Olivia Dunne on jokaisen miehen unelma nainen
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan some kupla.
Perusnätti nuori nainen. Miksei se riitä? Raskasta varmaan hänellekin yrittää olla jotain enemmän kuin onkaan.
Juu sievä on. Laitettu, urheilullinen ja hallitsee heruttavan söpösteltyn tosi hyvin. Näin keski-ikäisenä naisena lähinnä mietin, että mitä tuo tyttö pohjimmiltaan itse tavoittelee. No ehkä eläkerahat säästöön 5 vuodessa, onko se todennäköisin vastaus? Yhdysvallat on toki kova maa, että ehkä ihan järkevää jollain kantilta. Mutta toivottavasti pysyy pää kylmänä.
Ainahan nämä "on jotain kaikille"-väitteet menee väärin. Nätti tyttö.
Olivia on kyllä upea. Itse asiassa niin upea että uusimman ketjun kateelliset läskit olivat poistattaneet.
Ei tuollaisia liikaa ole. Ja kymmenen vuoden päästä kuitenkin rupsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Liian urheilijamainen kroppa, muodot puuttuvat.
Hän on urheilija, idiootti.
Eri tyisesti yhdys sana jonglöörien suosikki nainen.
On niin suomalainen ketju kuin olla ja voi. :D
Tuplavoltit ja irrotukset on joka naapurintytön perusrepertuaarissa ja nuorena kaikki olisi pystynyt, jos vaan olisi halunnut.
Eikös tuota kuolaa jotkut 14v runqqaripojat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kunnostautuneet joko rivoilemaan tai haukkumaan tätäkin tyttöä.
Miksi luulet, että kaikki niin tehneet ovat miehiä?
Suurin osa tässäkin ketjussa on varmasti naisia arvostelemassa. Kaikki varmasti yhtä kauniita ja timmikroppaisia niin on varaa arvostella :)
Naisilla ei ole tuollaista jokanaisen unelmamiestä. Makumme ovat paljon eriytyneemmät.
Ei todellakaan ole sellainen jolla on alastonkuvia kaikkien nähtävillä netissä. On häpäissyt itsensä.
Tyypillinen pickme-girl heruttaja olla pissi noussut päähän kun miehet kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen pickme-girl heruttaja olla pissi noussut päähän kun miehet kuolaa.
Sinulla on noussut pissi päähän vaikka sinua ei ole koskaan kuolannut kukaan.
Mulla on nainen joka on Anna Abreun näköinen ja kokoinen ja nyt mä alan panna sitä.
Ei ole.
M52