatkin vihjailla jotakuta helpoksi panoksi mitään asiasta tietämättä!
No ihan samaa mieltä kuin 32 vuotiaasta naisesta jolla on ollut 500 miestä. Kovin on vähän infoa mistä mielipide repäistä. M28
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla myös jatkossa niin kauan kuin on bisneksessä. Just nyt ei kannata kenenkään miehen antaa tulla säätämään elämää.
En ymmärrä, mitä merkitystä sillä on, että kuinka monta lihalieroa aladoobissasi on vatkannut tai kuinka monessa silakkalaatikossa olet ankeriastasi uittanut.
No mikäpä minä olen arvostelemaan suuntaan tai toiseen. Pakko olla täysin neutraali.
Tavallaan arvostan suuresti, mutta itse en taas ole elänyt sillä tavalla. Olisko niin että minä kunnioitan joitain tapoja, mutta en kumminkaan itse noudata niitä ihan kirjaimellisesti? Oma nuoruus oli aika huikentelevainen sinne 30 ikävuoteen asti. Sen jälkeen ei ole ollut kuin kaksi pitkäaikaista kumppania 17 v ja nyt menossa 1,5 v. joiden kanssa olen maannut.
Miehen 50 v. kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Hän on vasta 20v. Eiköhän iso osa ole vielä tuon ikäisenä. Itsekin olin enkä paritellut jonnejen kanssa.
Itse olen 35v ja ollut vain mieheni kanssa. Omalla kohdalla se johtuu sosiaalisten tilanteiden pelosta. En osaa olla luonteva jos olen oikeasti ihastunut. Siksi roikutaan mieheni kanssa toisissamme.
Omalle kohdalle, jos vastaava kohtalo olisi sattunut, olisin kokenut menettäneeni paljon.
Vierailija kirjoitti:
Omalle kohdalle, jos vastaava kohtalo olisi sattunut, olisin kokenut menettäneeni paljon.
Miten voit tietää muut skenaariot nykyisellä kokemuksella?
Hienoa. Toivottavasti jatkuu edellleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit tietää muut skenaariot nykyisellä kokemuksella?
Kävin rinnakkaistodellisuudessa.
Sitä mieltä että ap hakee nyt jotain outoa arvostusta tällä aloituksella.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä että ap hakee nyt jotain outoa arvostusta tällä aloituksella.
Ja sitä saa ainakin minulta.
M39.
Olisin vain että vau. Nykyaikana hehkutetaan niin paljon irtosuhteita ja seksiä sinne tänne tuonne ties kenen kanssa, että tuntuu ettei ihmiset oikein enää ymmärrä ettei sellainen elämä ole välttämättä kovin antoisaa. Itse ottaisin mieluummin pitkän hyvän suhteet kuin ne surkeat monet viritelmät seksin ja ihmissuhteiden osalta mitä on ollut.
Niin minäkin olin vielä tuossa iässä ja sitten erosin. Enää en ollutkaan.