Onko KILTTIYS mielestäsi hyvä vai huono asia?
Tuntuu, että nykyään kirosana. Ei saa olla liian kiltti, ei mielellään kiltti ollenkaan. Työelämässä ei ainakaan.
Minä ainakin arvostan. Hieno ominaisuus, jos ei liiallista.
Kommentit (10)
Kilttiys on huono asia. Lopeta kilttiys.
Selaa Jordan Petersonin materiaalii, käy salil, parturis. Ota Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen sekä MODE 1 käytös.
Fiilaa olevasi röyhkeä, itsevarma, dominoiva -- fiilaa olevasi Moderni Mies.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
WTF? Kilttímies on valittanut täällä jo vuonna 2006 ???
KILTTIYS kirjoitti:
Kilttiys on huono asia. Lopeta kilttiys.
Selaa Jordan Petersonin materiaalii, käy salil, parturis. Ota Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen sekä MODE 1 käytös.
Fiilaa olevasi röyhkeä, itsevarma, dominoiva -- fiilaa olevasi Moderni Mies.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
VMP 🤣🤣
Tiesittekö että on muitakin mahdollisuuksia kuin olla ylikiltti tossu tai täysi kus*pää?
Moni nainen tuntuu kaipaavan jopa hieman alistavaa miestä. Silloin kiltti ja huomaavainen tuntuu tylsältä. Näin olen itse asian ymmärtänyt, mutta en tunne sen arvoiseksi alkaa käyttäytyä mulkusti (ja sisimmässäni kuitenkin potea syyllisyyttä siitä) vain viehättääkseni tietyn tyylisiä naisia.
Kiltti tarkoittaa vauva-palstalla syrjäytynyttä narsistia joka pelaa videopelejä ja kittaa kaljaa.
Sillä ei ole mitään tekemistä empatian kanssa jos täällä puhutaan kilteistä miehistä
Oikea, aito kiltteys on hyvä asia. Kitisevä valittava marttyyrimainen "kiltteys" on huono asia.
Hyväntahtoisuudesta pidän, mutta sellainen perinteinen kiltteys on ikävä piirre. En ymmärrä sellaista kynnysmattomaisuutta, että antaa ihmisten kohdella itseään huonosti.
Tällaiset ihmiset ovat usein aivan hirveissä parisuhteissa tajuamatta sitä edes itse. Ovat vain kilttejä kun puoliso kävelee monella tapaa yli.
Omista lapsistani yksi on " kiltti" . Hän on äärimmäisen muut huomioiva, empaattinen, luonnostaan " kiltti" ihminen. Ihana minusta. Hän on aina ollut empaattinen, ihan vauvasta lähtien. MUTTA: hän osaa pitää puolensa, ihan nätisti, myös ystävyyssuhteissa, tietää oman arvonsa jne.
Tiedän myös muutaman aikuisen, jotka ovat äärimmäisen " kilttejä" , eli siis perusempaattisia, aivan ihania ihmisiä, ei pahaa sanaa sanottavana kenestäkään.
Kiltti kuten " kiltin tytön syndrooma" ajatuksessa, ts. ettei osaa pitää puoliaan, on taasen eri juttu ja se ei kieltämättä ole hyvä asia.