Olivia Dunne on jokaisen miehen unelma nainen
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan some kupla.
PerusnÀtti nuori nainen. Miksei se riitÀ? Raskasta varmaan hÀnellekin yrittÀÀ olla jotain enemmÀn kuin onkaan.
Juu sievÀ on. Laitettu, urheilullinen ja hallitsee heruttavan söpösteltyn tosi hyvin. NÀin keski-ikÀisenÀ naisena lÀhinnÀ mietin, ettÀ mitÀ tuo tyttö pohjimmiltaan itse tavoittelee. No ehkÀ elÀkerahat sÀÀstöön 5 vuodessa, onko se todennÀköisin vastaus? Yhdysvallat on toki kova maa, ettÀ ehkÀ ihan jÀrkevÀÀ jollain kantilta. Mutta toivottavasti pysyy pÀÀ kylmÀnÀ.
Ainahan nÀmÀ "on jotain kaikille"-vÀitteet menee vÀÀrin. NÀtti tyttö.
Olivia on kyllÀ upea. Itse asiassa niin upea ettÀ uusimman ketjun kateelliset lÀskit olivat poistattaneet.
Ei tuollaisia liikaa ole. Ja kymmenen vuoden pÀÀstÀ kuitenkin rupsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Liian urheilijamainen kroppa, muodot puuttuvat.
HĂ€n on urheilija, idiootti.
Eri tyisesti yhdys sana jonglöörien suosikki nainen.
On niin suomalainen ketju kuin olla ja voi. :D
Tuplavoltit ja irrotukset on joka naapurintytön perusrepertuaarissa ja nuorena kaikki olisi pystynyt, jos vaan olisi halunnut.
Eikös tuota kuolaa jotkut 14v runqqaripojat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kunnostautuneet joko rivoilemaan tai haukkumaan tÀtÀkin tyttöÀ.
Miksi luulet, ettÀ kaikki niin tehneet ovat miehiÀ?
Suurin osa tÀssÀkin ketjussa on varmasti naisia arvostelemassa. Kaikki varmasti yhtÀ kauniita ja timmikroppaisia niin on varaa arvostella :)
Naisilla ei ole tuollaista jokanaisen unelmamiestÀ. Makumme ovat paljon eriytyneemmÀt.
Ei todellakaan ole sellainen jolla on alastonkuvia kaikkien nÀhtÀvillÀ netissÀ. On hÀpÀissyt itsensÀ.
Tyypillinen pickme-girl heruttaja olla pissi noussut pÀÀhÀn kun miehet kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen pickme-girl heruttaja olla pissi noussut pÀÀhÀn kun miehet kuolaa.
Sinulla on noussut pissi pÀÀhÀn vaikka sinua ei ole koskaan kuolannut kukaan.
Mulla on nainen joka on Anna Abreun nÀköinen ja kokoinen ja nyt mÀ alan panna sitÀ.
Ei ole.
M52