Olenko ainoa mies kuka haluaa syvällistä?
Haluan syvällistä rakkautta minuu ei kiinnosta mitkään yhden illan touhut eikä mitkään muutkaan pinnalliset, haluan naisen joka tulee minu kanssa kävelylle esim metsään ja pohtii syvällisesti itsekin asioita ja on luonnonläheinen kuka ei räplää puhelintaa. Haluan pystyä sanomaan että rakastan sinua niin että oikeasti tarkoitan sitä, millään muulla ei ole väliä
M 31
Kommentit (75)
Mulla olis täällä "syvällistä" hyvää tarjolla.👄
Kukapa ri haluaisi syvällistä.
Syvällisyyttä on vaikea saada, kun mielet eivät ole yhtenäiset.
AP yrittää nyt hämätä naisia saadakseen piparia, "syvällisyydellä" ;D
Ap kuulostaa vihaiselta ihmiseltä. En uskaltaisi lähestyä.
Täältä kommenteista saat AP hyvät esimerkkisyyt sille, miksi naiset ei kiinnostu suomalaisista miehistä, joten voi olla vähän vaikea homma edessä sinulla. Itse olisin tuollainen kuvailemasi nainen, ja ei tasan kiinnostaa näiden sekopäiden seasta etsiä Suomesta tervejärkistä miestä. Valitettavasti kuulut niin pieneen vähemmistöön, että naiset ei edes usko olemassaoloosi. Itsekin vähän epäilen, että tämä on joku trollaus.
Älkääs nyt. Naiset menevät aina halpaan kaiken maailman Auervaaroihin.
Vierailija kirjoitti:
Taidat vaan haluta syvälle peräsuoleen nyrkilläsi.
Mulla rupes seisomaan.👴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla rupes seisomaan.👴
Pannanko kolmistaan? Tykkään läiskiä kaljuasi kun otan sinut.
Marza46
Vierailija kirjoitti:
Älkääs nyt. Naiset menevät aina halpaan kaiken maailman Auervaaroihin.
Siis jos mies ei ole tapaamisen alussa seksin perässä vaan haluaa hyvän parisuhteen hän on Auervaara?
Tässä ketjussa kiteytyykin olennaisesti ihmiskunnan mielisairaus ja toivottomuus. Ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voisin valehdella samaa kuin AP, ja naiset olisivat niin lääpällään. Kysynkin naisilta, onko teillä yhtään älyä erottaa kusettajat ja tosissaan olevat? Koska näytätte menevän niin monesti halpaan.
Kyllä sen viimeistään siinä vaiheessa huomaa kun lähtee sinne metsälenkille, että onko sillä oikea varustus päällä vai pelkät sandaalit jalassa. Jos on sandaalit jalassa niin huijaa. Ja sit voi kuunnella keskusteleeko se oikeasti syvällisiä. Jos ei, niin sit se huijaa. Ja sit mietitään, että jos se on kuitenkin hyvännäköinen, niin ei sillä niin väliä onko se oikeasti syvällinen luonnossa liikkuja vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla rupes seisomaan.👴
Pannanko kolmistaan? Tykkään läiskiä kaljuasi kun otan sinut.
Marza46
No nyt mä laukesin jo housuuni pelkästä ajatuksesta.👴
Tykkäätkö myös sisustuksesta ja meikeistä?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat niin tyhmiä kun menevät yläpeukuttamaan uskomattoman typerää trollia. Aina naiset menee halpaan näköjään :D
Ap vaan multipyllypeukutti uskomattomalla tahdilla itselleen kymmenen ylä-ääntä!
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voisin valehdella samaa kuin AP, ja naiset olisivat niin lääpällään. Kysynkin naisilta, onko teillä yhtään älyä erottaa kusettajat ja tosissaan olevat? Koska näytätte menevän niin monesti halpaan.
Ei ole, niihin lepertelijöihin ne haksahtaa aina. Koska naiset on semmosia.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö myös sisustuksesta ja meikeistä?
Juu. Ne juuri on sitä syvällistä antia.
Käy niinkuin mulle. Lady pitää kom,ennon.