Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei jumankauta! kaverin lapsi syö iltapalaksi karkkia!!!!

Vierailija
11.12.2006 |

sille mukulalle annetaan kaikki periksi, mitään ei usko! MITÄÄN rajoja ei ole. Äiti voi joskus kieltää mutta loppujen lopuksi myöntyy lapsen tahtoon. Suklaapatukkaa tungetaan suuhun jos muksu kiukuttelee ja jos ei jotain saa, alkaa karmea huuto. Ja kun sitä huuota ei jakseta kuunnella, annetaa taas karkkia suu täyteen. Kylässä pomppii sängyillä ja sohvilla ja äiti vaan sanoo kun se kotonakin saa...Ja tälläinen ihminen tekee lapsia lisää! Millaisia aikuisia heistä tulee? Olen nyt monelta taholta kuullut kauhisteluja miten tätä lasta kasvatetaan ja ovat aina kehuneet että meillä lapset rauhallisia ja kilttejä (heillä rajat, mutta saavat toki olla lapsia!) Aina syödään puurot yms mukisematta, ei kiukutella ihmisten ilmoilla ja osaavat käyttäytyä. Ja rajat ovat olleet alusta asti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä skitsahtanut äiti mammanen sun kaveris

Vierailija
2/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan noita erilaisia kasvattajia.. Ystäväni tytär saa nukkumaan mennessään useita tuttipullollisia (4v) mehua, sääliksi käy tytön hampaita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tähän kuuluu?

Vierailija
4/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

revi siitä!

Vierailija
5/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tämä lapsi siis

ap

Vierailija
6/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on nyt varmasti paljon parempi olo ja pystyt keskittymään ihan omiin asioihisi ja omien lastesi kasvattamiseen.

Vierailija
7/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisit auttaa tätä äitiä? Tietääkö/tajuaako hän mitä lapselleen tekee? Ehkä ei välitä/jaksa laittaa rajoja masennuksen takia?

Vierailija
8/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksuu itse masentuneita ihmisiä ja hänen mielestään sellaista tautia ei ole olemassakaan! Olen yrittänyt mainita asiasta ja niin monet muutkin mutta hän on sitä mieltä että lapset saa tehdä miten tahtovat.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi