Petteri Orpo yllättyy klo 14 - LIVE
Kommentit (144)
Jotenkin ironista että täällä haukutaan useampaa viikkoa putkeen Orpoa ja milloin ketäkin huonosta johtajuudesta, huonoista väleistä, siitä kuinka riitaisia nämä Orpo, persut ja rkp ovat ja kuinka Orpon pitäisi potkia persut ulos ja uusi hallitus Orpon kanssa - Näiden haukkujien kanssahan Orpolla on varmaan hyvät välit. :D
Vierailija kirjoitti:
Nasan tiedotustilaisuus tänään klo 15: löytyykö Suomen hallituksesta älyllistä elämää?
SPOILER: ei löydy
Suotta osoitetaan ovea kellekään.
Annetaan hallitukselle työrauha ja sitten nähdään miten käy. Ei vielä tänä vuonna mitään suurta tulosta, mutta ehkä ens vuoden puolella.
On näitä ollut kaikkien hallitusten kohdalla erinäisiä kohinoita mutta on ajan myötä laineet tasaantuneet.
Nyt mennään sillä, mikä oli kansan tahto vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kokoomuksesta löydy ketään Orpon tilalle?
Näin on. Eihän tuollainen pervosirkus voi enää jatkua. Pian pyydetään Kike Elomaa bikineissä lavalle..
Herra varjele meitä siltä näyltä. 😅🤣
Ekn pojat päätti, että mielummin hoitaa ulkomaankauppaa Ryden kansaa, kun uhraa hallitusohjelman, jota on lobattu jo pitkän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Suotta osoitetaan ovea kellekään.
Annetaan hallitukselle työrauha ja sitten nähdään miten käy. Ei vielä tänä vuonna mitään suurta tulosta, mutta ehkä ens vuoden puolella.
On näitä ollut kaikkien hallitusten kohdalla erinäisiä kohinoita mutta on ajan myötä laineet tasaantuneet.
Nyt mennään sillä, mikä oli kansan tahto vaaleissa.
Täällä on jollakin tää roska copypastella näppiksellä.
Ja ei, mitään työrauhaa ei ole tulossa, kun ministereiksi valitaan tollasia tunnettuja maineeltaan äärimmäisen kyseenalaisia ihmisiä.
Jos Purra haluaa työrauhaa, niin siivoaa ministerinsä siihen kuntoon, ettei niitä tarvitse hävetä silmät päästä, kun ne edustaa Suomea maailmalla.
Ihan itse nimittää sinne Suomen huonomaineisimmat ihmiset.
Persuja ei kiinnosta vähääkään pysyä hallitusvastuussa, joten Orpo on aivan avuton. Petsku tarvitsee persuja, jos haluaa toteuttaa leikkauspolitiikkaansa, mutta persut voivat tuosta vain nostaa kytkintä (tai kierroksia), jos Orpo vähääkään ryttyilee. Kyllä tässä ny Persu vie ja Kokkare vikisee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petsku kuulostaa siltä kuin purskahtaisi kohta itkuun
Kenttäväki on viestinyt väkevän viestin. Nyt Petteri ryhtiä tähän pelleilyyn.
Persut veks hinnalla millä hyvänsä!
Huom! Tuore gallup kertoi että kannatus 20 ja rapiat päälle! Ei sillä lukemalla veks...
Tuskinpa toteuttivat sitä gallupia eilen, viiveellä näkyy...
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ironista että täällä haukutaan useampaa viikkoa putkeen Orpoa ja milloin ketäkin huonosta johtajuudesta, huonoista väleistä, siitä kuinka riitaisia nämä Orpo, persut ja rkp ovat ja kuinka Orpon pitäisi potkia persut ulos ja uusi hallitus Orpon kanssa - Näiden haukkujien kanssahan Orpolla on varmaan hyvät välit. :D
Uskallan väittää että tärkeämpää olisi kuitenkin Orpon johtajuus ja hyvät välit hallituspuolueiden kanssa kuin minun kanssa. Saattaa tietysti että olen väärässä. Yllättyisin jos olisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom! Tuore gallup kertoi että kannatus 20 ja rapiat päälle! Ei sillä lukemalla veks...
Gallup tehtiin aikavälillä 12.6- 4.7.
Haastateltiin 2468 henkilöä.
Syksyllä Sanna on taas pääministerinä ja PS oppositiossa. Tämä on villi veikkaus.
Petteriltä kysyttiin, mitä hän ajatteli kun kuuli Rydmanin nimittämisestä. Orpo vastasi jotakuinkin niin että "en minä ajatellut oikeestaan mitään...... (syvä hiljaisuus ja tauko) ja jos ajattelinkin niin jääköön se minun tiedokseni". Eli pääministerimme ei edes itse tiedä mitä hän ajattelee???? Ei saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 viikon aikajana kyselytutkimisen tekemiseen on täysin epäluotettava. 12.6 ei mitään hallitusta edes ollut vielä, puhumattakaan Junnilan erosta tai muista kohuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus -1,8 ja oppositio +2,4.
Kaipaan niitä aikoja kun Suomessa oli kolme suurta puoluetta SDP, KESK ja KOK ja vaalien jälkeen yksi näistä jäi oppositioon ja kaksi muuta muodosti hallituksen vahvan rungon.
Minä en kaipaa. Tämä on toinen Suomi ja myös maailma on toisenlainen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kaipaa. Tämä on toinen Suomi ja myös maailma on toisenlainen.
Sinällään on tietysti varsin suuri saavutus, että PS pystyi murtamaan tämän pitkään jatkuneen kolmeen suuren vallan ja tätä on jatkunut jo yli 10 vuotta.
Eivät ole koskaan olleetkaan.