Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä sakko oikeutettu? Kuka tietää sakoista..?

Vierailija
29.08.2008 |

Sain tänään 40 euron pysäköintisakon. Olin pysäköinyt autotien viereen. Tien varrella EI ollut pysäköintikieltoa. Mutta tien alussa oli liikennemerkki, että moottoriajoneuvolla ajo kielletty, mutta tontille ajo sallittu.

En rikkonut pysäköintimääräystä - miksi siis pysäköintisakko?? Kannattaako valittaa, vai onko pelkona, että sakko vain kohoaa, jos valittaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä voi saada "parkkisakon"? Enhän saa ylinopeudestakaan parkkisakkoa.

ap

Vierailija
2/8 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten rikoit liikennesääntöä. Olisi pitänyt parkkeerata jonkun pihaan, ei tien varteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eihän sinne voi myöskään saada parkkeerata

Vierailija
4/8 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän olisi saanut olla siinä

Vierailija
5/8 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissiin rikesakkokin ois ollut enemmän.

Koska oikeesti kai olis kuulunut sitten se rikesakko - ajoit tiellä jossa ei saa ajaa. (paitsi tontille, mutta et ajanut tontille)

Vierailija
6/8 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä sen ymmärrän, että saan sakot. En sitä väitäkään. Yritän tässä vain selvittää, saanko muutettua sakon pienemmäksi...

Ottaa vaan päähän, kun en huomannut koko liikennemerkkiä. Ei sellainen sakko ota päähän, jos saa sakot, kun tietoisesti tekee jotain väärin. Mutta tällainen vahinko ärsyttää.

Vierailija
7/8 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sakko ja pysäköintivirhemaksu ole yks ja sama asia?

No, googlasin tässä välillä ja jossain väitettiin, että jos ajaa tietä pitkin, jossa on ajoneuvolla ajo kielletty, saa rikesakon 50 e. Eli enpä taida valittaa, kun poliisisetä oli niin ystävällinen...

Vierailija
8/8 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se poliisi vai parkkipirkkon kirjoittama "sakko"lappu? Jos poliisi niin itse asiassa sait edullisemman rangaistuksen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän