Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain tänään antabusreseptin, olenko ainut täällä?

Vierailija
11.12.2006 |

Siis pahaksi tavaksi tullut perjantaipullo ja ajattelin että tuo auttaisi siihen ettei tule otettua sitäkään. Muuten en juo.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sitä se ainakin ennen vanhaan tarkoitti. Miten on, ap? t. 4

Vierailija
2/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kossupullo ja lauantaina krapula -> syöpöttelyä ->lihomista->morkkis -> ei mukavaa elämää. Haluan olla joka ikinen päivä raitis, enkä usko että tulee otettua jos otan tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim housuun kusemista ja paskomista.

Vierailija
4/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa juopot hiljaa! Niin paitsi viinan kanssa ei sovi, Nykänen on testannut.

Vierailija
5/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallintaan!

Vierailija
6/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ap...Olisit nyt hyvän tähden hakenu ne antabuksetkin, pelkällä reseptillä et pitkälle potki.

Vierailija
7/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Itse otin antabuskuurin noin 8kk sitten koska minulla meni alkoholin juominen aika paljon yli ja niin pois päin. Tällä hetkellä minulla on noita antabus kapseleita mahan sisällä joten se ainakin varmistaa että alkoholia ei enää oteta. Sivuvaikutuksia on muutamia esim. väsymystä ja yöllä paskominen housuun."

" Sivuvaikutuksia ainakin minulla on että melkein joka aamu kun herään ovat housuni aivan märät eli on pissa päässyt karkaamaan ja toiseksi kun yöllä pitää käydä hereillä saatan nukahtaa esim. vessaan."

Vierailija
8/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin on parempi ottaa ne antabukset, jos alkoholinkäyttö tuntuu ongelmalta. Ei tuollainen perjantaipullokaan kovin fiksua ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi