Jos tänne voisi kommentoida vain ÄO-tietojen kanssa?
Jos tänne palstalle voisi kommentoida vain tekemällä Mensa-tyyppisen testin, ja jatkossa kommentin yhteydessä näkyisi ÄO:SI, miten se vaikuttaisi palstakäyttäytymiseesi?
Leikitään., että systeemiä ei voisi kiertää.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Täällä mahdollisimman matala äö on vain plussaa...
Mitä tarkoitat tällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Mensan jäsen ja trollaan täällä
Luulen että ÄO:n pohjalta tarkasteltuna täällä trollataan hyvin laajalla skaalalla. Vai mitä itse ajattelet asiasta?
Mutta alkuperäiseen kysymykseen liittyen, uskotko että sinun kohdallasi ÄO-tieto vaikuttaisi jollain tapaa toimintaasi?
Ap
Ilmiantaisin kaikki fiksumpien kommentit
Heidät voisi profiloida ÄO:n perusteella ja ehkä jopa luoda hyvin tarkan profiilin (jolla yhdistää kirjoittaja nimeen) jolla löytäisin heidät. Heidät on tuhottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ÄO:n pohjalta tarkasteltuna täällä trollataan hyvin laajalla skaalalla. Vai mitä itse ajattelet asiasta?
Mutta alkuperäiseen kysymykseen liittyen, uskotko että sinun kohdallasi ÄO-tieto vaikuttaisi jollain tapaa toimintaasi?
Ap
Ilmiantaisin kaikki fiksumpien kommentit
Hauska havainto! Ja tuo voisi olla ihan todennäköinen skenaario :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mahdollisimman matala äö on vain plussaa...
Mitä tarkoitat tällä?
Ihmiset tykkäävät oman tasoisistaan jutuista
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisia kommentteja. Huomasitteko, että teette myös automaattisesti oletuksia minun mielipiteestäni, vaikka en ottanut siihen millään tavalla hypoteettisesti tai eettisesti kantaa.
Ap
Ihmiset tykkää ja vastaa oletusten mukaan, se on niin totta :)
Joka tapauksessa, monet huippuälykkäät ovat kirjolaisia sekä sosiaalisesti kömpelöitä, ja kyllähän ne vastaukset on usein sen mukaisia. Sehän on ihan tutkittu, että monessa suhteessa helpoin elämä on heillä, joilla on keskivertoälykkyys.
hieman keskivertoa ylempi täällä, ja helppoa on mullakin
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yllätys. Monet älykkäät ovat useasti myös keskivertoa neuroottisempia.
Menaisten testin mukaan olen Nero!
Mikaan ei muuttuisi, koska palstan taso ei johdu alykkyydesta vaan luonteista. Joku haluaa pelleilla, joku viisastella, joku kiusata, patea, trollata yms. Jotkut pahimmmat trolliviesti ovat luultavasti jonkun ylilukeneen tohtorin kasialaa.
Mutta mika kaikkia yhdistaa on kuorman kevennys. Tanne kaikki oksentaa patoutuneen pahanolon ja tietamattomyyden.
Taalla alykkaan ei tarvitse olla alykas ja tyhma voi esittaa fiksua.
Tarkoitatko, että jos ÄO-tiedot olisivat esillä, sinun ei tarvitsisi erikseen kertoa ihmisille heidän idioottiudestaan?
Tämä olisi tietysti yksi mahdollinen muutos.