New Yorkissa 8 neliön koirankopin vuokra maksaa melkein 2000$ kuukaudessa
Tyypillisesti jotain 1800$. Joskus enemmän ja joskus vähemmän. Aika kallista on.
Kommentit (6)
Siellä 50 000 dollaria vuodessa tienaava saakin sosiaaliavustuksia.
Olen katsonut youtubesta näiden superpienten "asuntojen" esittelyjä, sama kuin asuisi vaatekaapissa. Ja itse asiassa moni niistä onkin ollut aikaisemmin komero tai varasto tms. joka on remontoitu asuinkäyttöön. Mutta monille on itseisarvo saada asua keskellä kaikkea Manhattanilla, joten mikrokämpillekin on siellä kova kysyntä. Itse tulisin varmaan klaustrofobiseksi alta aikayksikön.
Meille on tulossa perinnöksi kaksio tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut youtubesta näiden superpienten "asuntojen" esittelyjä, sama kuin asuisi vaatekaapissa. Ja itse asiassa moni niistä onkin ollut aikaisemmin komero tai varasto tms. joka on remontoitu asuinkäyttöön. Mutta monille on itseisarvo saada asua keskellä kaikkea Manhattanilla, joten mikrokämpillekin on siellä kova kysyntä. Itse tulisin varmaan klaustrofobiseksi alta aikayksikön.
Niinhän moni paikallinen sanoo, että he maksavat asumisen sijainnista, eivät asumisneliöistä. Varsinkin Manhattan vetää puoleensa nuoria, uraan panostavia yksinasujia, jotka eivät ole varsinaisesti koti-ihmisiä. Jos on valmis kämppäkaverin kanssa asumiseen, voi asuinneliöitäkin irrota enemmän ja halvemmalla. Kaikki eivät tätä järjestelyä kuitenkaan halua, ymmärrettävistä syistä.
Löytyy Nykistä myös rauhallisia, vähän jopa pikkukaupunkimaisia omakotitalolähiöitä mutta monet niistä sijaitsevat muiden hallintoalueiden laitamilla kaukana Manhattanista. Lisäksi esimerkiksi Kaakkois-Brooklyniin ei metro kulje ollenkaan, joten jos sieltä saakka joutuu käymään Manhattanilla töissä, joutuu joko hankkimaan oman auton tai sompailemaan paikallisbussilla lähimmälle metroasemalle.
Asunnot ovat vielä kalliimpia.