Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa kun jonkun ihmisen seurassa jännittää aivan valtavasti?

Vierailija
06.07.2023 |

Mulla on yksi aivan ihana, sosiaalinen ja suloinen miestuttava, jonka kanssa viihdyn ja vietetään aikaa, käydään syömässä ja jutellaan. Olen hiukan päässyt häneen ihastumaankin tässä kevään mittaan, vaikka lähtökohtaisesti ei ollakaan tekemisissä siinä mielessä. Hänellä on pilkettä silmässä, huumorintajua ja älyä vaikka millä mitalla.

Koen kuitenkin todella outoja fyysisiä tiloja hänen seurassaan, joita aluksi yhdistin tähän omaan ihastumiseeni, mutta nyt parin päivän sisällä aloin pohtia voisiko kyseessä olla jotain muuta. Menen jotenkin ihan lukkotilaan hänen kanssaan, välillä ihan fyysisesti menee vasen korva lukkoon. Saatan vapista, hengästyä ja pulssi hakkaa tuhatta ja sataa. Jännitän jotenkin todella kovasti, enkä välttämättä pysty rentoutumaan yhdessäolon aikana lainkaan. Menen jotenkin sellaiseen muu maailma unohtuu -tilaan, jossa ympäristöä on vaikea huomioida ja asiat jotenkin menee harson taakse. Tuntuu että välillä on vaikea puhua, ääntä ei lähde kunnolla. Puhe jotenkin takeltelee, ääni ei kanna. Yhdistän tämänkin jännitykseen hänen seurassaan.

Mietin, että onko tässä jotain henkimaailman juttuja nyt mukana, että kuitenkin kaiken sen ulkokuoren alla aistin jotain pelottavaa? Miksi minua fyysisesti pelottaa niin paljon hänen seurassaan? Samalla hänen seuransa kiehtoo, mutta tämä oman elimistön tapa reagoida on kuin kulkisin suden rinnalla.

Osaako kukaan vastata? Pinnan alla piilevä psykopaatti, josta vaistot yrittää varoittaa?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet ihastunut, olet työntänyt mielestäsi ne sanat, ilmeet ja eleet jotka ovat kertoneet hänen kylmyydestä. Onko hän ohimennen halveksinut muissa sellaisia piirteitä joita sinussa on mutta olet pitänyt ne piilossa. Ei vaikuta hyvältä ihmissuhteelta.

Vierailija
22/46 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet ihastunut, olet työntänyt mielestäsi ne sanat, ilmeet ja eleet jotka ovat kertoneet hänen kylmyydestä. Onko hän ohimennen halveksinut muissa sellaisia piirteitä joita sinussa on mutta olet pitänyt ne piilossa. Ei vaikuta hyvältä ihmissuhteelta.

On sanonut muun muassa, että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa kun ihmiset avautuvat hänelle ongelmistaan. Ettei oikeasti välitä pätkääkään toisten murheista ja alkaa vaan ärsyttämään jos joku itkee. Olen miettinyt onko nämä jotain outoja sammakoita, joita suusta lentelee, koska käytös on ihan toisenlaista. Huomioivaa, kohteliasta ja katseessa on iloa ja lämpöä paljon. Silti joku osa-alue kylmää, antaa niitä kuuluisia kylmiä väreitä, eikä hyvällä tavalla. Ihan kun pinnan alla jotain olisi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, tulee mieleen eräs tapailumieheni. Jokin hänessä veti puoleensa vaikka olin aina kauhusta kankeana kun tapasimme. Mulla oikeasti kävi mielessä jopa että onko tämä joku nimensä vaihtanut murhaaja.

Vierailija
24/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alkaa ärsyttää, kun joku alkaa itkeä". Narsistille käsittääkseni tyypillistä, voi tietysti kai muillekin olla. Mutta joka tapauksessa osoittaa tunnekylmyyttä! Saisitko lohtua, jos sinua itkettäisi? Mieti nyt tarkasti kuinka toimit ja luota vaistoosi, etenkin jos olet erilaisiakin tuntemuksia miesten kanssa tuntenut. Oletko erityisherkkä? Moni voisi huomata vain miehen hyvät puolet ja sivuuttaa huonot, joita narsisti on hyvä peittelemään.

Vierailija
26/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mies ei ole ihminen vaan avaruusolento. Kehosi reagoi hänen sähkö- ja magneettikenttäänsä.

Vierailija
27/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sanonut muun muassa, että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa kun ihmiset avautuvat hänelle ongelmistaan. Ettei oikeasti välitä pätkääkään toisten murheista ja alkaa vaan ärsyttämään jos joku itkee. Olen miettinyt onko nämä jotain outoja sammakoita, joita suusta lentelee, koska käytös on ihan toisenlaista. Huomioivaa, kohteliasta ja katseessa on iloa ja lämpöä paljon. Silti joku osa-alue kylmää, antaa niitä kuuluisia kylmiä väreitä, eikä hyvällä tavalla. Ihan kun pinnan alla jotain olisi.

Ap

Jossakin oli ajatus, että kun joku kertoo sinulle kuka on, usko häntä. (Tietysti voisi sitten myös ajatella, että pitäisi luottaa myös silloin, kun joku kertoo ettei koskaan valehtelisi, pettäisi ja satuttaisi, mutta.... )

Jos suoraan kertoo jotakin todella ikävää itsestään ja suhtautumisestaan muihin ihmisiin, niin oman kokemukseni mukaan kannattaa uskoa. Tapailin joskus miestä, joka kertoi naisten sanoneen itseään tunnekylmäksi ja pykopaatiksi, ja minä tietysti olin, että onpa ollut tyhmiä naisia kun eivät ole ymmärtäneet häntä! No, hän sitten todellakin oli tunnekylmä, itsekäs ja muiden (myös minun) tunteista piittaamaton.

Myös itselläni on ongelmia, jotka tulevat esiin vain todella läheisissä suhteissa, ja yritän yleensä rehellisesti kertoa niistä vakavammin tapailemilleni ihmisille. Mutta eivät he useinkaan usko, antavat vain ihastuksen sokaista, ja nauravat että et sinä tuollainen voisi ikinä olla. Suhteen edetessä sitten ihmettelevät, että miten olen yhtäkkiä aivan erilainen kuin alussa.

Vierailija
28/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oppinut yhden asian elämässä kantapään kautta ja se on tärkein asia. Kuuntele intuitiotasi!

Se todella on ystävä ja ihmisen yksi tärkein asia. Intuitio.

Minä kadun vieläkin todella paljon, että erään kerran en kuunnellut itseäni vaikka hälytysjärjestelmät sisälläni suorastaan huusivat!

Minä myös olin jäykkä seurassa, keho oli todella ylivirittynyt, kauhusta kankea. En oikein osannut puhua ja jännitin valtavasti kun tapailin erästä miestä. Kehoni pyysi juoksemaan. Mutta minä jäin.

Muutama vuosi siitä eteenpäin olin syvästi masentunut, eristäytynyt ihmisistä, lyöty ja henkisesti alistettu ihminen. Olin turvakodissa ja syytin itseäni kaikesta tapahtuneesta.

No onneksi tuo on nyt menneisyyttä mutta opin sen todella, että itseään on kuunneltava. Ihan tosi.

Vierailija
29/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä itsellesi, että tuollainen mies kiinnostaa sinua seksuaalisesti. Se ei kuitenkaan tarkoita, että sinun pitäisi alkaa suhteeseen hänen kanssaan. Fantasioi muutaman kerran, ja sitten unohda koko juttu.

Vierailija
30/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

31/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pilke tarkoittaa pllun kiiltoa silmässä.

Vierailija
32/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuollaista, kun pelkään olevani toiselle täysin riittämätön ja että se toinen ennen pitkää tämän kanssa huomaa. Torjunnan pelkoa.

Vierailija
33/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele intuitiotasi.

Mä olin niin tyhmä, että vaikka intuitioni varoitti ryhtymästä mihinkään miehen kanssa, työnsin sen voitonvarmana sivuun.

Kahden lapsen jälkeen mies tappoi itsensä ja jäin selviytymään yksin lasten kanssa. Selvisin kyllä, mutta taisin käväistä hulluuden puolella monta kertaa. Söin rauhoittavia.

Lapsista tuli kyllä normaaleja ihmisiä, pystyin jotenkin feikkaamaan.

Vierailija
34/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelepa vaikka paperille kaikki ajatukset, mitä hän herättää. Mihin hänessä olet ihastunut, mihin toiveisiisi hän vastaa ja onko jotakin, minkä vuoksi et uskalla olla auki ja oma itsesi hänen kanssaan? Olen joskus ollut miesten kanssa joihin olen ehtinyt pinnallisten ominaisuuksien ja omien kuvitelmieni vuoksi ihastua, ja jotka ovatkin lähemmin tutustuttaessa olleet aivan hirviöitä. En nyt sano, että sinulla olisi tämä tilanne, mutta arvioi omia vaikuttimiasi nyt kunnolla.

Tulee mieleen, että ap on mahdollisesti yliherkkä persoonaltaan ja alitajunta yrittää varottaa häntä tämän miehen oikeasta persoonasta, joka välillä henkisesti pilkahtaa, mutta jota ap ei ole tietoisesti tajunnut, mutta kroppa on.

Vierailija
35/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut niin, että jonkin ajan päästä tällainen ihminen paljastuu manipulatiiviseksi ja kontrolloivaksi. Jotenkin sen vaistoaa jo heti alussa kun ihminen haluaa käyttää valtaa minuun.

Tää, sanoisin että juokse. Sun keho yrittää varoittaa sua. Sun alitajunta tietää jo jotain mitä sä et vielä.

Vierailija
36/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle Oikean ihmisen seurassa sä pystyt rauhoittumaan täysin ja sun hermosto rauhoittuu myös. Siinä ero.

Vierailija
37/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiitoista tietää kuinka moni nainen toivoisi tuntevansa kyseisiä tuntemuksia miehensä seurassa. En usko olevani ainoa.

Siis tuntea paniikkikohtauksen omaisia tuntemuksia? No ei halua, eikä toivo, vaan ennemminkin rentoutuvansa ja kokevansa voida olla oma rauhallinen itsensä.

Tuo aloittajan kuvaama ongelma lähtee hänen päästä; on herkkä reagoimaan omiin tunnetiloihinsa hermostollisesti, ja koska on ihastunut, jännittää miehen seurassa kontrolloimattomasti.

Vierailija
38/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
39/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuollaiset tunteet on liittyneet tosi vahvaan ihastukseen jota olen kokenut kolme kertaa elämässä. Oksettava ja paniikin omainen tunne, ajattelun sumeneminen, halu paeta paikalta. Siis tosi tosi vahvaa ihastumista mikä ei ole johtanut mihinkään. Pakonomaista toisen ajattelua ja omaa riittämättömyyden tunnetta. Varsinaiset parisuhteet mulla on alkanut enemmän kaverillisista tunteista.

Vierailija
40/46 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on vaativa, kriittinen, alkoholisti tai ei ole rento huumorintajuinen ihminen lainkaan, ehkä tulee hankala olotila. Ja miksi tapaamisia on jos se on tuskaa.