Olenko ainoa mies kuka haluaa syvällistä?
Haluan syvällistä rakkautta minuu ei kiinnosta mitkään yhden illan touhut eikä mitkään muutkaan pinnalliset, haluan naisen joka tulee minu kanssa kävelylle esim metsään ja pohtii syvällisesti itsekin asioita ja on luonnonläheinen kuka ei räplää puhelintaa. Haluan pystyä sanomaan että rakastan sinua niin että oikeasti tarkoitan sitä, millään muulla ei ole väliä
M 31
Kommentit (75)
Minäkin yritin naiselle puhua Openheimer elokuvan taustoista ja hetken merkituksestä.
Nainen lähti pois...
Palstan poikamammat vauhdissa. Myötähäpeä.
Tämä ketju kommentteineen kertoo valitettavasti tämän palstan tason ja varmaan suomalaisten tason yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voisin valehdella samaa kuin AP, ja naiset olisivat niin lääpällään. Kysynkin naisilta, onko teillä yhtään älyä erottaa kusettajat ja tosissaan olevat? Koska näytätte menevän niin monesti halpaan.
Kyl mä naisena tiedän ettei miehiä kiinnosta aitous. Miestä kiinnosta kiinteällä kuukausiveloituksella irtoava ostomorsian. Miehillä tekee tiukkaa vertailla vuokrakohtua ja vuokravaimoa. Kumpikin maksaa periaatteessa saman verran, mutta vuokrakohtu livistää synnytyksen päätteeksi.
Note-to-self: älä ota miestä
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju kommentteineen kertoo valitettavasti tämän palstan tason ja varmaan suomalaisten tason yleisesti.
Anteeksi. Joskus lähtee käsistä tän aloittajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Totta! Nuo asialliset vastaukset on tosi tylsiä. Ihan hävettää teidän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jaloista. :)
Valkoinen heteromies ja musta transnainen. Hyväksyttekö?
Onko tänään kaikki avopotilaat saannet läppärin käsiinsä kun ei tällaista tekstiä NORMAALEILTA ihmisiltä tule, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen heteromies ja musta transnainen. Hyväksyttekö?
Toki
.
Toisin päin en
Vierailija kirjoitti:
Minäkin yritin naiselle puhua Openheimer elokuvan taustoista ja hetken merkituksestä.
Nainen lähti pois...
No kai mä nyt lähdin menemään kun tyyppi vaan mansplainaa siinä jotain itsestäänselvyyksiä!
Ennen olin hellä
Nykyään puristelen ja kourin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jaloista. :)
No sieltäkin, oonkohan unohtanut ottaa mun magnesiumit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen lähti pois...No kai mä nyt lähdin menemään kun tyyppi vaan mansplainaa siinä jotain itsestäänselvyyksiä!
Väitän, että naisia ei yksinkertaisesti kiinnosta Openheimer
.
Vai kiinnostaako?
Vierailija kirjoitti:
Nainen lähti pois...
Kannattaa yrittää viritellä keskustelua. Jos alat luennoida nainen lähtee pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen lähti pois...Kannattaa yrittää viritellä keskustelua. Jos alat luennoida nainen lähtee pois.
Jaa naisten kanssa? Heippa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen lähti pois...No kai mä nyt lähdin menemään kun tyyppi vaan mansplainaa siinä jotain itsestäänselvyyksiä!
Väitän, että naisia ei yksinkertaisesti kiinnosta Openheimer
.
Vai kiinnostaako?
Kyllä se kiinnostaa. Mutta jos en ole katsonut leffaa on vaikea puhua siitä ja jos koet tuon takia ylemmyyttä, juoksen pois. Minkä jaloistani pääsen.
Haluaisin ruiskuttaa naisen pyllyn täyteen kermaa. Siis niin että lentää kanssa suuhuni metrin päähän. Eikös se oo syvällistä.
Oot kauhee! Kaljusi kaluni kiimaisen kovaksi kehitti.