Minä olen onneton mies. Vaimoni osti juuri suuren kurkun, kun meidän piti viettää romanttinen viikonloppu mökillämme. En ymmärrä, miksi hän tarvitsisi niin suuren kurkun yksin ollessaan.
Minä olen onneton mies. Vaimoni osti juuri suuren kurkun, kun meidän piti viettää romanttinen viikonloppu mökillämme. En ymmärrä, miksi hän tarvitsisi niin suuren kurkun yksin ollessaan.
Epäilykseni saavat minut raivostumaan ja tunnen, että vaimoni pettää minua kurkun kanssa. Hän varmasti on tarttunut siihen! Hyväillyt itseään. Mustasukkaisuus valtaa mieleni ja päätän selvittää asian. Kun menen mökille, vaimoni on innoissaan kurkustaan ja katselee sitä pöydällä kuin hullu. Minä en voi enää pidätellä raivoani ja kysyn suoraan, miksi hän on ostanut niin suuren kurkun. Vaimoni katsoo minua hämmentyneenä ja sanoo, että hän vain halusi kokeilla uutta reseptiä. En usko häntä, sillä tiedän että hän pettää minua kurkun kanssa. Pitäsikö pyytää avioeroa ja jättää hänet kurkun kanssa toisten seuraksi. Miksi hän tarvitsisi minua, kun hänellä on suuri kurkku rakastettunaan?
Mihin se tarvitsee sitä?