Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teitä yllätetty?

Vierailija
05.07.2023 |

Onko teitä yllätetty kesken seksin tai masturboinnin? Ja jos on niin kuka pääsi yllättämään...

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yllätin vaimoni ottamasta suihin kaveriltani meillä kotona saunan pukuhuoneessa.

Vaimosta tuli sen takia ex-vaimo ja "kaveria" ei ole sen jälkeen näkynyt.

Vierailija
22/149 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-henkinen ja avovaimoni yllätti kun kaverini kanssa kokeiltiin miesten välistä seksiä. Ei suhtautunut ymmärtäväisesti asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain festareilla yks kundi pani mua autossa ja siinä ulkopuolella oli yleisöä vähän enemmän ja vähemmän :)

Ei se nuorena ja kiimaisena niin haitannut.

N36

Vierailija
24/149 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 16-17v vanhemmat lopulta antoivat periksi ja jättivät minut sekä pari vuotta nuoremman sisarpuolen kaupunkiin kun lähtivät viikonloppuna kesämökiksi kutsuttuun työleiriin.

Heräsin usein aamulla märästä unesta hirveän aamuseisokin kanssa ja runkkasin kerrankin oikein ajan kanssa nautiskellen silmät kiinni kun ei ollut pelkoa siitä että äiti ryntää sisään pyykkien kanssa.

Ainakin pari kertaa kävi niin että kun hengitys tasaantui ja avasin silmäni pyyhkiäkseni kalun ja kädet vatsan päällä olevaan talouspaperiin niin huomasin että huoneeni ovi oli hiukan raollaan.

Olin aivan varma siitä että tarkistin sen olevan kiinni samalla kun kävin repäisemässä rullasta muutaman palan ennen kuin aloitin.

En koskaan kehdannut kysyä asiasta ja olin tuon ikäisenä vielä siinä uskossa että tirkistely ja runkkaaminen ovat vain poikien juttuja. Tytöthän vaan tuhahtelevat tämmöisille jutuille eikä niitä kiinnosta tippaakaan.

Vierailija
25/149 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan yllättäisi kun ei ole seksiäkään ikinä?😥

Vierailija
26/149 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli jäänyt meille pitkäksi menneen illan jälkeen yöksi ja siinä hän seisoi auki jääneen oven raossa katselemassa krapulapanoa. Olin päällä vetelemässä sisään ja ulos, vaimo huohotti jo kovasti ja huomattuamme ylimääriset silmät, alkoi meitä kaikkia naurattamaan, naurusta huolimatta jatkoimme naimista. Nauru hyytyi lähellä huippua ja siinä sitten jäätiin loikoilemaan, kun kaveri pyysi anteeksi ja meni kahvin keittoon. Aamupalalla meitä huvitti, vähän keskusteltiin tapahtuneesta ja taisi vaimoa pikkusen hävettää. Yllätyin kun katselija toi kiihkoa seksiin, vaikka yleensä välttelen esillä olemista ja vaimo sanoi ettei lopussa enää välittänyt tai muistanut ylimääräistä silmäparista.

Vierailija
27/149 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian yllätti kun pantiin sulhasen kanssa juhlapaikan varastohuoneessa.

Vierailija
28/149 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri näki kun naimme pomoni kanssa toimiston pöydällä.

Luultiin että kaikki ovat jo lähteneet kotiin, oli niin noloa että sanoin itseni irti piakkoin.

En jaksanut sitä supattelua ja tietäviä katseita.

Pitäiskö vähän etukäteen miettiä missä ja kenen kanssa paneskelee?

Vierailija
29/149 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena annoin yöllä "käsihoitoa" poikaystävälle erään puiston penkillä, sitä joku vanhempi ukko yritti salaa katsella kauempaa, annettiin katsoa😊

Vierailija
30/149 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaso kirjoitti:

En oo tiennytkään että kaason tehtäviin kuuluu purkaa sulhasen paineet ennen hääyötä.😳

Vierailija
31/149 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaso kirjoitti:

En oo tiennytkään että kaason tehtäviin kuuluu purkaa sulhasen paineet ennen hääyötä.😳

No täytyyhän se häälahja antaa, tottakai!

Vierailija
32/149 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorena annoin yöllä "käsihoitoa" poikaystävälle erään puiston penkillä, sitä joku vanhempi ukko yritti salaa katsella kauempaa, annettiin katsoa😊

Sama tilanne. Teineinä ollaan kirjaston takana puistoalueella penkillä ja tyttöystävä hyväilee todella hitaasti farkkujen aukosta pystyssä sojottavaa ja samalla suudellaan. Vanha mies muutaman metrin päässä katselee meidän suuntaan ja me vaan suudellaan kiihkeämmin ja jatketaan niin, että lopulta otan kii ja runkkaan nopeasti siihen nurmelle spermat.

Vierailija
33/149 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa rakasteltiin invavessassa. Makasin pojan alla lattialla ja sattumalta avasin silmiä sen verran, että näin toiset silmät ovenraossa. Ovi sulkeutui saman tien ja poika kävi laittamassa sen lukkoon. Hän palasi päälleni ja rakasteltiin loppuun niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
34/149 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä tupakaveri yllätti kun runkkasin vessassa, oven laitoin lukkoon mutta lukko oli rikki ja ovi aukes kun sitä kokeili avata.

Sain heti kovan runkkarin maineen.

Vierailija
35/149 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi yllätti joskus niiden kesämökillä.

Pantiin vaimon kanssa rantasaunalla kun aateltiin että edes siellä saadaan olla rauhassa, no ei saatu.

Mua kyllä panetti niin paljon että en edes lopettanut kun anoppi kurkkasi ovesta, ymmärsi kyllä nopeasti poistua.

Vierailija
36/149 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi-henkinen ja avovaimoni yllätti kun kaverini kanssa kokeiltiin miesten välistä seksiä. Ei suhtautunut ymmärtäväisesti asiaan.

Eikö? Kumma juttu...pitäiskö jotenkin ymmärtää kun toinen pettää?

Vai eikö pikku homostelua lasketa....

Vierailija
37/149 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkinaapurille. Mies meni käymään kaupoilla ja asioilla, ajattelin että olen ypöyksin ja auringon lämmössä alasti makoilin. Aika raukea olo ja jotenkin kiihotti olla siinä paljaana pienen tuulenvireen kutitellessa. Olin jo täydessä touhussa itseni kanssa reidet levällään, kun pieni rasahdus havahdutti takaviistosta. Katseltiin toisiamme hetken ja hädissäni kaadoin päiväviinin kun riuhdoin paniikissa vilttiä päälleni. Naapurin vanhempi herra vain totesi 'ettei ymmärtänyt ja ei halua häiritä omaa rauhaa....klapikonetta vaan tässä aattelin kysyä lainaksi' Meni nauruksi.

Vierailija
38/149 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intissä tupakaveri yllätti kun runkkasin vessassa, oven laitoin lukkoon mutta lukko oli rikki ja ovi aukes kun sitä kokeili avata.

Sain heti kovan runkkarin maineen.

Meille inttiin E. Rehn oli hankkinut ovet mutta lukkoja ei ollut niihin asentanut.

Vierailija
39/149 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun asuin vielä vanhemmilla niin isäni yllätti kesken kaiken tulemalla huoneeseeni.

Silloinen poikaystävä (mieheni nykyään)

otti mua juuri takaapäin kun isäni päätti tulla sisään, ei kyllä kauaa häirinnyt😂

Tiedän että oli tyhmää harrastaa seksiä keskellä päivää muiden ollessa kotona mutta näin vaan toisinaan kävi kun himot oli niin kovat ettei voinut vastustaa.

Sanoiko isäsi mitään asiasta jälkikäteen? Oliko hommat alkuvaiheessa vai loppuhuipennus lähestymässä ja pystyittekö hoitamaan hommat loppuun vai jäikö kesken? 

Vierailija
40/149 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.