Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu työkaveri ehdotti että lähdettäisiin yksille - olenko naiivi vai mietinkö liikaa?

Vierailija
04.07.2023 |

En jotenkaan usko että voisi olla kiinnostunut minusta koska hän tosiaan on varattu plus painii vähän eri sarjassa kuin minä ulkonäön ja statuksen puolesta. Meillä on molemmilla kiinnostusta erääseen urheilulajiin jossa olin ennen maajoukkuetason harrastaja ja siitä riittänyt juttua. Tuntuu että olen hänelle vähän niinkuin "yksi jätkistä" jopa. Tekisi mieli mennä koska olen vähän yksinäinen ja hän on harvoja ihmisiä joiden kanssa tulen juttuun.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit liikaa. Käytte riipaisemassa yhdet kaljat, turisette jonninjoutavia ja sitten menette kumpikin omiin koteihinne. Normaalia sosiaalista kanssakäymistä.

Vierailija
2/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia kanssakäymistä tosiaan nykyään. Käyn ja pyydän usein eri tai samaa sukupuolta olevia kollegoja , isolla porukalla tai yksittäin, olivat varattuja tai eivät. Jos joku ottaa sen iskuyrityksenä, niin ihan oma mokansa. N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveruutta.

Vierailija
4/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa panna sinua ja nähnyt että olet ihastunut. Ajattelee että olet helppopano ja kotona hänellä ollut vähän kuivempaa viime aikoina. O

Vierailija
5/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AP on ihastunut koska "se painii ulkonäön puolesta eri sarjassa". AP on siis lääpällään. Ja pettää jo henkisesti omaa kumppaniaan.

Vierailija
6/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa mietin, olisiko pyytänyt minua, jos olisin mies. Luultavasti olisi, ja olisin mennyt, mutta tuli muita esteitä.

Vierailija
7/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti on kiinnostunut sinusta siitä mielessä, jos kyseessä on heteromies. Ne ei pyytele naisia kaljalle kaverimielessä, hei haloo vaan sille joka sellaista uskoo tai niin väittää!

Enkä itse heteronaisena koskaan pyytäisi heteroa miespuolista työkaveria kaljalle jossain ihme kaverimielessä. Todella noloa tuollainen.

Vierailija
8/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu sillä on mielessä. Anna mennä ja anna sille

Vierailija
9/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen niin että varattuna on jotenkin "turvallisempi" ja rennompi kysyä kaljalle tai kahville työkaveria, harrastuskaveria jne. kun toinen tietää että on suhteessa ja näin ollen varattu ei tietenkään yritä mitään. Itse ainakin voin pyytää ketä tahansa kaljalle (olen varattu) ja samoin lähden myös muiden varattujen kanssa, koska luotan siihen että he eivät yritä mitään, koska ovat varattuja.

Vierailija
10/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän sen näkee, tekeekö hän törkeän ehdotuksen vai ei.

Vierailija
11/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan bimboja vastauksia taas! Miksei voisi käydä kaljalla työkaverin kanssa, ilman mitään velvoitteita! Paluu jonnekin 1800-luvulle, apua!!

Vierailija
12/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan bimboja vastauksia taas! Miksei voisi käydä kaljalla työkaverin kanssa, ilman mitään velvoitteita! Paluu jonnekin 1800-luvulle, apua!!

Taidat olla niitä "se vain tapahtui", "päädyttiin/ajauduttiin sänkyyn", "ei ollu mun syy" -naisia jotka elää ruusunpunaiset lasit silmillä ja heille asiat vaan tapahtuu.

Vierailija
13/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nykyään seksuaalisuus on läsnä kaikessa, mitä teemme. Näin on opetettu.

Vierailija
14/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan ja sen miehen täytyy kuolla.

He ovat tehneet jo sydämessään aviorikoksen.

Vierailija
15/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. 99*100 tuossa ollaan pillun perässä.

Vierailija
16/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaan huolissaan susta koska olet yksinäinen ja se varmaan näkyy ulospäin.

Mutta onhan se mahdollista että tykkää susta koska tuutte toimeen, ei vaan oo niin ulkonäköpainotteinen kuin sinä.

Lähtisin kyllä koska en haluaisi elää maailmassa jossa varatut ei voi viettää hyvää aikaa kuin kumppaninsa kanssa

Vierailija
17/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Mene jos haluat. Seksillä tai ilman. Emme osaa neuvoa mitä haluat.

Vierailija
18/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vaan huolissaan susta koska olet yksinäinen ja se varmaan näkyy ulospäin.

Mutta onhan se mahdollista että tykkää susta koska tuutte toimeen, ei vaan oo niin ulkonäköpainotteinen kuin sinä.

Lähtisin kyllä koska en haluaisi elää maailmassa jossa varatut ei voi viettää hyvää aikaa kuin kumppaninsa kanssa

Tervetuloa nykyaikaan. Parisuhteet ei paljon paina ja seksi on lähes kaiken takana.

Vierailija
19/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on korkeammalla tasolla, mene ihmeessä. Yritä päästä myös panemaan.

Vierailija
20/27 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirasi kirjoitti:

En lähtisi. 99*100 tuossa ollaan pillun perässä.

Minä menisin nimenomaan siksi, että on pillun perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän