Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaan sanoa tuttavalleni, etten halua enää hänen käytettyjä alushousujaan?

Vierailija
29.08.2008 |

Antoi kaksi vuotta sitten ensimmäisen muovipussin vanhoja pikkuhousujaan, en kehdannut kieltäytyä ja nähdessämme kysyi ovatko hyviä ja kehuin. Puoli vuotta sitten sanoi tuovansa kohta lisää, kuulemma ovat tai-mallisia suurin osa. En kyennyt sanomaan mitään ja pelkään vain päivää koska tuo nyytin taas meille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo sinulle vanhat pikkuhousunsa kun on niitä ensin itse käyttänyt? Jotenkin en ihan osaa edes kuvitella tuollaista tilannetta. Käytitkö niitä edellisiä?

Vierailija
2/7 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot kiitos, laitat keittiön nurkkaan sen nyssykän ja viet muiden roskien kanssa roskikseen.

TAI sitten vaan sanot, että kuule, mulla on noita pikkareita niin paljon, että voit hyvin tarjota jniitä ollekin joka niitä kipeämmin tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heitä vaan roskiin, tai kierrätykseen..jos nyt sinne edes ottavat.

Miten ihmeessä on saanut tuon ajatuksen päähänsä sitten alunperin?? Ei kai nyt kukaan kuskaa vanhoja pöksyjään noin vaan tuttavalle?!

Mulla kyllä joskus ollut käytössä siskolta "perityt" äitiysalushousut. Mutta jotenkin eri asia kun on oma sisko kyseessä, housut hyvänkuntoiset ja "erityis"housut kuitenkin..ja ihan yhteisymmärryksessä saadut, ei tyrkytetty mulle väkisin ;)

Vierailija
4/7 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis pitäny avata suu sillon ekalla kertaa. Jos nyt tuo lisää, nakkaat pussin housuineen päivineen roskiin ja kiität nätisti.

Mutta aika outoa on yleensäkään tarjota vanhoja alushousuja...

Vierailija
5/7 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä ilolla vastaan. Sano vielä ettei pese ennen tuomista, ja sitten rupeat myymään niitä irstaille, pervoille äijille netin kautta. Vähän taskurahaa.

;) Saattaisi aika nopeasti loppua se pikkuhousujen sulle tuominenkin jos sanot että haluat ne likaisina.

Vierailija
6/7 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku kauhea tarve ostaa koko ajan uusia, suunnilleen joka kauppareissulla. aina vaan ihanampia ja erivärisiä tulee eteen ja kerran niitä vissiin käyttää ja sitten ne odottaa kassissa sen täyttymistä.

Sukkahousuja käyttää vain yhden kerran. Käyttää töissä hameita ja ei siedä pientäkään tummaa raitaa niissä. Minä kerran sanoin, että käytän nailoneita farkkujen alla ulkoilessa ja nyt tuo mulle niitä housujen alle käytettäväksi.

Ja täytyy tunnustaa, että yhdet pikkarit on mulla käytössä ja niitä nailoneitakin viime tavena parit,

Mutta muuten heitän kyllmästi roskiin, tiedän että kaverinikin haluaisi niin tehdä, mutta jokin omatunto kolkuttaa tässä tuhlauksessa. Ei voi itse heittää melkein uusia vaatteita roskiin joten sysää sen tehtävän mulle.

Vierailija
7/7 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä se luulee, että sä haluat käyttää kulahtaneita käytettyjä kalsareita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä