IL: koronarokotteesta uutta tietoa
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
turpakiiqanonpelle
Se koira älähtää?
turpakiiqanonpelleSTFU
rölli yrittää taas poistattaa ketjun :D
Ja yllättyneitä ovat?
En edes jaksa enään seurata tätä näytelmää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa mitään muitakaan rokotteita ikinä. Kannattaa nyt vaan herätä koko totuuteen ja ottaa asiakseen tutkia kaikkia rokotteita mm. Mitä sairauksia ne aiheuttavat sun muuta mukavaa. Itse kyseenalaistan koko virologian nykyään.
Vain adenovirus ja mRNA-rokotteet ovat mahdollisesti vaarallisia elimistölle.
Muita rokotteita voi ottaa aivan turvallisesti.
mRNA menee solujen sisälle. Valkosolut tunnistavat poikkeavasti käyttäytyvät solut ja tuhoavat ne. Ihmisten herkkyydessä on suuria eroja. Ihmiset, joilla on taipumuksia autoimmuunisairauksiin ovat herkempiä, heidän valkosolunsa ovat aggressiivisempia tuhoamaan poikkeavasti käyttäytyviä soluja. Syöpäsuvuissa valkosolut ovat "laiskoja". Heille mRNA-rokotteet eivät ole haitallisia.
Itse en ottanut yhtään koronarokotetta, koska meillä on suvussa paljon autoimmuunisairauksia.
Ei tuossa jutussa varmaksi kerrottu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä poistetaan koko ajan
Koko ajan poistuu.
Toinen plandemia on jo tulilla. Se tullee varmaan 2024-2025. Kannattaa varautua.
Florida tulee kieltämään "tutkitut ja turvalliset" koronapiikit bioaseena
https://twitter.com/BGatesIsaPyscho/status/1680559549428686850?s=20
https://eu.floridatoday.com/story/news/politics/2023/07/14/brevard-repu…
Ihan oma moka jos otti piikin ja kärsii nyt näistä oireista. Varoitettu on vaikka kuinka moneen kertaan.
Pandemiaa ei koskaan ollut, se oli suunniteltu lavastus! Modernan toimitusjohtaja myöntää kameran edessä
että hän jo World Economic Forumissa 2019, vuotta aiemmin!
sai tiedon, että vuonna 2020 tulee pandemia
https://twitter.com/george_orwell3/status/1681035306470875138
Twiitissä hänen haastattelu jossa möläyttää tämän
Deagelin väestöennusteet ennustavat hurjia väestökatoja moneen maahan, mm. USA:han, UK:iin ja Saksaan, jopa yli 70% pudotusta väestölukuihin vuoteen 2025 mennessä.
Pfizer on yksi kaikkien aikojen pahimmista rikollisfirmoista: 70 tuomiota 20 vuoden aikana pelkästään lääkkeistä vv. 2000 - 2020. Rokotteista on vastuuvapaus.
Koko koronakote rumba oli naurettavaa pelleilyä koska koronarokote oli täysin turha(muille paitsi riskiryhmäläisille), korona lieventyi jatkuvasti eikä sinne sairaalaan nyt rokottamattomat joutunu eikä koronarokotteisiin menehtyny juuri kukaan.
Kaikki ne ketkä koronarokotteita tyrkytti muille ja kaikki ne jotka levitti tietoa että koronarokotteisiin menehtyy olivat väärässä.
Viisaimmat oli hiljaa eikä rokotteita ottanut ellei kuulunu riskiryhmään eli on todella iäkäs tai monisairas.
Tämä koronarokote asia todisti vain sen että ihmiset eivät ole viisaita vaan ne ovat helposti ohjailtavissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä poistetaan koko ajan
Ei tällä palstalla saa keskustella asioista. Tämä on suomalainen palsta ja täällä ollaan hiljaa kaikista asioista.
Lääkärin mielipide kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa mitään muitakaan rokotteita ikinä. Kannattaa nyt vaan herätä koko totuuteen ja ottaa asiakseen tutkia kaikkia rokotteita mm. Mitä sairauksia ne aiheuttavat sun muuta mukavaa. Itse kyseenalaistan koko virologian nykyään.
Vain adenovirus ja mRNA-rokotteet ovat mahdollisesti vaarallisia elimistölle.
Muita rokotteita voi ottaa aivan turvallisesti.
mRNA menee solujen sisälle. Valkosolut tunnistavat poikkeavasti käyttäytyvät solut ja tuhoavat ne. Ihmisten herkkyydessä on suuria eroja. Ihmiset, joilla on taipumuksia autoimmuunisairauksiin ovat herkempiä, heidän valkosolunsa ovat aggressiivisempia tuhoamaan poikkeavasti käyttäytyviä soluja. Syöpäsuvuissa valkosolut ovat "laiskoja". Heille mRNA-rokotteet eivät ole haitallisia.
Itse en ottanut yhtään koronarokotetta, koska meillä on suvussa paljon autoimmuunisairauksia.
Olen perusterve enkä sairastele lähes koskaan mutta minulla on taipumusta autoimmuunisairauksiin ja saan mm ruusun tai muun bakteeri-infektion herkemmin kuin moni muu. En ottanut rokotetta siksi.
Joko saa mennä mökille?
Joko saa luopua maskeista?
Joko saa kokoontua?
Vierailija kirjoitti:
Joko saa mennä mökille?
Joko saa luopua maskeista?
Joko saa kokoontua?
Nyt ei ole oikea aika ostella koriste-esineitä.
Onko viisi suurin määrä mitä joillain on. Vai loppuuko ne siihen.