Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu työkaveri ehdotti että lähdettäisiin yksille - olenko naiivi vai mietinkö liikaa?

Vierailija
04.07.2023 |

En jotenkaan usko että voisi olla kiinnostunut minusta koska hän tosiaan on varattu plus painii vähän eri sarjassa kuin minä ulkonäön ja statuksen puolesta. Meillä on molemmilla kiinnostusta erääseen urheilulajiin jossa olin ennen maajoukkuetason harrastaja ja siitä riittänyt juttua. Tuntuu että olen hänelle vähän niinkuin "yksi jätkistä" jopa. Tekisi mieli mennä koska olen vähän yksinäinen ja hän on harvoja ihmisiä joiden kanssa tulen juttuun.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen niin että varattuna on jotenkin "turvallisempi" ja rennompi kysyä kaljalle tai kahville työkaveria, harrastuskaveria jne. kun toinen tietää että on suhteessa ja näin ollen varattu ei tietenkään yritä mitään. Itse ainakin voin pyytää ketä tahansa kaljalle (olen varattu) ja samoin lähden myös muiden varattujen kanssa, koska luotan siihen että he eivät yritä mitään, koska ovat varattuja.

Olen keski-ikäinen sinkku ja kyllä tämän tietävätkin pyytävät yhdelle ja minä heitä.

Vierailija
22/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen niin että varattuna on jotenkin "turvallisempi" ja rennompi kysyä kaljalle tai kahville työkaveria, harrastuskaveria jne. kun toinen tietää että on suhteessa ja näin ollen varattu ei tietenkään yritä mitään. Itse ainakin voin pyytää ketä tahansa kaljalle (olen varattu) ja samoin lähden myös muiden varattujen kanssa, koska luotan siihen että he eivät yritä mitään, koska ovat varattuja.

Tämän kirjoittajan kaveripiiristä tippuu aina sinkut pois, ettei kukaan vaan yritä mitään. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen sinkku ja kyllä tämän tietävätkin pyytävät yhdelle ja minä heitä.

Kyllä, onneksi ja hyvä niin!

Vierailija
24/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan bimboja vastauksia taas! Miksei voisi käydä kaljalla työkaverin kanssa, ilman mitään velvoitteita! Paluu jonnekin 1800-luvulle, apua!!

Taidat olla niitä "se vain tapahtui", "päädyttiin/ajauduttiin sänkyyn", "ei ollu mun syy" -naisia jotka elää ruusunpunaiset lasit silmillä ja heille asiat vaan tapahtuu.

Ja sinä taidat olla näitä, jotka ei koskaan uskalla elää, kun pitää epäillä aina ja kaikkea. 

Itse olen joutunut lähentelyn kohteeksi, kun lähdin kaljoille vanhan kaverin kanssa. Mies oli siis perhetuttu, tyyliä mieheni bestman. Minulle oli selvää, että totta kai kyse on platonisesta tapahtumasta, kun tämä ihminen oli vuosia ollut kuin sukulainen. Eipä sitten hänen mielestään ollutkaan. 

Ikävästä kokemuksesta huolimatta en aio valikoida seuraani sukupuolen mukaan. Kun ei ole mitään kiusausta pettää miestäni, niin miksipä sellaista tekisin? Ei kaikki ole mitään eläimellisiä moukkia, vaan osa meistä ihan luontevasti kaveraa myös vastakkaisen sukupuolen kanssa. 

Vierailija
25/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kirjoittajan kaveripiiristä tippuu aina sinkut pois, ettei kukaan vaan yritä mitään. Huoh.

Ei tipu, mulla on sinkkukavereita ihan tarpeeksi. Juuri mennään yhden sinkkukaverin kanssa itseasiassa yksille tällä viikolla.

Vierailija
26/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset näyttävät olevan seksihulluja. Muuta ei ole enää mielessä.

Vierailija
27/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa lähtenyt 4 eri kertaa.

1 ainoan kerran työkaverilla ei ollut seksi mielessä.. 3/4 oli.. 2/4 muuttui seksuaaliseksi ahdisteluksi. 1/4 meni lopulta todella pahaksi ja ahdistelija sai kenkää.

3/4 selitti asiaa niin että kyl mä tiesin ettei kyseessä ollut mikään kaveri drinksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä