Maailman ärsyttävin naapuri kokemuksia
Oon asunut muutaman vuoden nykyisessä asunnossani. Minulla on todella ärsyttävä nuoren miehen kuuloinen naapuri. Tämä mies vaikuttaa olevan koko aika kotonaan. Talossani on huonot äänieristeet. Kuulen usein tuolin narinaa, kuinka tämä mies menee istumaan pelituolilleen. Välillä alkaa monen tunnin piina, hän saattaa aloittaa kova äänisen puheen/huudon aamulla, joka saattaa jatkua useita tunteja. Todella usein yöaikaan hän puhuu ja huutaa. Ärsyttää kuunnella kotonaan agressiivisia puheita/huuteluita. Sanatkin oikeen erottaa, mitä sanoo. Joskus on mennyt hermot ja olen huutanut jotain, niin kuulen että hän nauraa ja kerran sanoi esim. Pitäisikö soittaa poliisille. Olen kokenut, että hän tahallaan kiusaa minua. Joskus olen kuullut, että puhuu minun television katselustani. Jatkuvasti saan paniikkikohtauksia ja pelkään olla kotona tuon apinan takia... Hän ei juurikaan nuku... Kuulokkeet ei auta, silti kuulen hänen mekastuksen. Koti ei ole enää koti. Uutta asuntoa olen koittanut etsiä. Rauhottaviakin joutuu syömään, silti ahistaa paljon.
Kommentit (5)
No et vaikuta kovin tasapainoiselta jos saat paniikkikohtauksia ja pelkäät sekä sen lisäksi otat rauhoittavia. Ymmärtäisin jos naapurisi uhkailisi väkivallalla ja häiriköisi, mutta nyt kyllä kuulostaa että ongelma on siellä sun korvien välissä. Ei ole tullut mieleen tehdä ihan vaan isännöitsijälle valitusta melusta jos tosiaan on oikeasti melua?
Mun naapurit väittää että kun poltan rivarini partsilla tupakkaa niin se savu ei mene ylöspäin vaan laskeutuu alaspäin ja sitte vielä kaartaa oikealle että se menee just heidän takapihalleen. Sama juttu etupihalla, savu ei menekään ylöspäin vaan menee ensin 3 metriä eteenpäin, sitte 3 metriä vasemalle ja sitte kaartaa vielä 3 metriä taaksepäin eli tulee just heidän etupihalleen...
Ymmärrän. Itsekään en siedä sitä, että kuulen jatkuvasti naapurin mekastusta. Miksikähän Suomessa ei osata äänieristää taloja... itsellä omk etsinnässä että pääsen tästä piinasta eroon.
Isännöitsijälle vaan ilmoitusta kotirauhan rikkomisesta ja ota todisteita siitä. Tarpeeksi, kun niitä tulee niin tyyppi lentää pelituolineen taloyhtiöstä ja menee pelaamaan äidin suojiin.