Siis onko tuo Anna Liljeroos ihan tosissaan? Lihavien vertaistukiryhmä lähes 400 €!!
Anna Liljeroos on perustanut lihavien vertaistukiryhmän, jonka hinta on 372 € sisältäen 6 verkkotapaamista! Mitä ajatuksia herättää? Ei kai tuollaiseen humpuukiin kukaan lähde mukaan?
Kommentit (788)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio:
Mehukeittoja
Riisikakkuja, joissa päällä keinotekoisia makuja
Pastilleja sokerilla ja keinomakeutuksella
Funlight-mehujaMitä itse syöt?
En tuolta listalta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Luin aikoinaan hänen blogiaan kun hän tähtäsi fitness-kilpailuihin. Kuvien perusteella tästä on aikaa.
Minäkin 10 vuotta sitten, myös Monnan ja Saran.
Vierailija kirjoitti:
Mitään linkkiähän ette vitunhomot voineet laittaa
Ig: Anna Liljeroos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin aikoinaan hänen blogiaan kun hän tähtäsi fitness-kilpailuihin. Kuvien perusteella tästä on aikaa.
Onko niille käynyt samoin kuin Annalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niille käynyt samoin kuin Annalle?
Monna ja Sara eivät ole tarvinneet lihavuusleikkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio:
Mehukeittoja
Riisikakkuja, joissa päällä keinotekoisia makuja
Pastilleja sokerilla ja keinomakeutuksella
Funlight-mehujaHuvittaa ne salasyöntivideot autossa 😂
Pari autossa kuvattua oon nähnyt. Molemmissa yllätyin, kun Anna aikoi MAISTAA jotain tuotetta, mutta avasi monta erilaista pussia maustettuja riisikakkuja ja pastillejakin oli parin rasian sijaan jotain 10 erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen Rakel Lignell hänestä.
Moni osti Raxun kirjoja laihimpina vuosina mutta aika paxusti näyttää voivan nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Tänään autossa sämpylä ja proteiinijuoma.
Miksei mennyt uimaan?
Anna piti aiemmin fitnessblogia. On varmaan yli tuplannut painonsa noilta ajoilta. Ei ole kyse +20 eikä edes +30 lisäkilosta
Lihavilta rahastetaan aina. Myydään kaikkea ihmejippoa, millä varmasti laihdut. Pilleriä, hilavitkutinta, muutoskursseja jne.
Nyt se sitten tapahtui, keksittiin tapa lyödä rahoiksi lihavuudella
Vierailija kirjoitti:
Anna piti aiemmin fitnessblogia. On varmaan yli tuplannut painonsa noilta ajoilta. Ei ole kyse +20 eikä edes +30 lisäkilosta
Korkeimmillaan paino yli 120kg, fitnessaikoina paino alkoi kuutosella eli oikeassa olet. Juuri ennen leikkausta oli vielä sairaaladieetin ja Ozempicin jälkeenkin yli 100kg. On itse kertonut nämä lukemat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään autossa sämpylä ja proteiinijuoma.
Miksei mennyt uimaan?
Saako puoli vuotta sitten lihavuusleikattu mennä uimaan? Minä en tiedä.
Tulee mieleen Rakel Lignell hänestä.