Mies oli taas naureskellut
Kavereidensa kanssa, kun nainen taas turhaan soitteli puhelimella ja yritti saada kiinni miestä varmistaakseen, että ei ollut ajanut pick up pointin ohi, nimittäin oli paikka, missä ei voi pysähtyä.
Ai olisi varmaan itse soittanut sitten tai kääntynyt uudelleen rundiin?
No mut nyt päästään pointtiin, eli puhelimessa oli jotain häiriötä juuri silloin ja en päässyt läpi (ei tuutannut varattua, vaikka oli kuulemma ollut puhelimessa silloin) ja en voinut olla varma, että jos yrittää soittaa vaikka mulle. Hänen kanssaan ei voi olettaa, että iloisella päällä olisi vaan kääntynyt uudelkeen rundiin, jos olisi ajanut ohi tai kohauttaisi vaab hartioita jos ei saa kiinni kun soittaa
Oliko vakavaa? Ei, mutta hänen kanssaan on, nimittäin, jos vaikka olisi yrittänyt soittaa mulle, eikä olisi saanut mua kiinni, saattaisi saada raivarin tuollaisessa tilanteessa. Ei auttaisi, vaikka sanoisin oli vikaa linjoissa tai en kuullut, huomannut. Itseasiassa siitä tulisi vielä pahempi raivari.
Sain kyllä pienen läksytyksen turhaan soittelusta kuitenkin. Sillä kertaa onneksi hyvällä päällä ja rauhallisesti.
Hohhoijaa, kun vähän samantapainen juttu tapahtui pojan kanssa, eli soitin hänelle varmistaakseen, että ei ollut ajanut ohi, ei hän siitä pitänyt puhuttelua olkoon turhaa mielestään tai ei.
Onko niin muka käynyt, että mies olisi sasnut raivarin tuollaisista. On, monestikin.
Kyllä noita on myös sellaisia, missä on reaktiot ihan naurettavia, jos joku ei toimi, kuten esim. jos mäkkärinn tilaustaulu ei toimi, saan sadattelut, vaikka en paikalla, vaan istumassa enkä tekemäsdä tilausta. Mistä tiedän? Lapsi kertoi kun oli paikalla.
Ai niin ja kerran kun känny oli jäänytyt äänettömälle sai ihan järkyttävän raivarin, kun ei ollut saanut kiinni. Istuin autossa odottamassa. Oli kaupassa ostamassa jotain ja kyse ei ollut mitenkään edes tärkeästä kysymyksestä ostoksen kannalta.
No tärkeät ihmiset pitääkin olla aina tavoiteltavissa.
Kommentit (6)
Sä elät alistavassa suhteessa. Lähde, kun vielä olet hengissä. Ei mee tossa tilanteessa kauan, kun nyrkit alkaa heilua.
Sä elät alistavassa suhteessa. Lähde, kun vielä olet hengissä. Ei mee tossa tilanteessa kauan, kun nyrkit alkaa heilua.
Öö miksi kerrot tämän meille? Kiinnostiko ketään? Ei.
Ajanut pick up pointin ohi? Täh, siis minkä? Ei voinut pysähtyä? Miksi ja minne? Mitä asiaa soitettiin? Ei saa mitään tolkkua...