Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut työkaveriin

Vierailija
04.07.2023 |

Meillä ollut flirttiä jo yli vuoden. Ollut yhtä tuskaa nyt lomalla kun ei ole saatu nähdä, ikävä yhteisiä juttuhetkiä ja sähköistä tunnelmaa. Myönnän että olen stalkannut hänen someaan, mutta hän ei ole jakanut siellä juuri mitään (tai ei ainakaan näytä julkaisuja). Olen vaihtamassa työpaikkaa syksyllä ja mietin että about nyt voisi olla hyvä hetki tehdä aloite. Mistä saisi rohkeutta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mten te voitte ihastua työkavereihin? Ei yhtään epäromanttisempaa ympäristöä voi olla kuin työpaikka.

Aika outo lähtökohta, että ihastuminen on kiinni ulkoisista puitteista. Ihminen viettää töissä suurimman osan hereilläoloajastaan, joten on ihan normaalia, että ihmisiin tutustutaan ja ihastutaan juuri töiden kautta.

Vierailija
22/24 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran sama sama ohje.KYSY SUORAAN,EI TARVI ARPOA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mten te voitte ihastua työkavereihin? Ei yhtään epäromanttisempaa ympäristöä voi olla kuin työpaikka.

Olipa outo kommentti. Ihmiset ihastuvat ja rakastuvat toisiinsa kaikkialla. Jopa sodassa rintamalla.

Vierailija
24/24 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häntä jonnekin ystäväpohjalta. Se onko hän kiinnostunut, selviää sitten kyllä ja ilman että nolaat itsesi ellei ole. Jos olet nainen ja hän mies (tai toisinpäin) pyydä vaikka vaan kahville tai lasilliselle töiden jälkeen. Jos olette molemmat miehiä, edellisten paikkojen lisäksi pyydä vaikka johonkin matsiin taikka saunomaan. Jos olette molemmat naisia - en osaa suositella mitään, se maailma on minulle outo. Mutta tsemppiä anyway!