Onnistuuko suhde kontrolloivan miehen kanssa?
Haluaisin kuulla mielipiteitä, mikä on normaali ja mikä menee yli.
Viestien sävy myös kiinnostaa ja miten suhtautuu jos liikun ulkona ilman "valvontaa."
Onko se miehen mielestä pettämistä? Ja jos siivoaa niin onko se merkki että joku on tulossa kylään?
Kommentit (43)
No jos joudut tuonlaista edes miettimään, olet kontrolloivassa suhteessa.
Ja naiset ei kontrolloi, manipuloi ja alista miehiä?
Vierailija kirjoitti:
En ihaile kontrollointia, haluan vain tietää ne "merkit" - AP
Sinä valehtelet itsellesi ap. Miksi?
Miksi haluat suhteen kontrolloivan miehen kanssa?
Kaikki alkaa niin pienestä ettet edes huomaa. Lopussa kuolet. Näin. Siinä vaiheessa kun tajuat, että jokin on pielessä niin voit käydä valitsemassa kivan arkun itsellesi. Sinä et ole menossa mihinkään. Ai niin. Hän tietää todennäköisesti, että kirjoitat tänne.
Tuollaisesta miehestä tulee yleensä ajan myötä vain kauheampi ja sitten vielä sellainen, ettei sitä voi jättää kun se uhkaa tappavansa sinut tai itsensä. Ole tyytyväinen että jo alkuvaiheessa tuo ilmi nuo piirteensä ja JUOKSE:
Aina kun tulee tälläisiä avauksia pitäisi muistaa että tarinoilla on AINA kaksi puolta.
Mieti omaa käytöstä jos se on sellaista kuin parisuhteessa olevalla ihmisellä kuuluu olla voit alkaa pakata tavaroita. Jos ei mieti haluatko muuttua..
T. Parisuhde neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alkaa niin pienestä ettet edes huomaa. Lopussa kuolet. Näin. Siinä vaiheessa kun tajuat, että jokin on pielessä niin voit käydä valitsemassa kivan arkun itsellesi. Sinä et ole menossa mihinkään. Ai niin. Hän tietää todennäköisesti, että kirjoitat tänne.
Mä oon viime päivät lukenu lapsiaan katuvien vanhempien Reddit postauksia. Useilla tuntui olevan jo ennen raskautta 'enpä-oikeen-tiiä'- fiilis. Raskaus päätettiin empimisestä huolimatta pistää alulle ja nyt koko perhe kärsii.
Ihmiset jää roikkumaan epäterveisiin suhteisiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon viime päivät lukenu lapsiaan katuvien vanhempien Reddit postauksia. Useilla tuntui olevan jo ennen raskautta 'enpä-oikeen-tiiä'- fiilis. Raskaus päätettiin empimisestä huolimatta pistää alulle ja nyt koko perhe kärsii.
Ihmiset jää roikkumaan epäterveisiin suhteisiin..
Kannattaa muistaa että aina on mahdollisuus että peilistä katsoo epäterveen suhteen syypää.
Minulla on kontrolloiva ja manipuloiva työkaveri, ja vaikka hän on kohtalaisen etäällä, jo pelkästään hän on todella rasittava. En IKINÄ harkitsisikaan suhdetta kontrolloivan ihmisen ja/tai manipuloivan ihmisen kanssa.
Kamalaa se on ainakin. Olisihan siihen voinut jäädä, mutta elämänlaatu parani kun lähdin. Traumat ja pelot kyllä jäi.
Jffjfb kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jää roikkumaan epäterveisiin suhteisiin..Kannattaa muistaa että aina on mahdollisuus että peilistä katsoo epäterveen suhteen syypää.
Lisääntyminen ja seurustelu on täysin vapaaehtoista.
Mitenkään ap tapaukseen kantaa ottamatta mulla on hyvä ystävä. 35vuotias todella kaunis nainen.. Hänellä on 5 vakava parisuhde menossa.
Olivat pariterapiassa nykyisen miehen paljastuttua mustasukkaiseksi.
Pariterapeutti oli kysynyt hyvin avaavan kysymyksen. Onko aiemmissa parisuhteissa ollut mustasukkaisuutta.. Kaverin vastattua kyllä.
Olikin terapia alkanut kääntyä siihen suuntaan miksi kaverini haluaa aiheuttaa mustasukkaisuutta.
Jos ulkona liikkuminen ilman "valvontaa" on pettämistä, tai se aiheuttaa epäilyksiä pettämisestä, ei terve ihmissuhde ole silloin mahdollinen.
Mitä sitten, vaikka siivoaminen tarkoittaisikin, että on vieraita tulossa? Kai sitä nyt saa kotiinsa vieraita kutsua. Mitä pahaa siinä on?
Entä, jos molemmat osapuolet ovat kontrolloivia?
Tinja kirjoitti:
Mitenkään ap tapaukseen kantaa ottamatta mulla on hyvä ystävä. 35vuotias todella kaunis nainen.. Hänellä on 5 vakava parisuhde menossa.
Pariterapeutti oli kysynyt hyvin avaavan kysymyksen. Onko aiemmissa parisuhteissa ollut mustasukkaisuutta.. Kaverin vastattua kyllä.
Olikin terapia alkanut kääntyä siihen suuntaan miksi kaverini haluaa aiheuttaa mustasukkaisuutta.
Ihanan terveellinen terapeutti. Olisi vain kehoittanut pariskuntaa työstämään luottamuusongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos molemmat osapuolet ovat kontrolloivia?
En ole ikinä huomannut että olisi kontrolloijan vikaa, kovapäinen osaan olla. - AP
En suosittele. 10 vuoden huono kokemus takana. Olen onnellinen, että pääsin lopulta irti. Nyt osaan varoa samanlaisia ja huomaan vaaran merkit jo alussa.
Vierailija kirjoitti:
Tinja kirjoitti:
Ihanan terveellinen terapeutti. Olisi vain kehoittanut pariskuntaa työstämään luottamuusongelmia.
Kaverin näkökulmasta terapeutti valitsi juuri oikean suunnan. Vaikka kaverini ei varsinaisesti petä miestään. Käytös ei minun ja muiden tuttujen mielestä ole aina ihan parisuhteessa olevan henkilön käytöstä.
Seksi voi olla taivaallista. Parisuhteessa pitää löytyä pidemmän päälle muutakin. Ite pysyttelen dildossa.
En ihaile kontrollointia, haluan vain tietää ne "merkit" - AP