Pitäskös kommarit päästää taas puikkoihin?
Eihän tätä myllyä kestä kukaan😂Persulta kaivetaan kaikki twitterkommentit. Ne julkaistaan. Sitten juttu lähetetään vassarikavereille Eurooppaan. Ne julkasee siitä jutun ja on kauhuissaan. Sitten tästä julkaistaan Suomessa uus juttu. Sitten kysytään RKP:lta mitä ne on mieltä. Se julkistaan, kun ne sanoutuu irti. Sitten tivataan Orpon mielipidettä. Sitten Antti Lindman saa jeesustella. Sitten julkastaan kolumni tästä kauheudesta. Sitten kun persu kritisoi, uhriudutaan maalittamisesta.😂😂😂
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin oli turvallisempi olo, kun hallituksessa oli Antifa-Li, köyhyystutkija ja sateenkaari rocktähti kassatyttö ja komea poika Adlercreuz.
Nyt on nasseja, talousäärioikeistoa, uskovaiset.
Niin, että pitäisi päästää takaisin valtaan, tai vähintään uudet jaot.
Kyllä on persulla taas argumentit kohdillaan 🤣
Ymmärtäkää persut että 80 prosenttia suomalaisista EI ÄÄNESTÄNYT teitä. Vaikka hallituksessa olettekin, niin mitään ihmeellistä hyväksyntää se ei ole tuonut teidän ajattelulle ja toiminnalle muun kansanosan keskuudessa.
Ps. tuossa jo naapurin pena (nimi ei muutettu) valitteli että tuli äänestettyä väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arhinmäestä pääministeri👍👍
Vaikka olen vasemmistoliiton jäsen, niin tähän sanon että ei ikinä. Keskenkasvuinen kakara se on.
Mutta Li kävisi. Tosin aloituksessa puhuttiin kommareista, joita kumpikaan ei ole.
Kelpaisiko Anna Kontula joka on julistautunut itse kommunistiksi?
Kontula on fiksu, mutta ei halua ministeriksi, eikä minusta ole luonteeltaan pääministeriainesta (on varmaan itse samaa mieltä). Tätä pitää kunnioittaa. Ihmisillä on erilaisia lahjakkuuksia, ja hänen lahjansa ovat muualla kuin ministerinhommissa. Suosittelen lukemaan hänen kirjoituksiaan. Jopa Elina Valtonen on niitä kehunut.
Ketään ei yllätä se, että persut riehuvat täällä. Se on outoa, että kunnialliset puolueet kuten kokoomus, kristillilset ja rkp ovat päätyneet tällaiseen kokoonpanoon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin oli turvallisempi olo, kun hallituksessa oli Antifa-Li, köyhyystutkija ja sateenkaari rocktähti kassatyttö ja komea poika Adlercreuz.
Komea poika Adlercreutz on sinun turvanasi hallituksessa nyt paraikaa. Ei ollut kassatytön hallituksessa.
Mutta onhan tuo tosiaan komea, näyttää Hollywoodin filmitähdeltä: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ef/Anders-Adlerc…
Vierailija kirjoitti:
Noin se homma menee.
Oppositio tuhoaa Suomen mainetta hartiavoimin paisuttelemalla, vääristelemällä, demonisoimalla ja n a t s i t t e l e m a l l a täysin aiheettomasti.
Kyllä ne on toimittajat, jotka näitä kaivavat. Ja ihan oikein, että vallan vahtikoirat huolehtivat siitä, että kansa saa tietää. Opposition ei ole tarvinnut tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää persut että 80 prosenttia suomalaisista EI ÄÄNESTÄNYT teitä.
Olet väärässä. 85,5 % äänioikeutetuista ei äänestänyt meitä.