Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini ei syö.

Vierailija
04.07.2023 |

Mikä neuvoksi? Olen kysynyt että onko joku hätänä, ja saanut vastaukseksi että ei ole. Nyt kolmen päivän aikana on syönyt yhden jogurtin! Olen pyytänyt nätisti syömään, tehnyt hänen lempi ruokiaan jne, mutta mikään ei auta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot syömättä. Afrikassa lapset näkee nälkää, ja tämä kehtaa olla syömättä. Sitten ei syö.

Vierailija
22/33 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyhmä TikTok-haaste taas menossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta kirjoitti:

Joku sanonut että se on lihava ja sille tullut huono itsetunto. Se siinä on takana.

Olen erittäin hämmentynyt jos näin on. On siis todella hoikka. Ap

Oletko koskaan kuullut anoreksiasta? Ne luurangoksi itsensä syömättömyydellä ja urheilemalla laihduttaneet tytöt pitävät itseään omissa silmissään edelleen lihavina.

Vierailija
24/33 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa tehdä hyvää ruokaa. Jos et osaa niin pyydä jotakuta opettamaan.

Vierailija
25/33 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan jo alkanut syömään.

Vierailija
26/33 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoot syömättä. Afrikassa lapset näkee nälkää, ja tämä kehtaa olla syömättä. Sitten ei syö.

No ei siellä Afrikassakaan olla pahemmin nälkää nähty pitkään aikaan 😅 Nyt hophop pois sieltä 70-luvulta

Vierailija
27/33 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afrikassakin on ihmisillä ihan hyvin nykyään ruokaa

Vierailija
28/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanonut että se on lihava ja sille tullut huono itsetunto. Se siinä on takana.

Itse sain kuulla olevani lihava kun bmi oli 18. Nuoret varsinkin laukoo kaikenlaista typerää minkä sylki suuhun tuo.

Vierailija
29/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä hänelle kuvia anorektikoista ja terveen näköisistä itsestään huolehtivista naisista . Kerro että itsestään huolta pitävä on kauniimpi ja terveempi ja voi hyvin . Keho on temppeli jota pitää kohdella hyvin koko elämän . Koulukin sujuu paremmin kun syö , niin aivot toimii ja jaksaa . Keho sairastuu aliravitsemuksesta ja kasvu hidastuu , hiukset voivat huonosti , hampaat hapertuvat ym. 

Vierailija
30/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista olla kouluun yhteydessä, syökö koulussa? Kapinoiko jotain vastaan? Onko normaalipainoinen...

Vierailija
31/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömishäiriö on vakava sairaus, josta selviämiseen tarvitaan usein ulkopuolista apua. Paranemisen todennäköisyys kasvaa, mitä aikaisemmin syömishäiriöön puututaan ja apua lähdetään hakemaan. Syömishäiriötä ei kannata yrittää parantaa yksin, vaan apua kannattaa hakea heti.

Samaa mieltä, toinen laihduttaa selvästi. Syömään pakottaminenkaan ei ole oikea tai ainakaan ainoa vaihtoehto, mutta jotain apua tuo nuori tarvitsee. Moni nuorihan laihduttaa juuri noin, ja siitä saa helpolla loppuelämän riesakseen syömishäiriön, usein anoreksian, mikä vaihtuu myöhemmin bulimiaan, siitä toipuville usein taas ahmimishäiriöön.

Öh ahmimishäiriöllä ei ole mitään tekemistä bulimian kanssa. Ihan eri tavalla toimii kummatkin. Ahmisihäriössä ihminen lihoo paljon nopeasti, ja sitten rankaisee itseään lihomisesta lakkaa syömästä ja näkee ruoan "vihollisena". Laihtuu uudelleen, ja sitten taas lihoo. Kierre on vaikea saada pysäytettyä. Bulimia ei ole yhteydessä tähän. Koko elämäni olen ahmimishäiriöstä kärsinyt ja ollut sekä sairaalloisen lihava että super hoikka. Kummastakin lääkärit raivonneet.

Vierailija
32/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmimishäiriössä on se mielenkiintoinen puoli, että kun on siinä lihavuus-vaiheessa niin kohdellaan kaikkialla kuin roskaa. Lääkärit vihjailee lihavuusleikkauksesta ja uhkailee diabeteksellä kun eivät ymmärrä mikä ahmimishäiriö edes on. Sitten kun vuoden päästä onkin alipainoinen niin ei sanota mitään painosta. Onnitellaan vaan laihduttamisesta, vaikka se on tehty epäterveellisellä tavalla rajoittamalla ruoka yhteen tai kahteen eri ateriamalliin.

Vierailija
33/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Läski' on niin yleinen haukkumasana, että se voidaan tiuskaista kelle vaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi