mammaksi sylkitesti - onko kokemusta?
Kertokaapa oletteko jo ehtineet kokeileman mammaksi sylkitestiä? Onko käyttö hankalaa? Toimiiko se yleensä ollenkaan?
Harkitsen hankkimista
Kommentit (3)
... lisään, että käyttö sinänsä ei ole hankalaa, vaan tikkuihin verrattuna olisi melkoinen helpotus, jos vain toimisi toivotulla tavalla. Nuolaisu linssille, min. 5 minuutin odotus ja tuloksen tiiraaminen vain.
Kiille
Ja olen ollut Donnaan tyytyväinen. Testaaminen on tosiaan paljon helpompaa kuin pissan kanssa läträäminen. Se testilaite on sellainen huulipunan näköinen ja kokoinen kapistus.
Sehän mittaa eri hormonista kuin normaalit pissatestit, oliko se nyt estrogeenista. Jos sinulla (edellinen kirjoittaja) sitä hormonia erittyy jostain syystä vähän eri tavalla kuin yleensä? En osaa sanoa, tuli vain mieleen. Tuo syljestä ovulaation näkeminen on kuitenkin yleisesti hyväksi todettu tapa (siis lääketieteellisesti todettu).
Moi
Itse en ole saanut Donnaa toimimaan, vaan testi näyttää pitkin kiertoa silloin tällöin kuviota, joka ohjeen mukaan ennakoi ovulaatiota. Varsinaista ovulaatiokuviota en sitten kuitenkaan saa näkyviin, vaikka muut ovistestit toimivat ihan ok. Toisaalta olen lukenut muilta palstoilta, että se toimii hyvinkin.
t. Kiille