Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei saa olla lomaa koska olen äiti

Vierailija
04.07.2023 |

Tätä mieltä ovat lapsettomat siskoni, jotka paheksuvat, kun hain dekkareita kirjastosta lomalukemiseksi.

Laitan ruoat, pyykkään, siivosin, varasin kirppiksen elokuuksi jne. mutta välittömästi alkoi laiskaksi syyttely.

Sateessa pitäisi vähintään nurmikko leikata.

HUOH.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei, äidillä ei saa olla hetkeäkään aikaa edes istua alas, paitsi ehkä hetkeksi ruokapöytään lasten kanssa. Jos ei muuta tehtävälistalla, niin aina voi pestä jääkaapin, järjestellä lasten vaatekaapit, pestä saunan lattian hammasharjalla

Täällä myös oma äitinikin v*tttuilee, että kunhan äiti ehtii ja luo merkitseviä mulkaisuja, jos vaikka pyydän olla lasten kanssa sen hetken, että ehtisin suihkussa käydä, kun sellainenkin on äidille vähän turhaa.

Vierailija
22/31 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet pätkätöitä, et saa pitää edes vuosilomia. Jos pidät muutaman viikon tauon työpätkien välillä, ja haluat silti asua talossa ja syödä ruokaa, pääset työkkärin kyykytettäväksi.

Samaan aikaan työkaverit saavat 50 % normaalia suuremman palkan ja saavat levätä luvan kanssa. Ovathan he tehneet koko vuoden töitä, ihan niinkuin pätkätyöläinenkin.

Valitettavan moni äiti on pätkätyöläinen, sillä eihän äitejä kannatta vakkareiksi palkata. Osa saa kuunnella vielä pk:n työntekijöiden valitusta siitä että lapsella on liian vähän lomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut ihmiset pyykkää, siivoaa ja laittaa ruuan oman työpäivänsä jälkeen. Mitä sinä teet silloin?

Minä en ole kotiäiti. Ihan kuule olen elänyt sitä työssäkäyvän äidin arkea viimeiset 15 vuotta.

Mutta kun lomallakaan ei saisi edes paria päivää vain olla.

Ap

No mitä välii, anna dorkien jankata ja tee mitä tykkäät.

Vierailija
24/31 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut ihmiset pyykkää, siivoaa ja laittaa ruuan oman työpäivänsä jälkeen. Mitä sinä teet silloin?

Minä en ole kotiäiti. Ihan kuule olen elänyt sitä työssäkäyvän äidin arkea viimeiset 15 vuotta.

Ap

No mitä välii, anna dorkien jankata ja tee mitä tykkäät.

Tietenkin mutta ärsyttää silti.

Vierailija
25/31 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin äitiydestä tuli liian raskas ponnistus? Yli mennyt lapsikeskeisyys? Ennen ne meni siinä sivussa, nyt kaikki pyörii niiden ympärillä? No, kasvoiko onnellisuus vai tuliko siitä suorittamista jaksamisen äärirajoilla?

Vierailija
26/31 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hanki itsetunto,

Vierailija
27/31 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei, äidillä ei saa olla hetkeäkään aikaa edes istua alas, paitsi ehkä hetkeksi ruokapöytään lasten kanssa. Jos ei muuta tehtävälistalla, niin aina voi pestä jääkaapin, järjestellä lasten vaatekaapit, pestä saunan lattian hammasharjalla

Täällä myös oma äitinikin v*tttuilee, että kunhan äiti ehtii ja luo merkitseviä mulkaisuja, jos vaikka pyydän olla lasten kanssa sen hetken, että ehtisin suihkussa käydä, kun sellainenkin on äidille vähän turhaa.

Jep, juuri tämä asenne. Pitää vaikka värikoodata pyyhehyllyä, jos ei muuta keksi.

Ap

Vierailija
28/31 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se siskolle kuuluu miten sinä vapaa-ajan vietät. Saa se äitikin lukea kirjoja, ihan normaalia se on. Täälläkin varmasti suuri osa äitejä, jotka tänne kirjoittelevat, vaikka lapset helmoissa pyörivät. Laiskottelevat vissiin.

Vierailija
29/31 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, juuri tämä asenne. Pitää vaikka värikoodata pyyhehyllyä, jos ei muuta keksi.

Ap

Sinulla taisi olla lapset jo isompia, mutta pienten lasten kanssa varmaan toimisi, kun tuollaiselle siskolle kärräisi ne lapset yllärinä vaikka lauantai-aamusta viettämään kivaa päivää tädin kanssa ja adios! Voisi olla vähän aikaa hiljaisempaa tuollaisesta viisastelusta.

Minulla ei siskoja ole, ja ainoat jotka hoitaa lapsia tarvittaessa on tuo äitini kauhean valitusvirren kanssa tai hoitaja maksua vastaan.

-Edellinen

Vierailija
30/31 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla, kun alkavat arvostella sua laiskaksi, ota dekkari käteen, ja kysy lämpimästi hymyillen, että anteeksi mitä sanoit? En kuunnellut, kun mietin juuri, että taidan alkaa lukemaan, kun on nyt hyvää aikaa. Hei hei!

Vierailija
31/31 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet pätkätöitä, et saa pitää edes vuosilomia. Jos pidät muutaman viikon tauon työpätkien välillä, ja haluat silti asua talossa ja syödä ruokaa, pääset työkkärin kyykytettäväksi.

Samaan aikaan työkaverit saavat 50 % normaalia suuremman palkan ja saavat levätä luvan kanssa. Ovathan he tehneet koko vuoden töitä, ihan niinkuin pätkätyöläinenkin.

Valitettavan moni äiti on pätkätyöläinen, sillä eihän äitejä kannatta vakkareiksi palkata. Osa saa kuunnella vielä pk:n työntekijöiden valitusta siitä että lapsella on liian vähän lomaa.

Pätkätöissä saat yleensä lomakorvaukset palkan mukana. Säästä ne, elä niillä äläkä ilmoittaudu työkkäriin. Helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän