Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen flunssa on nyt liikkeellä?

Vierailija
04.07.2023 |

Alkoi päänsäryllä, kovalla väsymyksellä, seuraavan päivänä oli järkyttävä limainen yskä, josta kipeytyi kyljet kosketusaroiksi, sekä tosi kovat lihas- ja nivelsäryt, pientä lämpöä. Kesti pari päivää, kunnes tuli lisäksi nuha.

Nyt on "vaan" nuha ja yskä, tuntuu kuin olisi vettä nenässä(kuin ois uimassa vetäny nenään..), makuulla on ihan jees olo, mutta auta armias jos nousen vaikka istumaan, niin heti alkaa kuume nousemaan ja palautumaan nuo kaikki muutkin oireet.

Kaiken kaikkiaan kestänyt 7 päivää, ei oo korona, tein testin. Ei tarvitse saikkuakaan hakea, koska olen lomalla. Jee.

Onks sulla ollu tämmöstä? Kauanko kesti?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis lampaat lopettakaa

Vierailija
22/36 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KORONA, kun sulla ei oo rokotetta!

Ai ei oo? Ok, jännä kun on kaikki otettuna.

Ja tein siis koronatestin 5 päivänä ja kävin eilen oikeassa testissä, eikä ole korona. Joten nyt voin mennä lääkäriin tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tein siis koronatestin 5 päivänä ja kävin eilen oikeassa testissä, eikä ole korona. Joten nyt voin mennä lääkäriin tänään.

Siks just ootte kipeänä, kun on "kaikki otettu" . Wake up.

Vierailija
24/36 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siks just ootte kipeänä, kun on "kaikki otettu" . Wake up.

Et lukenu mun aiempaa viestiä missä kerroin, etten ole sairastanut koronaa kertaakaan, enkä ole nytkään koronassa?

Tiesitkö, että on ihan normaalia sairastella?

Olin ihmeen terve pandemian aikaan, yleensä sairastelen vuosittain kymmeniä flunssia, minulla on heikko vastustuskyky ollut lapsuudesta asti. Siksi kuulunkin riskiryhmään, enkä tahdo kuolla.

Olen sairastanut niin monet vakavat taudit, etten halua pelleillä hengelläni, jos se on sinusta lampailua, niin ok.

Vierailija
25/36 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut antaa luonnon hoitaa.

Vierailija
26/36 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kannattanut antaa luonnon hoitaa.

No vttu terve, ei rokote estä tarttumasta, joten se ois kyllä tarttunut jos luonnonvalinta olis niin halunnut. Etkö ymmärrä miten rokotteet toimii?

Eli luonto ei halunnut minua vielä, peace and love vaan sullekin.

Vierailija
27/36 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä flunssa kestänyt nyt yli viikon. Hieman alkaa jo helpottaa, eikä kurkku ole enää kipeä. Varmaankin ihan normi kesäflunssaa. Koronaa tämä ei ole.

Vierailija
28/36 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viikon flunssat ei ole mitenkään normaaleja.

Vierailija
29/36 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä flunssa kestänyt nyt yli viikon. Hieman alkaa jo helpottaa, eikä kurkku ole enää kipeä. Varmaankin ihan normi kesäflunssaa. Koronaa tämä ei ole.

Okei, tsemppiä teille! Oliko teil kuumeilua?

Vierailija
30/36 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, tsemppiä teille! Oliko teil kuumeilua?

Kuumetta ei ole ollut.

Vierailija
31/36 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nimenomaan joku uus koronavariantti joka ei näy testeissä. Mulla oli se, äidillä, monella tuttavalla ja Madonnalla ja Sami Hedbergillä. Ei todellakaan ollu leikin asia tämäkään!  

Minä ja mutsi tehtiin molemmat vain 1 testi.  Oireet oli pärskiminen, kurkkukipu joka mulla oli aivan järkyttävä kesti noin 3 päivää joista viimeiseen jouduin ottaa jotain ihme suihketta, et vähän helpottais. Kuumetta oli muutaman päivän, ei niin korkea. Kauheet hikoilut ja räkä, lopuksi taas jouduin pyytää sellasta nenästeroidia.  Väsymys ja sit se, tunne ettei mene kunnolla ohi vaikka on ihan hissukseen. Olin vaan viikon saikulla, mut sit se saamarin sohvalla työskentely taas viikkotolkulla. 

Äidille jäi yskä ja kohta pakotan sen lekuriin.

Vierailija
32/36 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli korona keväällä ja oli influenssaan verrattuna todella kiva tauti. Oli kuumetta, mutta olo ok ja kerrankin tuli katseltua leffoja ja rentouduttua. Meni vaan ihan liian nopeasti ohi. Tavallisiin kuumeflunssiin verrattunan hyvin harmiton.

Elämäni ainoa influenssa oli sen sijaan painajainen ja tarvitsin sairaalassa lisähappea niin paljon, että melkein aloitettiin tehohoito. Toipumiseen meni koko seuraava kesä enkä ihan kuntoon tule koskaan.

Vierailija
33/36 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli viikon flunssat ei ole mitenkään normaaleja.

Mulle lääkäri sanoi sairaalassa, että influenssassa on ihan normaalia kahden viikon ankara kuume ja lapsilla kolme viikkoa. Senkin jälkeen kuume voi jatkua, mutta jälkitaudin takia. Tarvitsin avustajaa päästäkseni jaloille ja tärisin kuin vanhus.

Vierailija
34/36 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tuli kipeäksi ensin, alkoi lievällä kurkkukivulla jonka jälkeen hänelle nousi kuume. Kuumetta noin päivä. Sitten pari päivää nuhaa. Sama tauti tuli itselle ja kuume kesti n.2 päivää. Nyt nuha-vaihe ja olo aika kanttuvei.

Ei olis pitänyt hengata veljen perheen kanssa, kun sanoivat että ovat juuri olleet sairaana. Yleensä teen niin, että kyläilyt skipataan noin viikoksi siitä kun on sairastettu...

Vierailija
35/36 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa kestänyt minulla ja tytöllä jo kolme viikkoa outoa flunssainen mahatauti, epäilys adenovirus, koronatestit näytti negaa. Tosi sairas olo koko ajan mutta ei siltikään kuumetta. Voimat ihan loppu. Ihanaa sairastaa näi pahasti kesällä, onki mulle ja tytölle eka kerta... Paranemisia vaan kaikille jotka kärsii tämän saman paskan kourissa

Vierailija
36/36 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korree pukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi