Veikö natsikuva kohu Antti Lindtmanillta SDP:n puheenjohtajuuden?
Antti Lindtmanin nuoruuden hölmöilytkö siivittävät Krista Kiurun SDP:n puheenjohtajaksi?
Kommentit (182)
Jos SDP haluaa, että heidän puheenjohtajansa on pääministerikelpoinen, niin ainakaan Lindtmania ei voi enää valita. Liian suuri mainehaitta kansainvälisesti, kun nuo kuvat leviäisi nimityksen myötä kansainväliseen lehdistöön.
joku raja kirjoitti:
Jos/kun Krista "koronarajoitus" Kiurusta tehdään puheenjohtaja se tietää kannatukselle jyrkkää alamäkeä
Mä en pidä kummastakaan, mutta mielummin Antti kuin Krista. Ja äänestän puoluetta joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos SDP haluaa, että heidän puheenjohtajansa on pääministerikelpoinen, niin ainakaan Lindtmania ei voi enää valita. Liian suuri mainehaitta kansainvälisesti, kun nuo kuvat leviäisi nimityksen myötä kansainväliseen lehdistöön.
Mitä kaikkea itse kukin onkaan nuoruudessaan hölmöillyt. Tässä maassa kukaan ei armahda ketään.
joku raja kirjoitti:
Jos/kun Krista "koronarajoitus" Kiurusta tehdään puheenjohtaja se tietää kannatukselle jyrkkää alamäkeä
Sehän olisi vain positiivinen asia jos demarien alamäki jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea itse kukin onkaan nuoruudessaan hölmöillyt. Tässä maassa kukaan ei armahda ketään.
Syytön heittäköön ensimmäisen kiven, ja niitä Antti heitti.
Ulkomailla varmasti puolustellaan, mutta Lindtmanin valinta tulevana mahdollisena pääministerinä on omiaan murentamaan Suomen kansainvälistä mainetta. Ei päästetä enää äärioikeistolaisia valtaan
Vierailija kirjoitti:
joku raja kirjoitti:
Mä en pidä kummastakaan, mutta mielummin Antti kuin Krista. Ja äänestän puoluetta joka tapauksessa.
Puheenjohtajaksi Kiuru, Mäkynen tai Tuppurainen. Mieluiten haluaisin Sanna Marin jatkavan.
Vierailija kirjoitti:
Ja asia näyttää siksi vielä pahemmalta, että Antti oli itse "kivittämässä" Junnilaa oikein a-studiota myöten. Jos Junnila rehdisti kantoi vastuunsa menneistä, niin eiköhän se vastuun kantaminen menneistä koidu myös Antin kohdalle. Pääministeriys tais ainakin mennä tässä. Näyttäisihän se huonolta jos tällaisia natsitervehdyksiä velloittaisiin medioissa SUomen pääminsteristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku raja kirjoitti:
Puheenjohtajaksi Kiuru, Mäkynen tai Tuppurainen. Mieluiten haluaisin Sanna Marin jatkavan.
Toivottavasti Marin pyörtää päätöksensä ja jatkaa, noi muut on aika katastrofeja.
sITÄPÄ ASIAA EI TÄÄLLÄ VAUVA.FI:SSÄ RATKAISTA!
Nyt pitää kuulkaa muistaa se sama kuin mitä tietyt maalittajat kertoivat omaksi puolustuksekseen: Toimittajalla on satojen tuhansien lukijakunta, kun taas poliitikoillla vain tuhansien.
No, vauva.fi:ssä liikkuu porukkaa, mutta ehkä se määrä jää tuhansiin, sen sijaan muualla arviointeja tekeviä erilaisten asioiden suhteen on satoja tuhansia, ehkä he tekevät päätöksensä muun kuin jonkin ylilaudan tai vauva.fin sekoboltsiporukan levittämien pahansuopien ajatusten ja kuvien perusteella.
Nuoruuden aikaisia kuvia, aikoja sitten tapahtuneita hölmöilyjä, sen sijaan persuilla tuoreita tapauksia hölmöilyinä.
Ja juu, kukapa sitä ei nuoruudessa olisi erilaisia eleitä tehnyt ja esittänyt milloin mitäkin..,. hölmöilyjä, teinisekoiluja, varhaisaikuisuuden sekoiluja.
Mut sitten on tietty tää, olen poliisi ja sairaanhoitaja, yleensä siis näissä ammateissa edellytetään vapaa-ajallakin sellaista käytöstä, että kansa ei menetä uskoaan ja luottamustaan ammattikuntaa kohtaan..
Minulta se usko ja luottamus on mennyt kyllä ihan siis omin silmin nähdyn perusteella.... kaikenlaista onniklovneriaa sun muuta.... Mutta siitäpä ei kärsi kukaan muu kuin minä, sillä noissa ammateissa se kuuluu vähän niin kuin viran etuihin että pääsee revittelemään! Näyttämään halveuksuntaa ja pelleilemään, tekemään ihmisestä arvottoman!
Ja juu, näitä kokemuksia ei kuitenkaan kannata julki kertoa, edes siten ettei tekijöiden nimiä kerro, sillä kansahan siitä vain riemastuu ja kaikki käännetään sitä päin johon se tökeryys on noiden ammattilaisten - hah - puolelta kohdistettu! Sillä lailla....
Sulle sosialisti, mulle sosialisti, tolle sosialisti kaikille oma kansallissosialisti.
Ei ole natsikuva, mutta joo saattaa kuitenkin sataa Kiurun laariin.
Ei varmaan koska hän ei siinä tervehdystä see. Huonoa makua on mutta ei usko. Se on vähän eri juttu persuilla kun ovat jo todella oikealla ja muut puolueen henkilöiden sanomiset. Silloin on helpompi uskoa kun tulee samanlainen kohu.
Mitä muut maat nyt sanovat? Mainehaitta melkoinen.
Demarit pois suomesta!
Eipä sillä juurikaan ole merkitystä jos on joku 18-vuotiaana räpsäisty illanviettokuva.