Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletteko kertoneet vauvahaaveistanne ja jos olette, niin kenelle?

19.12.2005 |

Minä ja mieheni emme ole kertoneet kenellekään, paitsi tietysti tässä foorumissa! Pidän tätä sen verran henkilökohtaisena asiana ja olisi kivaa yllättää kaikki, sillä eivät odota, että meille tulisi enää lapsia...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän liiankin monelle, innoissani esikoisen yrittämisestä kun olen.

Parhaat ystävät tietää kaikki, samoin jotkut ei niin läheiset kaveritkin, yhteensä ehkä 10 kaveria. Sukulaisista tietää mun sisko ja veli vaimoineen.

Nyt kaduttaa, kun ei olekaan heti tärpännyt, vaan yritystä takana kohta 5kk. Onneksi useimmat älyävät olla kyselemättä aiheesta ja olenkin kaikille sanonut, että informoin kyllä heitä, kun on jotain kerrottavaa.

Mies ei ole kertonut yhdellekään kaverille. Miehen vanhemmille puhuttiin viime kesänä, että vauva on haaveissa, mutta ei vielä kerrottu, että yrityskin on alkamassa.

Nyt jos saisi valita, niin ehkä en kertoisikaan useimmille, jotka tietää.

Vierailija
2/7 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan!

Ensimmäistä ollaan alettu edellisessä kierrossa yrittää. Viikonloppuna kerroin kahdelle ystävälle ja tänään töissä yhdelle työkaverille kun tulevaisuudesta puhuttiin. Vanhemmille emme aio kertoa ennen kuin tärppää ja varmaan aika harvalle muullekin. Tämä paikka on loistava tapa purkaa näitä intoja ja muitakin tunteita. Minä kun olen tällainen " lörppäsuu" eli jonkun kanssa on asiasta puhuttava ja miehuskaan ei aina jaksa ihan niin paljon innostua kuin minä.

-Amy-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yhdelle kaverille. Välillä on tosi vaikeaa, koska ystävien tukea tässä kaivattais. En silti aijo kertoa, puran sitten tänne kun siltä tuntuu :)

Vierailija
4/7 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on lörppäsuun vikaa minussakin...muutamalle kaverille oon kertonu ja toiselle siskolle, mut nyt ajattelin et ei enää kenellekkään ettei tarttis sit niin kauheesti selitellä jos vaikka ei tärppääkkään! Tää on just hyvä paikka löpistä näitä vauvajuttuja samassa elämäntilanteessa olevien kanssa eikä sit tarvi kyllästyttää esim. sinkku kavereitaan.....;)

5/7 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yrityksen alussa. Vasta kun oli n. puoli vuotta jyystetty tuloksetta, puhuin kahden ystäväni kanssa aiheesta. Kun puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen tärppäsi, kerroimme vähän liiankin nopeasti liian monelle... Tuli km rv 12+. Sen jälkeen olikin hieman maltillisempi tiedotuspolitiikka. Mutta nyt tietenkin jo kaikki tietää. (rv 29+3).

Vierailija
6/7 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tietää yrittämisestä. Toinen on paras ystäväni ja itsekin pienen vauvan äiti- Toinen tietävä on hyvä työkaverini. Päätettiin miehen kanssa, että ei kerrota esim. sukulaisille ennenkuin on jotain konkreettista kerrottavaa (=raskaus yli puolen välin... :) tai jotain...) , koska ainakin minun sukulaiseni (äiti, mummo ja siskoni) pillastuisivat pelkästä yrittämisestäkin niin, että se voisi käydä aika raskaaksi.

Vierailija
7/7 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..yrityksen alkaessa muutamalle parhaimmalle kaverille ja sukulaiselle. Välillä tuntui, ettei olisi pitänyt kun onistuminen kesti ja kesti. Kyselijöitä oli enempi kuin asiasta tietäviä. Häiritsi ehkä mutta nyt vähän yli vuoden yrityksen ja raskautumisen jälkeen aika ei tunnu niin pitkältä eikä juuri harmita, että moni asiasta tiesi. On mukava kertoa vauvauutisia, kun ne on vähintäänkin odotettuja!