Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistuuko suhde kontrolloivan miehen kanssa?

Vierailija
04.07.2023 |

Haluaisin kuulla mielipiteitä, mikä on normaali ja mikä menee yli.
Viestien sävy myös kiinnostaa ja miten suhtautuu jos liikun ulkona ilman "valvontaa."
Onko se miehen mielestä pettämistä? Ja jos siivoaa niin onko se merkki että joku on tulossa kylään?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihaile kontrollointia, haluan vain tietää ne "merkit" - AP

Vierailija
22/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joudut tuonlaista edes miettimään, olet kontrolloivassa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset ei kontrolloi, manipuloi ja alista miehiä?

Vierailija
24/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihaile kontrollointia, haluan vain tietää ne "merkit" - AP

Sinä valehtelet itsellesi ap. Miksi?

Miksi haluat suhteen kontrolloivan miehen kanssa?

Vierailija
25/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkaa niin pienestä ettet edes huomaa. Lopussa kuolet. Näin. Siinä vaiheessa kun tajuat, että jokin on pielessä niin voit käydä valitsemassa kivan arkun itsellesi. Sinä et ole menossa mihinkään. Ai niin. Hän tietää todennäköisesti, että kirjoitat tänne. 

Vierailija
26/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta miehestä tulee yleensä ajan myötä vain kauheampi ja sitten vielä sellainen, ettei sitä voi jättää kun se uhkaa tappavansa sinut tai itsensä. Ole tyytyväinen että jo alkuvaiheessa tuo ilmi nuo piirteensä ja JUOKSE:

Vierailija
27/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tulee tälläisiä avauksia pitäisi muistaa että tarinoilla on AINA kaksi puolta.

Mieti omaa käytöstä jos se on sellaista kuin parisuhteessa olevalla ihmisellä kuuluu olla voit alkaa pakata tavaroita. Jos ei mieti haluatko muuttua..

T. Parisuhde neuvoja.

Vierailija
28/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki alkaa niin pienestä ettet edes huomaa. Lopussa kuolet. Näin. Siinä vaiheessa kun tajuat, että jokin on pielessä niin voit käydä valitsemassa kivan arkun itsellesi. Sinä et ole menossa mihinkään. Ai niin. Hän tietää todennäköisesti, että kirjoitat tänne. 

Mä oon viime päivät lukenu lapsiaan katuvien vanhempien Reddit postauksia. Useilla tuntui olevan jo ennen raskautta 'enpä-oikeen-tiiä'- fiilis. Raskaus päätettiin empimisestä huolimatta pistää alulle ja nyt koko perhe kärsii.

Ihmiset jää roikkumaan epäterveisiin suhteisiin..

Vierailija
29/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon viime päivät lukenu lapsiaan katuvien vanhempien Reddit postauksia. Useilla tuntui olevan jo ennen raskautta 'enpä-oikeen-tiiä'- fiilis. Raskaus päätettiin empimisestä huolimatta pistää alulle ja nyt koko perhe kärsii.

Kannattaa muistaa että aina on mahdollisuus että peilistä katsoo epäterveen suhteen syypää.

Vierailija
30/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kontrolloiva ja manipuloiva työkaveri, ja vaikka hän on kohtalaisen etäällä, jo pelkästään hän on todella rasittava. En IKINÄ harkitsisikaan suhdetta kontrolloivan ihmisen ja/tai manipuloivan ihmisen kanssa.

Vierailija
31/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa se on ainakin. Olisihan siihen voinut jäädä, mutta elämänlaatu parani kun lähdin. Traumat ja pelot kyllä jäi.

Vierailija
32/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jffjfb kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että aina on mahdollisuus että peilistä katsoo epäterveen suhteen syypää.

Lisääntyminen ja seurustelu on täysin vapaaehtoista.

Vierailija
33/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkään ap tapaukseen kantaa ottamatta mulla on hyvä ystävä. 35vuotias todella kaunis nainen.. Hänellä on 5 vakava parisuhde menossa.

Olivat pariterapiassa nykyisen miehen paljastuttua mustasukkaiseksi.

Pariterapeutti oli kysynyt hyvin avaavan kysymyksen. Onko aiemmissa parisuhteissa ollut mustasukkaisuutta.. Kaverin vastattua kyllä.

Olikin terapia alkanut kääntyä siihen suuntaan miksi kaverini haluaa aiheuttaa mustasukkaisuutta.

Vierailija
34/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkona liikkuminen ilman "valvontaa" on pettämistä, tai se aiheuttaa epäilyksiä pettämisestä, ei terve ihmissuhde ole silloin mahdollinen.

Mitä sitten, vaikka siivoaminen tarkoittaisikin, että on vieraita tulossa? Kai sitä nyt saa kotiinsa vieraita kutsua. Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
35/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos molemmat osapuolet ovat kontrolloivia?

Vierailija
36/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinja kirjoitti:

Mitenkään ap tapaukseen kantaa ottamatta mulla on hyvä ystävä. 35vuotias todella kaunis nainen.. Hänellä on 5 vakava parisuhde menossa.

Pariterapeutti oli kysynyt hyvin avaavan kysymyksen. Onko aiemmissa parisuhteissa ollut mustasukkaisuutta.. Kaverin vastattua kyllä.

Olikin terapia alkanut kääntyä siihen suuntaan miksi kaverini haluaa aiheuttaa mustasukkaisuutta.

Ihanan terveellinen terapeutti. Olisi vain kehoittanut pariskuntaa työstämään luottamuusongelmia.

Vierailija
37/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä, jos molemmat osapuolet ovat kontrolloivia?

En ole ikinä huomannut että olisi kontrolloijan vikaa, kovapäinen osaan olla. - AP

Vierailija
38/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. 10 vuoden huono kokemus takana. Olen onnellinen, että pääsin lopulta irti. Nyt osaan varoa samanlaisia ja huomaan vaaran merkit jo alussa.

Vierailija
39/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinja kirjoitti:

Ihanan terveellinen terapeutti. Olisi vain kehoittanut pariskuntaa työstämään luottamuusongelmia.

Kaverin näkökulmasta terapeutti valitsi juuri oikean suunnan. Vaikka kaverini ei varsinaisesti petä miestään. Käytös ei minun ja muiden tuttujen mielestä ole aina ihan parisuhteessa olevan henkilön käytöstä.

Vierailija
40/43 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi voi olla taivaallista. Parisuhteessa pitää löytyä pidemmän päälle muutakin. Ite pysyttelen dildossa.