Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesäpallo?

Vierailija
03.07.2023 |

Uutisissa kerrottiin tänään, että Jyväskylään on rakennettu uusi pesäpallostadion. Onko todellakin siis niin, että tällä vuosituhannella ja -kymmenellä jossakin pelataan pesäpalloa ja on ihmisiä, joita se kiinnostaa..?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan pesäpallon pelaajat oli kylän eliittiä.

Vierailija
22/28 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesiksessä ei pyöritä kymmentä minuuttia maassa jos pallo hipaisee. Siinä jopa syöksytään tissit edellä täydestä vauhdista, eikä podeta miesflunssaa kuten joku Messi tai Ronaldo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mielenkiinto loppui siihen, kun en vaan osunut mailalla palloon. Yläkoulun liikanmaikka huokaisi: tää kaveri (=minä) on nyt 5 kertaa lyöny huti. Sattui lyhyt maila, pallo pomppasi eteen ja kiersi taaksepäin. Maikka sanoi: no niin, siinä oli täydellinen lyönti! :) (ns. curveball)

(läskinä jaksoin juosta 1.:lle, kärkyin 2.:lle, mut seuraava lyöjä ei taas onnistunut ja vuoron vaihto)

Vierailija
24/28 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopupallo? 10 katsoo kädet taskussa kun 1 yrittää osua palloon. Ei ole urheilua.

Vierailija
25/28 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopupallo? 10 katsoo kädet taskussa kun 1 yrittää osua palloon. Ei ole urheilua.

Ei oo taskuja niissä peliasuissa. Ja vuorollaan jokainen on lyömässä ja etenemässä. 

Vierailija
26/28 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso peliä tarkemmin tai lue tietoa siitä, niin opit uutta. Siellä on kaarella jokaisella tärkeä tehtävä.

Vierailija
27/28 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Ruutu hankittu juuri pesiksen takia. Lähisukulainen pelaa miesten superpesiksessä.

Vierailija
28/28 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Ruutu hankittu juuri pesiksen takia. Lähisukulainen pelaa miesten superpesiksessä.

Itsellä perinteenä ottaa Ruutu plussa kesäkuukausille pesiskauden ajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän