Me Naiset lehden armoton älykkyystesti
Tein tuon armottomann älykkyystestin ja aika helppo oli.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009684234.html
Kuitenkin tavallinen työtön insinööri. Mites muut?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9/10, aika helppo oli. Enemmän oon tuskaillut amk:n pääsykokeissa päättelytehtävissä 😅
Meinasin just tulla sanomaan, että pääsykokeet on paljon vaativampia.
Noh, riippuu vähä mihin, amk LOL.
Amiksen kokeet ei ole koskaan vaikeita.
Avasin vain katsoakseni, olinko oikeassa. Mutta av ei petä koskaan: pelkkiä ysejä ja kymppejä tietenkin. Yksi reppana kehtasi tunnustaa seiskansa sentään.
Vierailija kirjoitti:
MeNaiset jälleen aliarvioi naisia. Kuka on edes yllättynyt enää?
Eikös tuo ole joku Mensan testi?
Ne on lehdissä aina helppoja, ja uskoisin että niillä koetetaan houkutella väkeä oikeaan testiin, joka kai on maksullinen (ja vaikeampi).
Ai niin tulos, 10/10, pitkäaikaistyötön koodari olen.
Vierailija kirjoitti:
Avasin vain katsoakseni, olinko oikeassa. Mutta av ei petä koskaan: pelkkiä ysejä ja kymppejä tietenkin. Yksi reppana kehtasi tunnustaa seiskansa sentään.
😅 No se oli kyllä naurettavan helppo.
Vierailija kirjoitti:
Olisit avannut testin niin tietäisit miksi.
Olemme sentään av:lla. Täällä keskitulot on 100 000 ja äo siinä 150 paikkeilla, kun täällä kyselyjä tehdään. Asutaan uudehkossa ok-talossa pk-seudulla, neliöitä vähän alle 200 ja autotallissa on kaksi Teslaa.
Voi odottaakin 10/10 tulosta. 
Ihmettelen, jos joku mokaa yhdessäkin noista kysymyksistä.
Mutta minähän olenkin nero 😄
9/10. Yksi sivistyssana väärin. 70nen nainen olen.
Pitkäaikaisen kouluttamattoman kotiäidin älyllä tuli 5/10
Olen iloinen,riittää hyvin. 
Vierailija kirjoitti:
Onko älykkyyttä, jos tarvitaan tietoa sivistyssanoista? Sekoitetaan tieto ja äly.
Yleensä älykkyystestien verbaaliosuudessa testataan kielenymmärrystä mieluummin kuin yksittäisiä sanoja, mutta toki tuollaisesta superhelpossa testissä ehkä riittää pelkät sanatkin.
Tein Mensan kotitestin. Aika meinasi loppua kesken, viimeiset vaan arvailin. Muutama olut oli kyllä nautittu ennen testiä...
http://www.mensa.fi/iq/index_2.html
Itse sain 8 pistettä. 5 kysymys ja 8 kysymys tuli väärin. Yleensä olen matikassa kohtalaisen hyvä, mutta hävettää kuinka noin yksinkertainen lasku meni minulta väärin.
Voisko joku selittää miksi 5 tehtävän vastaus oli A?
Kaltaiselleni nerolle todennäköisesti liian helppo joten en taida viitsiä ratkaista sitä.
Todennäköisesti vastauksetkin on joku vajavainen muodostanut eivätkä pidä paikkaansa.