Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa tulee aina vessaan kanssani

Vierailija
05.07.2023 |

Kissa tulee aina vessaan kanssani. Jos laitan oven kiinni, niin huutaa ja kaivaa ovea tassulla.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää että katoat vessanpönttöön. Se on se vessanpöntön vetoääni, mikä pelottaa.

Vierailija
2/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia ne on. Ihania mussukoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia ne on, vessakäynti ei ole enää yksityinen asia ;)

Vierailija
4/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luppakorvakani, joka pomppii myös mukanani vessaan. Vähän hassua, mutta jotenkin aina nolottaa käydä asialla, kun toinen siinä möllöttää silmät pyöreinä suoraan kohti. :D

Vierailija
5/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa tulee myös, ja mun mielestä se on pelkästään kivaa :)

Kissa haluaa muutenkin olla aina samassa huoneessa missä itse olen.

Vierailija
6/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa haluaa vessaan, ja päästyään sinne haluaa pois, ja taas alusta uudelleen. Arvelen kissalla olevan suljettujen ovien neuroosi. Raukka parka on ihan vakuuttunut, että suljetun oven takana tapahtuu jotakin jännää jossa pitää olla mukana.

Vierailija
7/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira tulee mukaan vessaan vaan silloin jos pelkää et lähden ja hän jää yksin.

Vierailija
8/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huolissaan sinusta.

Olet osa sen laumaa, ja on sen homma, että se tuo sinulle hiiriä ja kärpäsiä syötäväksi, ja huolehtii että pysyt hengissä sen omistamassa asunnossa.

Vessassa on paljon vaarallisia paikkoja missä voi hukkua. Kissat ei ole niin tyhmiä, että menisivät seisomaan vesisateeseen suu auki.

Vierailija
9/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ensin taaperot, mamma ei voinut mennä vissiin ja panna ovea kiinni muuten alkoi kauhea parku. Sitten samaa teki koira. Nyt tuota tekee kissani. Näin on ollut viimeiset 25 vuotta. Semmoisia "kakkakummeja".

Vierailija
10/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli ensin taaperot, mamma ei voinut mennä vissiin ja panna ovea kiinni muuten alkoi kauhea parku. Sitten samaa teki koira. Nyt tuota tekee kissani. Näin on ollut viimeiset 25 vuotta. Semmoisia "kakkakummeja".

Veskiin siis.

Vierailija
11/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää vaan on niin seurallisia. Meillä kissa kaiken lisäksi litraa vedellä ja nauttii kun laitan lavuaarin pohjalle vettä.

Vierailija
12/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa on lähes aina seksin aikana paikalla. Tuijottaa herkeämättä.

Vierailija
13/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissani tulee vain aamuisin mukaan vessaan, sillä se tietää, että vessassa käytyäni annan sille aamu ruoan, joten se seuraa sitten niin kauan kunnes saa aamupalan. On aika epämukavaa tehdä tarpeitaan kun yksi tuijottaa ja rääkyy vieressä. Ja kirjaimellisesti rääkyy.

Vierailija
14/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa avaa ovet ihan itse, omien mielihalujensa mukaan. Onneksi ulko-ovessa on takalukko! ":D"

Ovi-Hermanni haluaa vaatehuoneeseen? Vuokrakämppä, ei voi asentaa rumaa hakaa.

Makuuhuoneeseen kesken omistajien lemmenleikkien? Sama homma, prkl pervo!

Vessaan? Sinne hän menee! Ovi on lukossa? Roikutaan kahvassa ja huudetaan.

Suihkuun? Ihminen/ruokkiva käsi hukkuu! Pelastustoimet käyntiin! Pelastustoimet = istuu ovella ja päästää kylmää ilmaa suihkuun.

Kissa on tämän talouden (h)ovimestari. <3

Jos tämän kissan laittaa suljetun oven taakse, ja se pysyy siellä, se tarkoittaa, että kissa haluaa olla siellä.

Vierailija
15/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama juttu, kissaa ei enää ole, mutta ilmiö oli juuri tuo. Menin vessaan, kissa raapii ovenpieltä ulkoapäin, hänet piti aina päästää mukaan veskireissulle. Menin kerran ihan mielenkiinnosta pimeään vessaan ja jätin oven raolleen, kissa oli toisessa huoneessa, niin hetken päästä avasi oven tassullaan ja tuli istumaan vessan lattialle, välillä ihan tuli kyyneleet silmiin kun ajatteli, mikähän kissan vaisto sanoi aina, että tuonne vessaan on päästävä myös. Erikoinen juttu !

Vierailija
16/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sepä vasta oli mielenkiintoista, kun menkkojen aikana piti tamponi vaihtaa ja narttukoira lepuutti kuonoaan polvellani...

Vierailija
17/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ei tykkää suljetuista ovista.

Vierailija
18/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kissa on lähes aina seksin aikana paikalla. Tuijottaa herkeämättä.

Teillä on perverssi kissa.

Vierailija
19/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yllättävä muutos niin lähtö voi olla jo lähellä?

Vierailija
20/29 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkää että katoat vessanpönttöön. Se on se vessanpöntön vetoääni, mikä pelottaa.

Pelottaa? Olen tavannut useammankin kissan, jonka mielestä maailmassa ei ole mitään niin kiehtovaa kuin vessanpöntön vetäminen. Sitä kohisevaa ryöppyä sitten ihmetellään etutassut renkaalla ja pää puoliksi pöntöllä, silmät pyöreinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi