En " osaa" käydä kulttuuritapahtumissa
Siis museoissa, teattereissa ja taidenäyttelyissä. Pidän niitä jotenkin hienompien ihmisten paikkoina. Ovatko ne sitä?
Kommentit (8)
Ostat lipun, menet sisään, katselet, poistut. Mitä muuta osaamista siihen tarvitaan?
Sinne vaan rohkeasti. Ei ainakaan museoihin tai näyttelyihin tarvitse erityisesti pukeutua. Teatteriin siistit vaatteet.
Museoissa käyn, tottakai, niitähän on vaikka minkälaisia! Joku taidemuseo ehkä tylsimmästä päästä. Viimeksi tampereella kävin poliisimuseossa, vakoilumuseorra ja pelimuseossa(samalla lipulla muitakin kuin pelim).
Teatterista en koskaan oppinut tykkäämään, ja nyt en enää usko sinne menväni tuhlaamaan aikaani ja rahojani, olen jo sen ikäinen että voin myäntää että teatteri on mielesäni vain juuri sitä mitä nimikin sanoo, eli teatteria :D Aikuiset ihmiset ylinäyttelemässä ja nautiskelemassa hurrauksista ja aplodeista. Juu, ei ole minun juttuni, vaikka sitä kuulemma pitäisi hävetä ettei ole teatteri-ihmisiä ;)
Näyttelyt on jees, kunhan ne ovat jotain muuta kuin paskalla seinien töhrimistä jotta yleisöllä olisi jotain "keskusteltavaa".
Minä käyn taidenäyttelyissä. En ole koskaan miettinyt tuollaista. Jos ovi on auki ja näyttää kiinnostavalta menen sisään.
Harvoja hyviä asoita tässä alati paskenevassa maailmassa tämmöiset jutut.
Piereskelet ja röyhtäilet vaan. Kyl se siitä.
Ei pidä mennä plastiikkakirurgille, jolla on Picasson tauluja seinillä.
Koko kansallehan ne on tarkoitettu, sulla on vaan tuommoinen mielikuva.