Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUURI NYT: Hallituspuolueiden puheenjohtajat koolle puimaan Rantasen tilannetta

Vierailija
05.07.2023 |

Show jatkuu

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina on tiedotustilaisuus.

Vierailija
22/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän olla suomalainen.

Voit häipyä vaikka Afrikkaan. Ne ei häpeää tunne.

Afrikassa asuu 1,4 miljardia ihmistä. Väitätkö ettei kenelläkään heistä olisi häpeän tunteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnellinen, että nyt sisäministerinä on Ohisalon vastakohta.

Nyt ne maahan muuttajat hélvettiin suomesta.

Vierailija
24/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen onnellinen, että nyt sisäministerinä on Ohisalon vastakohta.

Nyt ne maahan muuttajat hélvettiin suomesta.

Suomalaisetkin ovat muuttaneet tänne muualta. Lähdetkö siis sinäkin?

Vierailija
25/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat nimittäneet ministereiksi kaikista oikeistolaisimpia hahmojaan. Mahtaa olla ihmetystä puolueen tavisäänestäjillä.

Minulla on lähipiirissäni persuja äänestäneitä ihan sukulaisissa. Olen ajatellut heitä tavisäänestäjiksi, mutta nämä ministerinimitykset ilmeisesti eivät heitä haittaa ja Purra on vaan fiksu yms. Nämä samat ihmiset mm. 15 vuotta sitten olivat ihan suvaitsevaisia ihmisiä ja olisivat pitäneet n**si ja p*do ihannointia aikoinaan pöyristyttävänä. Nyt ilmeisesti kelpaa tuollainenkin, kunhan vaan maahanmuutto saadaan rajattua. Millään muulla ei ole väliä.

Olenkin siis sitä mieltä, että ilmeisesti n. 20% suomalaisia ei haittaa ihannoivat viittaukset n*tseihin ja alaikäisille ehdottelu. Ne eivät vaan kuulu viidesosan suomalaisista arvoihin. Lukumäärä voi olla isompikin, kun lasketaan ne kokoomuslaiset, joille säästötoimenpiteet tehdään nyt hinnalla millä hyvänsä - eli myös hyväksymällä alaikäisten ahdistelu ja vitsailut h*lokaustista.

Minä en halua kasvattaa omaa lasta tällaisessa maassa. Me molemmat miehen kanssa työllistymme hyvin ulkomailla. Ei ole mitään järkeä jäädä kun totuus suomalaisista on läväytetty silmille tällä tavalla. Sukulaisiin en aio pitää enää yhteyttä.

Vierailija
26/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on disinformaatiota.

Täyttä paskaa.

Vierailija
27/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat nimittäneet ministereiksi kaikista oikeistolaisimpia hahmojaan. Mahtaa olla ihmetystä puolueen tavisäänestäjillä.

Minulla on lähipiirissäni persuja äänestäneitä ihan sukulaisissa. Olen ajatellut heitä tavisäänestäjiksi, mutta nämä ministerinimitykset ilmeisesti eivät heitä haittaa ja Purra on vaan fiksu yms. Nämä samat ihmiset mm. 15 vuotta sitten olivat ihan suvaitsevaisia ihmisiä ja olisivat pitäneet n**si ja p*do ihannointia aikoinaan pöyristyttävänä. Nyt ilmeisesti kelpaa tuollainenkin, kunhan vaan maahanmuutto saadaan rajattua. Millään muulla ei ole väliä.

Olenkin siis sitä mieltä, että ilmeisesti n. 20% suomalaisia ei haittaa ihannoivat viittaukset n*tseihin ja alaikäisille ehdottelu. Ne eivät vaan kuulu viidesosan suomalaisista arvoihin. Lukumäärä voi olla isompikin, kun lasketaan ne kokoomuslaiset, joille säästötoimenpiteet tehdään nyt hinnalla millä hyvänsä - eli myös hyväksymällä alaikäisten ahdistelu ja vitsailut h*lokaustista.

Minä en halua kasvattaa omaa lasta tällaisessa maassa. Me molemmat miehen kanssa työllistymme hyvin ulkomailla. Ei ole mitään järkeä jäädä kun totuus suomalaisista on läväytetty silmille tällä tavalla. Sukulaisiin en aio pitää enää yhteyttä.

Olen huomannut saman. Nämä tavisehdokkaita äänestäneet tavispersut eivät nyt ymmärrä, miten pimeisiin tarkoituksiin heidän ääniään käytetään. Mutta se haittaa heitä yhtä paljon kuin Teboililla tankkaaminen.

Vierailija
28/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt.

Vierailija
29/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin työllistytte. Aivan varmasti. =D

Ei yhtään nolo itkupotkukiukkukohtaus.

Hyvästi nyt sitten.

Vierailija
30/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän Suomea nyt.

Vierailija
31/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt: Suomi on ottanut äärioikeiston valtaan.

Vierailija
32/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet jo ainakin eilisestä asti trollannut tällä, mitä sinä oikein saat tästä?

Vierailija
33/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla on kaksi muutakin poliisinaista, joten jos Rantanen erotetaan, on varahenkilöitä.

Sinänsä aikajärjestyksessä, kuka muistaa kaiken mitä on joskus tykkäillyt? Ne ei merkitse mitään. Lisäksi, joulukuva on ylilaudan manipulaatio.

Vierailija
34/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin äänestäjille m--muutto ilmeisesti niin tärkeä asia, että kaikki muut politiikan sektorit sen rinnalla ovat täysin toisarvoisia asioita. Näitä äänestäjiä on ilmeisesti nykyisin aika paljon. Muutoin ei varmaa olisi päässyt syntymään nykyisenlaista eduskuntaa ja hallitusta myöskään Suomeen. Uutisointi esim. ulkomaalaisista katu--jengeistä ja muu tällainen on kärjistänyt mielipiteitä ilmeisesti äänestäjienkin parissa aika paljon.

Jännää nykyisessä hallituksessa on se, että Kokoomus ja Rkp kannattavat hyvinkin suurta työpohjaista m-muuttoa Suomeen.. On mielenkiintoista että miten tässä suhteessa hallitus kykenee yhteistyöhön. Hallitusohjelmassa oleva 3 kuukauden sääntö työpohjaisen m--muuton suhteen on täysin järjetön. Esim. Tanskassa vastaava sääntö on 12kk. Tanskassa toki se ero, että maahan tulevilta työntekijöiltä vaaditaan huomattavasti korkeampaa palkkatasoa kuin mitä Suomen hallituksen hallitusohjelmassa vaaditaan. Tanskassa taisi olla vaadittu palkkataso jotain lähelle 4000e/kk eli käytännössä täytyy olla kyse melkein automaattisesti jostain asiantuntijatyöpaikoista. Suomessahan hallitus sopi kai alustavasti vaatimuksesta että pitää olla 1600e/kk, mutta edes tuosta ei ole ihan lopullisesti sovittu.

Minusta olisi järkevämpää nostaa tuota tulorajaa korkeammaksi myös  Suomessa  (esim. 2500e/kk) mutta sitten muuttaa tuo 3 kuukauden sääntö esim. 12 kuukauteen kuten se Tanskassa on. Eli uusi työpaikka tulee Tanskassa löytää 12 kuukauden kuluessa edellisen työn päättymisestä, jos haluaa pysyä maassa.

Jollekin kausityövoimalle voisi tietysti olla omat sääntönsä sitten.

Vierailija
35/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#sirkusfinlandia

Vierailija
36/37 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuilla on kaksi muutakin poliisinaista, joten jos Rantanen erotetaan, on varahenkilöitä.

Sinänsä aikajärjestyksessä, kuka muistaa kaiken mitä on joskus tykkäillyt? Ne ei merkitse mitään. Lisäksi, joulukuva on ylilaudan manipulaatio.

Tarviiko niitä muistaa, kun on vaan luonteeltaan sellainen ettei esim. iloitse lasten kuolemisesta. Ei tarvitse sitten stressata että mitä on tullut tykkäiltyä.

Vierailija
37/37 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt: Trumpismi on laskeutunut Suomeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan