Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri Orpo yllättyy klo 14 - LIVE

Vierailija
06.07.2023 |

Ketkä seuraavat yllätystä?

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteriltä kysyttiin, mitä hän ajatteli kun kuuli Rydmanin nimittämisestä. Orpo vastasi jotakuinkin niin että "en minä ajatellut oikeestaan mitään...... (syvä hiljaisuus ja tauko) ja jos ajattelinkin niin jääköön se minun tiedokseni". Eli pääministerimme ei edes itse tiedä mitä hän ajattelee???? Ei saatana.

Niin siis koko muu Suomi ajatteli VOI JUMANKAUTA EI VOI OLLA TOTTA ja Petteri Orpoko ei ajatellut oikeastaan mitään? Uskoo ken tahtoo.

122/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset on saatava pois hallituksesta, he eivät olekaan pienituloisten työläisten puolella!

Eivät ole koskaan olleetkaan.

🙌 Miten joku on koskaan voinut luulla niin.

Se ryhmä on venkuloita täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpolla on kriisi. Ei pelkästään hallituksensa kanssa, vaan erityisesti itsensä kanssa. Orpo on tunnetusti erittäin hyvä neuvottelija, mutta huono johtaja. Hän sopisi paremmin valtakunnansovittelijaksi kuin pääministeriksi. Orpo kompastuu huonon johtajan suurimpaan virheeseen - hän ei uskalla johtaa, koska pelkää epäonnistuvansa. 

Vierailija
124/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kaipaa. Tämä on toinen Suomi ja myös maailma on toisenlainen.

Sinällään on tietysti varsin suuri saavutus, että PS pystyi murtamaan tämän pitkään jatkuneen kolmeen suuren vallan ja tätä on jatkunut jo yli 10 vuotta.

Ja nyt kun olisi mahdollisuus näyttää niin tarjolla on vain N-kaartia tai muuten suustaan ikäviä lausuvia loikkareita.

Vierailija
125/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinällään on tietysti varsin suuri saavutus, että PS pystyi murtamaan tämän pitkään jatkuneen kolmeen suuren vallan ja tätä on jatkunut jo yli 10 vuotta.

Ja nyt kun olisi mahdollisuus näyttää niin tarjolla on vain N-kaartia tai muuten suustaan ikäviä lausuvia loikkareita.

Tässä vaiheessa heille on tärkeintä, että hallitusasemassa olevat poliitikot jatkavat puhekulttuurin ja sallittavuuden rajojen haastamista. Niin se raja siirtyy, ja seuraavalla kerralla kun persut ovat hallituksessa ei kukaan korvaansa lotkauta tällaisille, koska retoriikka ja tavoitteet ovat vielä karumpia.

Vierailija
126/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo miten kusipäinen tuo Orpo on, kun Marinin hallitusta haukkumalla yrittää nostattaa itseään ja lieventää omaa kykenemättömyyttään johtajana.

Täysi niljake.

Vierailija
127/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V.A.Gina kirjoitti:

Mites vasemmistohallistus? Olisko jees?

Edellisen hallituksen puolueiden yhteenlaskettu kannatus onkin Ylen uusimmassa gallupissa yli 50 %.

Mutta eipä niitä hallituksia tietenkään gallupluvuilla muodosteta. Ei riitä vasemmistolla kansanedustajat muodostaa hallitusa yksin.

Vierailija
128/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petteriltä kysyttiin, mitä hän ajatteli kun kuuli Rydmanin nimittämisestä. Orpo vastasi jotakuinkin niin että "en minä ajatellut oikeestaan mitään...... (syvä hiljaisuus ja tauko) ja jos ajattelinkin niin jääköön se minun tiedokseni". Eli pääministerimme ei edes itse tiedä mitä hän ajattelee???? Ei saatana.

Niin siis koko muu Suomi ajatteli VOI JUMANKAUTA EI VOI OLLA TOTTA ja Petteri Orpoko ei ajatellut oikeastaan mitään? Uskoo ken tahtoo.

Koskas Orpo jotain olisi ajatellut?

Vierailija
129/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskas Orpo jotain olisi ajatellut?

No totta tuokin... hänhän tosiaan sanoi niin itsekin :D

Vierailija
130/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan kohta tulee Kataista ja Soinia ikävä?

Vierailija
131/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuja ei kiinnosta vähääkään pysyä hallitusvastuussa, joten Orpo on aivan avuton. Petsku tarvitsee persuja, jos haluaa toteuttaa leikkauspolitiikkaansa, mutta persut voivat tuosta vain nostaa kytkintä (tai kierroksia), jos Orpo vähääkään ryttyilee. Kyllä tässä ny Persu vie ja Kokkare vikisee!

Ei persuillakaan ole liikaa varaa alkaa kiristämään, kun sen jälkeen voisi olla kivinen tie hallitukseen. Moni persujen äänestäjäkin saattaisi jättää jatkossa äänestämättä, jos tietäisivät puolueen olevan ikuinen oppositiosta huutelija eli eivät saisi mitään aikaiseksi.

Vierailija
132/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs ääni värisee. Tunteet pinnasa. Pari rohkaisryyppyä olisi ollut paikallaan.

Liikutus ja alkoholi liittyvät yhteen. Oliko hän siis liikuttuneessa tilassa?

Vierailija
133/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Sale yllättää puun takaa

Housut kintuissa.

Vierailija
134/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Orpo parkaa, ps nöyryyttää peteä oikein huolella ja kaikki on nieltävä. On aivan selvää että ps johtaa hallitusta ja Orpo yrittää esittää olevansa johtaja.

Vierailija
135/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Orpo parkaa, ps nöyryyttää peteä oikein huolella ja kaikki on nieltävä. On aivan selvää että ps johtaa hallitusta ja Orpo yrittää esittää olevansa johtaja.

Näinpä. Ihmeen hyväuskoinen on jos kuvittelee vielä saavansa jotakin aikaiseksi tällä joukolla.

"On keskusteltu ja puhdistettu ilmaa, nyt on selvät sävelet."

Purra: "Trolololololollololoo"

Vierailija
136/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä haluatkin Suomen kuseen.

Vierailija
137/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on pääministeri Petteri Orpolla ja madolla?

Petterillä on paksumpi nahka, jotta pysyy pystyssä.

Vierailija
138/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Ihmeen hyväuskoinen on jos kuvittelee vielä saavansa jotakin aikaiseksi tällä joukolla.

"On keskusteltu ja puhdistettu ilmaa, nyt on selvät sävelet."

Purra: "Trolololololollololoo"

Uskalsi sentään sanoa ettei Rydman olisi kelvannut kokoomuksen ministerilistalle eikä eduskuntaryhmään. Tästäkin Purra varmaan kiristää ruuvia hiukan lisää.

Vierailija
139/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ajatteli se mutta ei sano ääneen ja koko Kokoomus on hiljaa. Kyllä tuli hyvin selväksi ettei tuollaista R.. ministeriksi.

Vierailija
140/144 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten laitetaan Venäjälle vastaan. Pienen maan pitäisi olla neutraali eikä suututtaa Venäjää. Me kuollaan kaikki jos tänne tulisi sota.

Liikaa oltu Ukrainan puolella vaikka onkin oikein mutta vaarannetaan koko Suomi.