Veikö natsikuva kohu Antti Lindtmanillta SDP:n puheenjohtajuuden?
Antti Lindtmanin nuoruuden hölmöilytkö siivittävät Krista Kiurun SDP:n puheenjohtajaksi?
Kommentit (182)
Kukaan ei pidä Anttia epäilyttävänä kuvien takia, päinvastoin: onpahan elänyt nuoruutta hölmöilyineen niin kuin me kaikki. Sitten kasvetaan aikuisiksi ja nakuilu, lelupyssyt ja muu älyttömyys jää taakse.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pidä Anttia epäilyttävänä kuvien takia, päinvastoin: onpahan elänyt nuoruutta hölmöilyineen niin kuin me kaikki. Sitten kasvetaan aikuisiksi ja nakuilu, lelupyssyt ja muu älyttömyys jää taakse.
Kuitenkin sen löytää edestään, kuten tänään kävi.
Sepä se. Kaikki kaivetaan esiin. En kadehdi poliitikkojen osaa. Olinpa nuori ja rajoja koetteleva itsekin. Olin.
joku raja kirjoitti:
Jos/kun Krista "koronarajoitus" Kiurusta tehdään puheenjohtaja se tietää kannatukselle jyrkkää alamäkeä
Juuri siksi hallituspuolueissa toivotaan juuri Kiurun valintaa.
Vierailija kirjoitti:
Sepä se. Kaikki kaivetaan esiin. En kadehdi poliitikkojen osaa. Olinpa nuori ja rajoja koetteleva itsekin. Olin.
Mä olin nuorena tosi kunnollinen. On meitäkin.
Heil Antti!
Meil Sanna!
hahahahahahhhhaaaaahahahahahahhhhhhhaaaaaaaaaaaahahahahahahahah
"Aina sen edestään löytää!"
Tuumi suihin ottanut teini kuvanoton jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Antti on ihan edustava henkilö puheenjohtajaksi ja päämisteriksikin.
Ehkä kolmannessa valtakunnassa, mutta meillä demokraattisessa Suomessa ei nassesetiä kelpuuteta pääministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon kansallissosialisti se oli Anttikin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Sori peräpersut, mutta tämä onneton mukakohu oli ja meni. Teinihassuttelu humalassa tuskin on kenellekään vierasta. Viittoja ei ole edes Lindtman. Juhlikaa nyt keskenänne niitä lasten hukkumisia vaan, nimitelkää ihmisiä loisiksi ja sönköttäkää salaliittoteorioitanne. Kohta lähtee Rantanen, sitten pälvijalju, sitten r a i s k a r i. N a t s i t ulos!
https://www.dagbladet.no/nyheter/finsk-politiker-i-bildeskandale/797641…
Paskat te mitään nasseilua murehditte, haluatte olla vaan lynkkaamassa, kun sopiva henkilö sattui kuvaan. Sen verran monet nassetunnukset on Ukrainastakin kuvattu, että täälläkin olisi jo jengi vaihtanut puten puolelle, jos se olisi oikeasti se huolestuttava asia.
Vierailija kirjoitti:
Paskat te mitään nasseilua murehditte, haluatte olla vaan lynkkaamassa, kun sopiva henkilö sattui kuvaan. Sen verran monet nassetunnukset on Ukrainastakin kuvattu, että täälläkin olisi jo jengi vaihtanut puten puolelle, jos se olisi oikeasti se huolestuttava asia.
Äläs nyt yritä puolustella. Tällä palstalla ei nassesetiä suvaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään puolusteltavaa, vai onko lelupyssykin jo n*tsisymboli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään puolusteltavaa, vai onko lelupyssykin jo n*tsisymboli?
Heil Lindtman! o/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en leikkynyt nassa-leikkejä. Luin Korkeajännityksiä ja ne oli aina brittien puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin sen löytää edestään, kuten tänään kävi.
Eikä Anttikaan arvannut, että saa maistaa samaa lääkettä mitä syötti muille vastapuolen ihmisille?
Ikään kuin karman laki toteutui.
Kyllähän Willestä jauhettiin sellaista paskaa ja tuomittiin etukäteen. . .